Dat heb ik ook gehad hoor...sucks nog veel meer iddquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Of dusdanig depressief dat je niet eens de energie en concentratie hebt om te kunnen werken![]()
Slaap lekker Yuki!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:24 schreef Yuki het volgende:
Ik val echt om hier
Weet niet of het van de slaap of van de drank is
Hoe dan ook; welterusten iedereen!
dat moet de slaap zijn, was maar 1 fles wijn!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:24 schreef Yuki het volgende:
Ik val echt om hier
Weet niet of het van de slaap of van de drank is
Hoe dan ook; welterusten iedereen!
Pillen, therapie en heeeeeel veeeeeeel geduld met mezelfquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad hoor...sucks nog veel meer idd
maar als je er aan werkt komt dat vanzelf goed..niemand weet wanneer maar het komt goed.
Die pillen (AD) heb ik (maar dat is persoonlijk omdat ik daar geen vertrouwen in had) al snel niet meer genomenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pillen, therapie en heeeeeel veeeeeeel geduld met mezelf
Zeg dat dan gelijk over die nasi , dan kunnen we ons bordje delen in voorbereiding op de strijd tegen het miltarisme.quote:
Bij mij helpt het me super. Het is echter geen medicijn, het is een HULPMIDDEL. En ik gebruik het als steun. Maar als het weer beter gaat dan wil ik er wel zsm vanafquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die pillen (AD) heb ik (maar dat is persoonlijk omdat ik daar geen vertrouwen in had) al snel niet meer genomen
ik zeg niks over nasi...dan komt Techno weer zeikenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:29 schreef kitao het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijk over die nasi , dan kunnen we ons bordje delen in voorbereiding op de strijd tegen het miltarisme.
[ afbeelding ]
quote:
Slaap lekker Lotusssquote:
Juistquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat moet de slaap zijn, was maar 1 fles wijn!
terusten!
mijn opinie is dat het alleen afstompt en zelf nadenken belemmerdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij mij helpt het me super. Het is echter geen medicijn, het is een HULPMIDDEL. En ik gebruik het als steun. Maar als het weer beter gaat dan wil ik er wel zsm vanaf
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zeg niks over nasi...dan komt Techno weer zeiken
en de rest dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:32 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
sorry , ik heb een stuk of 1430 afleveringen gemist uit deze singlesserie...
samenvatting: flirten, daten, sex , ruziequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:36 schreef kitao het volgende:
[..]
Die andere 8600 afleveringen ga ik nu even nalezen...
tot zo.
Bij iedereen heeft het een ander effect. Ben zelf na eigen research geswitcht naar een andere soort en gelukkig ging mijn HA erin mee. Maar ik ben er wel een stuk meer blonDT van geworden nu.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn opinie is dat het alleen afstompt en zelf nadenken belemmerd
ruzie , the story of my life of Brian....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
samenvatting: flirten, daten, sex , ruzie
Nou , niet te hopen dat een pillengeval achter de knoppen komt van een Tom Cruise Rocket...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij iedereen heeft het een ander effect. Ben zelf na eigen research geswitcht naar een andere soort en gelukkig ging mijn HA erin mee. Maar ik ben er wel een stuk meer blonDT van geworden nu.
Dan nog, ik had het wel nodig aangezien ik nu aan de maximale dosis zit![]()
In dit geval was het kwaal erger dan het middel, terwijl het heel vaak andersom is en artsen het zonder na te denken veel te snel voorschrijven. Dan nog ben ik wel voorstander van therapie, want dat zorgt echt dat het beter gaat. Zoals ik al zei, AD zijn slechts een hulpmiddel, geen medicijn.
Als je vindt dat dat je enige kutopmerking is....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:42 schreef kitao het volgende:
[..]
Nou , niet te hopen dat een pillengeval achter de knoppen komt van een Tom Cruise Rocket...
(sorry , kutopmerking)
Maar ik wil je best undisclosen....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:44 schreef kitao het volgende:
[..]
Groetjes dan , ik heb toch geen idee wie je bent.
relax , de rest heb je te persoonlijk aangetrokken want dat was geenszins kwetsend bedoeld.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je vindt dat dat je enige kutopmerking is....
Slaap lekkerquote:
Je antipathie tegen de krijgsmacht heb je op mij afgereageerd, in persoonlijke bewoordingen. Dus ik vind wel dat het persoonlijk is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:48 schreef kitao het volgende:
[..]
relax , de rest heb je te persoonlijk aangetrokken want dat was geenszins kwetsend bedoeld.
Jouw post waarin je vroeg dat ik moest ophouden sloeg m.i. dan ook nergens op.
p.s. ik heb pas een cursus communicatiecursus gehad dus we komen er wel uit hoop ik.
Ik doe niet aan seks. Ben ik nog steeds te frigide voor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:53 schreef Under_Score het volgende:
zo, klaar met mijn stukje fietsen.
wacht, iemand zij seks?
[edit] zomaar een liedje.
geeft niet, jouw tijd komt nog wel dan denk ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik doe niet aan seks. Ben ik nog steeds te frigide voor.
Nog geen... over een paar weken wil ik gaan kijken in het asielquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:57 schreef Under_Score het volgende:
[..]
geeft niet, jouw tijd komt nog wel dan denk ik.
hoeveel katten heb je?
Tuurlijk kunnen we door 1 deur , vooral als jouw armen en benen eraf geknald zijn in de strijd voor de kleurtjes rood wit en blauw...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je antipathie tegen de krijgsmacht heb je op mij afgereageerd, in persoonlijke bewoordingen. Dus ik vind wel dat het persoonlijk is.
Bovendien vind ik het mijn recht om aan te geven wanneer ik iets niet leuk vind en daarbij ook vriendelijk aan te geven of iemand ergens mee op wil houden.
Prima, je bent het niet eens met mijn beroepsplanning, ik ben het niet altijd eens met jouw ideeën. Dan kunnen we toch wel door één deur zonder elkaar telkens af te zeiken?
Dude.... kappen nu. Ik heb geprobeerd aardig tegen je te zijn, een compromis te vinden. Maar als je zo blijft doen dan ben ik helemaal klaar met je. Een heel fijn leven gewenst.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:00 schreef kitao het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen we door 1 deur , vooral als jouw armen en benen eraf geknald zijn in de strijd voor de kleurtjes rood wit en blauw...
![]()
Ik vind je naïef , dat is alles , voor de rest ben je ok.
Probeer een vrouw , dan pas je helemaal in het marineleven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik doe niet aan seks. Ben ik nog steeds te frigide voor.
Ok , je wil er niet over praten en ik wil geen ban.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude.... kappen nu. Ik heb geprobeerd aardig tegen je te zijn, een compromis te vinden. Maar als je zo blijft doen dan ben ik helemaal klaar met je. Een heel fijn leven gewenst.
Ik wil ook!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
RZ komt ook buiten! En op 4 sept gaan we flink knuffelen!
En ook met jou als jij er ook bent!
Lotuss en ik kennen elkaar al langer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
En Kitao, doe eens lief tegen Lotusss wil je
Kessel is een dropje in Limburg, vlak bij Heldenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:04 schreef kitao het volgende:
Ps Dombo ,
weet je nu al wat een Kessel is ?
Dan moet je maar geen bans oplopen, dan hou je bij wie er allemaal postenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:10 schreef kitao het volgende:
[..]
Lotuss en ik kennen elkaar al langer.
Dat kan ik van jou niet zeggen vreemdeling.
Nope.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kessel is een dropje in Limburg, vlak bij Helden
Tjah, dat krijg je als mensen moe worden en gaan slapenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:16 schreef Under_Score het volgende:
het momentum is wel een beetje uit 'het snelste topic van FOK!'
nog maar een liedje dan
[Singles] Hakken,zagen,springen en zingen.
En toch is het een dorpje in Limburg!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:17 schreef kitao het volgende:
[..]
Nope.
Ik zal de onwetende toelichten.
Een Kessel is het resultaat van een dubbele flankbeweging die leidt tot een tanggreep waardoor de vijand in een omsingeling terechtkomt hetgeen veelvuldig gebeurde bij het duitse leger waarvan de flanken door inferieure italiaanse en roemeense legers werden "bewaakt".
Vervolgens werden zij afgeslacht door de russen of vochten zij zich met leeuwenmoed uit de hopeloze situatie.
Ban is niet het enige probleem , wel de lust om in dit topic nog uberhaupt terug te keren met al die farizeeers om je heen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen bans oplopen, dan hou je bij wie er allemaal posten
Dit vraagstuk heeft meerdere oplossingen ter beschikking...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En toch is het een dorpje in Limburg!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kessel_%28Limburg%29
Yo , en in Stargate Universe ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:20 schreef Under_Score het volgende:
in star wars kan de millenium falcon de kessel run in minder dan 12 parsecs.
zover gaat mijn nerd kennis niet.quote:
Waarom zou ik dat doen? Ik zie een vraag over Kessel, en ik weet dat er een dorpje is in Limburg dat zo heet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:21 schreef kitao het volgende:
[..]
Dit vraagstuk heeft meerdere oplossingen ter beschikking...
Lees eens terug dan snap je zelf wel dat dorp limburg een stupide antwoord is.
Ok , 1 punt dan voor de moeite.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Ik zie een vraag over Kessel, en ik weet dat er een dorpje is in Limburg dat zo heet.
Ook weet ik dat er vast genoeg andere betekenissen zijn voor Kessel, maar die weet ik dan niet uit mijn hoofd.
Surrogate...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:23 schreef Under_Score het volgende:
[..]
zover gaat mijn nerd kennis niet.
Nee hoor, ik zie onaardige dingen voorbij komen, naar een persoon die ik aardig vind, dus daar reageer ik op, ongeacht wat er aan vooraf gegaan is. En meestal heb ik wel een goeie ruwe inschatting of iets gemeend of ongemeend is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:29 schreef kitao het volgende:
[..]
Ok , 1 punt dan voor de moeite.
Aan de andere kant , je veroordeelt mij voor mijn gesprek met lotusbloem , maar je weet geeneens wat er aan vooraf is gegaan.
Ben je dan niet blind bezig ?
Wel , ik waardeer dat je voor haar opkomt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie onaardige dingen voorbij komen, naar een persoon die ik aardig vind, dus daar reageer ik op, ongeacht wat er aan vooraf gegaan is. En meestal heb ik wel een goeie ruwe inschatting of iets gemeend of ongemeend is.
Dank je wel Kitao. Door jou lijk ik plotseling super aardig en vriendelijk. Ga jij al bijna weer weg?quote:
Ik werk zelf 6 dagen in de week, dus echt veel vervelender kan het niet wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:36 schreef kitao het volgende:
[..]
Wel , ik waardeer dat je voor haar opkomt.
Ik hoop ook dat je er tegen kunt , mocht het tot een relatie komen , dat zij 6 mnd op een schip zit en jij met de koters thuis.
Spoedig surrogaatgast , zogauw mijn ban op fp is opgeheven dan kunnen jullie het lekker zelf weer uitzoeken met je gestoorde soepzooitje , eikel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:42 schreef macondo het volgende:
[..]
Dank je wel Kitao. Door jou lijk ik plotseling super aardig en vriendelijk. Ga jij al bijna weer weg?
Ben je Pool ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik werk zelf 6 dagen in de week, dus echt veel vervelender kan het niet worden
Nou , ik werk niet over uit principe.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope.
Drukke baan die 24/7 door gaat
Vóór de komma hoort geen spatie. Heb je hier toch wat opgestoken, vast nuttig als je elders gaat lopen prutsen. Waar je eerder ook uitgekotst moge zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:44 schreef kitao het volgende:
[..]
Spoedig surrogaatgast , zogauw mijn ban op fp is opgeheven dan kunnen jullie het lekker zelf weer uitzoeken met je gestoorde soepzooitje , eikel.
Olaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Vóór de komma hoort geen spatie. Heb je hier toch wat opgestoken, vast nuttig als je elders gaat lopen prutsen. Waar je eerder ook uitgekotst moge zijn.
Val dood hufter.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Vóór de komma hoort geen spatie. Heb je hier toch wat opgestoken, vast nuttig als je elders gaat lopen prutsen. Waar je eerder ook uitgekotst moge zijn.
Tjah, maar aan werklozen zonder rijbewijs heeft mijn baas alleen niets, en als je voor geen meter met een bus overweg kan en constant schade rijdt ben je ook gauw weer exitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:47 schreef kitao het volgende:
[..]
Nou , ik werk niet over uit principe.
Genoeg werklozen die springen om een baan.
Fuck de werkgevers.
Het is wikken en wegen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, maar aan werklozen zonder rijbewijs heeft mijn baas alleen niets, en als je voor geen meter met een bus overweg kan en constant schade rijdt ben je ook gauw weer exit
Wat bedoel je daarmee ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eindelijk weer een indringer-vrij topic?
Oh nee hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:23 schreef Under_Score het volgende:
maar nu zijn alle leuke single vrouwtjes al weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |