ik ook van jouquote:
Geen probleem... was een lucky shotquote:
welterustenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:42 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een spier echt gigantisch vast zitten geloof ikGeeft een heel raar, trekkerig gevoel.
Edit: Slapen
Wie niet waagt...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geen probleem... was een lucky shot
We vinden elkaar nu tenminste wel een heel klein beetje aardig...quote:
ah...ik ben niet de enige die het niet begreep icm, gabberquote:
Welke spier zit vast?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:42 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een spier echt gigantisch vast zitten geloof ikGeeft een heel raar, trekkerig gevoel.
Edit: Slapen
tuurlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We vinden elkaar nu tenminste wel een heel klein beetje aardig...
Have fun!quote:
Ik was in die periode en daarvoor heel erg treurig... een hele slechte tijd gehad. Gaat nu beterquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tuurlijk
de schertsvertoning met kardinaal was gewoon treurig
goed zoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik was in die periode en daarvoor heel erg treurig... een hele slechte tijd gehad. Gaat nu beter
Je komt nou tenminste over als een mens, met gevoel enzo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik was in die periode en daarvoor heel erg treurig... een hele slechte tijd gehad. Gaat nu beter
Dus voor die tijd wil ik mijn excuses aanbieden voor alle lompe opmerkingen naar jou toe.quote:
Ik heb eindelijk weer emoties. En ik voel ze ook. Gaat dus heel erg de goede kant op.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je komt nou tenminste over als een mens, met gevoel enzo.
Ik ben benieuwd of ik het 4 september aan je kan zien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk weer emoties. En ik voel ze ook. Gaat dus heel erg de goede kant op.
Gabber...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Spastisch bewegen, denk dat je abuis bent met gabber enzo.
[..]
Niet kunnen dansen op een 4-kwarts maat? Waar alle popmuziek op gebaseerd is? Wat een onzin.
Ik heb genoten van mijn lompe en onnodige kwetsende opmerkingen naar jou toe (want zo ben ik dan ook weer) maar indien deze kwetsend waren bied ik wel mijn excuses aan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dus voor die tijd wil ik mijn excuses aanbieden voor alle lompe opmerkingen naar jou toe.
Sorry.
Op 180-220BPM kan je inderdaad niet dansen. Alleen een beetje dom springen.quote:
Ik kan iig niet meer mijn blik des doods oproepen. Aan de ene kant wel jammer, aan de andere kant een teken dat ik wat rustiger benquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik het 4 september aan je kan zien.
Eerlijk en lief van je. Dank je.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb genoten van mijn lompe en onnodige kwetsende opmerkingen naar jou toe (want zo ben ik dan ook weer) maar indien deze kwetsend waren bied ik wel mijn excuses aan.
Hetzelfde bij iedereen die ik bash trouwens...het is puur mijn eigen vermaak en niks persoonlijks
Ik ben ook dom anders zou ik geen officierspleetjes moppen met een zwabber....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Op 180-220BPM kan je inderdaad niet dansen. Alleen een beetje dom springen.
Ik zal je dan wel even diep in je ogen kijken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik kan iig niet meer mijn blik des doods oproepen. Aan de ene kant wel jammer, aan de andere kant een teken dat ik wat rustiger ben
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat dat kan in Nederland. Brabant.
*wrijft aan je uiers*quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:03 schreef kitao het volgende:
curacou zonder benzine...
bootjes aan de ketting.
leer nou van me...dit werkt na 3 uur in de kroeg, echt waarquote:
Dan wel in een hele foute kroeg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
leer nou van me...dit werkt na 3 uur in de kroeg, echt waar
Whehehe...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
leer nou van me...dit werkt na 3 uur in de kroeg, echt waar
Als je ze eerst maar 4 breezer voertquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan wel in een hele foute kroeg.
Zelfs na een hele fles wijn lukt het je nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je ze eerst maar 4 breezer voert
Ja maar jij bent ouder dan 15quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zelfs na een hele fles wijn lukt het je niet
Als ik ze Breezers moet voeren zijn ze duidelijk te jong voor mij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je ze eerst maar 4 breezer voert
jij valt op mannen op een eiland die zichzelf zielig vinden toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zelfs na een hele fles wijn lukt het je niet
Schenkstroop?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij valt op mannen op een eiland die zichzelf zielig vinden toch?
barrabasquote:
Ja maar Barbusse is eigenlijk best wel knapquote:
oh, Curacaoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:12 schreef kitao het volgende:
[..]
Staking raffinaderij Curacao , heel eiland plat.
Power to the unions !
Klopt, hele knappe dudequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar Barbusse is eigenlijk best wel knap
Slaap lekker!quote:
Dat doet-ie ook met al zijn scharreltjes en dates in Maltaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Klopt, hele knappe dude![]()
maar hij moet zichzelf eens bij zijn lurven pakken en rechtop gaan staan denk ik.
oh...dan mis ik de succesverhalen hier denk ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat doet-ie ook met al zijn scharreltjes en dates in Malta
Hey, hij blijft het proberen en heeft leuke dates enzoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh...dan mis ik de succesverhalen hier denk ik
ik snap het niet...je hoeft geen fotomodel te zijn als man om succes te hebbenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:14 schreef RealZeus het volgende:
Er zit de laatste tijd wel veel wanhoop op FOK! :
bijna 30 jaar, geen liefde, gefrustreerd etc.
Nee, maar wel zelfvertrouwen en als dat ontbreekt ben je nergens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik snap het niet...je hoeft geen fotomodel te zijn als man om succes te hebben
Nee, een taalnasiquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:18 schreef kitao het volgende:
[..]
Je bent toch geen taalnazi hoop ik ?
een ietsie pietsie klein beetje dan..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar wel zelfvertrouwen en als dat ontbreekt ben je nergens.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:21 schreef RealZeus het volgende:
Ik ga mijn verticale positie ook maar eens verruilen voor een horizontale.
ik als mijn bier op is...vakantie is weer voorbij dus geen nachtjes doorhgalen meerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:21 schreef RealZeus het volgende:
Ik ga mijn verticale positie ook maar eens verruilen voor een horizontale.
RZ komt ook buiten! En op 4 sept gaan we flink knuffelen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een ietsie pietsie klein beetje dan..het enige dat je moet doen is wel eens buiten komen
Of dusdanig depressief dat je niet eens de energie en concentratie hebt om te kunnen werkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik als mijn bier op is...vakantie is weer voorbij dus geen nachtjes doorhgalen meer
vandaag alweer aan het overwerken geweest...belangrijk zijn sucks...je kan beter dom zijn
Slaap lekker Bertha 4quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:24 schreef Yuki het volgende:
Ik val echt om hier
Weet niet of het van de slaap of van de drank is
Hoe dan ook; welterusten iedereen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |