abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85079283
Ja, inderdaad, daar is weer zo'n triest topic...

Ik ben nu 29 jaar oud en heb nog nooit met een meisje/vrouw gezoend. Ik heb me twee jaar geleden laten ontmaagden door een hoertje. Echt bijzonder was dat niet overigens, ben het alweer bijna vergeten.

Gebrek aan seks is natuurlijk een grote frustratie voor mij. Meer nog dan dat een gebrek aan vrouwelijke aandacht en liefde. Dagelijks geeft me dat een ronduit somber gevoel. Op meerdere niveaus manifesteert zich dat trouwens: ik heb het idee dat ik ook sociaal-maatschappelijk een flinke dreun hierdoor krijg. Ik kan namelijk helemaal niet meepraten over liefde, relaties, seks, flirten etc. , terwijl vrijwel iedereen er van uit gaat dat ik het allemaal wel snap. Zeker in informele vrijetijdsgesprekken is dit natuurlijk een favoriet onderwerp voor veel mensen. Het geeft me een enorm ongemakkelijk en onvolwassen gevoel dat ik daar niets mee kan.

De keren dat ik dit allemaal heb besproken met familie, vrienden en een psycholoog, hebben me niet gek veel geholpen. Alle adviezen die ik heb gekregen (jezelf zijn, initiatief nemen, meer uit gevoel handelen) hebben me eigenlijk niets gebracht. Alle flirtachtige gesprekken met meisjes/vrouwen lopen uiteindelijk op niets uit. Sinds mijn zestiende heb ik in verschillende periodes verschillende dingen geprobeerd, steeds durf ik iets meer, maar het resultaat blijft altijd zeer zwak.

Voor de rest heb ik wel een prima leven eigenlijk, mag niet klagen. Ik vraag me ook wel eens af of dat me weerhoudt van echte paniekaanvallen ofzo. Ik ben afgestudeerd, heb werk, aardig wat vrienden (maar: geen vriendinnen) en ga dus ook regelmatig uit. Ik zie er normaal uit, slank, geen enorme adonis maar ook geen afwijkingen ofzo. Bovendien is niemand perfect, ik zie genoeg vreemde gasten met een vriendin. Ook mijn babbel is redelijk en ik durf altijd mezelf te zijn tijdens gesprekken.

Hoe kan dit dan allemaal ? Ik heb echt geen idee hoe ik nog vooruit moet komen.

Ik vraag me af of er meer mensen zijn (geweest) hier met deze problemen? Hoe kijken jullie hier tegen aan?
pi_85079411
Ik ben altijd zo enorm benieuwd naar de foto's wanneer ik weer een topic zoals deze lees.
pi_85079416
Te krampachtig het wél proberen te bereiken is je grootste vijand.
Lambo of Rekt
pi_85079489
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 01:01 schreef EggsTC het volgende:
Doe ik niet, eerder te weinig misschien. Maar het geeft wel dagelijks mentale onrust zeg maar.
pi_85079492
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 01:01 schreef EggsTC het volgende:
Dit dus. Vrouwen voelen aan wanneer je het te hard probeert. Misschien ben je toch niet helemaal jezelf.
pi_85079540
quote:
Ben ik momenteel nog mee bezig, maar na zo'n 30 contacten zonder perspectief nog niet echt hoopvol.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 01:05:22 #8
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_85079542
Ik zou zeggen, lees eens wat van datingsguru's zoals bijvoorbeeld David D'Angelo. Dat zijn mensen die beweren een studie gemaakt te hebben van het hele liefdesspel. Hierdoor krijg je misschien een soort reality check van wat je altijd onbewust verkeerd hebt gedaan. (Misschien heeft je moeder je ooit verteld dat je altijd heel lief moet zijn voor een meisje en heb je dat altijd wat te letterlijk genomen bijvoorbeeld). Dit kan je misschien handvaten geven om op concrete punten aan jezelf te werken.
pi_85079638
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 01:05 schreef rozecroc het volgende:
Ik zou zeggen, lees eens wat van datingsguru's zoals bijvoorbeeld David D'Angelo. Dat zijn mensen die beweren een studie gemaakt te hebben van het hele liefdesspel. Hierdoor krijg je misschien een soort reality check van wat je altijd onbewust verkeerd hebt gedaan. (Misschien heeft je moeder je ooit verteld dat je altijd heel lief moet zijn voor een meisje en heb je dat altijd wat te letterlijk genomen bijvoorbeeld). Dit kan je misschien handvaten geven om op concrete punten aan jezelf te werken.
Ook dat heb ik wel eens gelezen, en het stootte me nogal af vanwege het theoretische. Dat moet ik juist niet hebben denk ik dan.
Aan de andere kant vind ik zoiets als The Game zelfs lachwekkend en helemaal niet stroken met mijn levenshouding.

Maar misschien moet ik dit hele gebeuren opnieuw een kans geven.
pi_85079724
This thread is useless without pics :)
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_85079742
quote:
Dit dus. Vrouwen voelen aan wanneer je het te hard probeert. Misschien ben je toch niet helemaal jezelf.
Ik ben zeer laid back en ook wat teruggetrokken. Als ik helemaal mezelf zou zijn, praatte ik misschien helemaal niet met vrouwen. Ze komen ook nooit op mij af, dus moet je toch wat lijkt me :)
pi_85079791
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 01:11 schreef dionysos18 het volgende:

[..]

Ik ben zeer laid back en ook wat teruggetrokken. Als ik helemaal mezelf zou zijn, praatte ik misschien helemaal niet met vrouwen. Ze komen ook nooit op mij af, dus moet je toch wat lijkt me :)
Ik ben bijna 31 en heb zoveel seks gehad dat ik het allemaal niet meer kan herinneren, dus je ziet, het kan beide kanten op qua vergeten. :)
pi_85079822
Die snap ik niet :{
pi_85079899
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 01:03 schreef dionysos18 het volgende:

[..]

Doe ik niet, eerder te weinig misschien. Maar het geeft wel dagelijks mentale onrust zeg maar.
Die mentale onrust breng je waarschijnlijk ook over op de meids.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 01:16:31 #15
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85079908
Waarom ga je niet eens naar zo'n flirt cursus?
pi_85079910
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 01:14 schreef dionysos18 het volgende:
Die snap ik niet :{
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 00:57 schreef dionysos18 het volgende:
Ik heb me twee jaar geleden laten ontmaagden door een hoertje. Echt bijzonder was dat niet overigens, ben het alweer bijna vergeten.
Nou dat heb ik ook, maar meer omdat ik met heel veel vrouwen seks heb gehad en het allemaal niet meer precies kan herinneren. :)
pi_85079939
quote:
Die mentale onrust breng je waarschijnlijk ook over op de meids.
Zeker, maar da's een gevolg van een vicieuze cirkel. Vraag is, hoe kom ik daar uit ?
pi_85079986
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 01:17 schreef dionysos18 het volgende:

[..]

Zeker, maar da's een gevolg van een vicieuze cirkel. Vraag is, hoe kom ik daar uit ?
Gewoon met je leven bezig zijn, druk, dingen doen, dingen bereiken. Maar vooral je geen zorgen maken over vrouwen of het hebben van een vriendin. :)
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 01:19:56 #19
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_85080012
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 01:08 schreef dionysos18 het volgende:

[..]

Ook dat heb ik wel eens gelezen, en het stootte me nogal af vanwege het theoretische. Dat moet ik juist niet hebben denk ik dan.
Aan de andere kant vind ik zoiets als The Game zelfs lachwekkend en helemaal niet stroken met mijn levenshouding.

Maar misschien moet ik dit hele gebeuren opnieuw een kans geven.
Ik moet bekennen dat ik ook al die truukjes niet ga gebruiken. Wel heeft het me op bepaalde punten laten inzien wat ik vaak verkeerd deed, juist door die logische theoretische benadering. Misschien dat je het vanuit dat perspectief nog eens kan lezen. Dus, niet focussen op al die flauwe truukjes die je er waarschijnlijk krampachtig uit gaat gooien. Als je dit niks lijkt, hoop ik dat je een andere aanpak vindt om je situatie te veranderen. Je zal in elk geval iets actiefs moeten doen om een veranderingin jezelf teweeg te brengen. Met alleen theorie en nadenken kom je er niet. Dat is tot nu toe wel gebleken.
pi_85080018
quote:
Waarom ga je niet eens naar zo'n flirt cursus?
Combinatie van sterke twijfels over effectiviteit en een hoog prijskaartje :)

Maar zou ik op zich wel willen hoor. Ik wil alleen wel eens weten hoeveel deelnemers er echt beter van zijn geworden.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 01:21:22 #21
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_85080045
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 01:18 schreef laforest het volgende:

[..]

Gewoon met je leven bezig zijn, druk, dingen doen, dingen bereiken. Maar vooral je geen zorgen maken over vrouwen of het hebben van een vriendin. :)
Ik vind dat zo dubbel. Aan de ene kant klopt het dat je je geen zorgen over moet maken, maar aan de andere kant moet je wel actie ondernemen anders gebeurt er niks (als man dan).
pi_85080067
quote:
Dat doe ik al 15 jaar. Zoals je weet heb je gedurende 15 jaar ook wel eens momenten dat je je alleen voelt, of heel geil bent, dat soort dingen...en dat dan steeds vaker.
pi_85080096
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 01:11 schreef dionysos18 het volgende:

[..]

Probeer eens wat lichaamtaal te lezen en ga eens af op een meid die laat zien dat ze interesse heeft. Misschien ga je 5 van de 10 keer op je bek, maar je zult zeker ook een paar scoren. Vallen en opstaan hoort er bij. :)
pi_85080136
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 01:17 schreef dionysos18 het volgende:

[..]

Moeilijk te zeggen. Geniet van het leven dat je hebt, dan straal je dat ook uit. Je kunt je afvragen of een relatie wel daadwerkelijk al die kopzorgen waard is.
pi_85080177
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 01:21 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Ik vind dat zo dubbel. Aan de ene kant klopt het dat je je geen zorgen over moet maken, maar aan de andere kant moet je wel actie ondernemen anders gebeurt er niks (als man dan).
Hmm ik ga nooit achter vrouwen aan en ben in de afgelopen 14 jaar ongeveer bij elkaar 6 maanden vrijgezel geweest of zonder vrouw. :)

Ik ben erg druk met muziek, studie en dan in het weekend uit. Ik zit nooit zonder vrouw en kan niet echt zeggen dat ik er veel voor doe. De tijd dat ik juist erg veel achter vrouwen aanzat ging het altijd mis en kwam ik frustie thuis na een avond uitgaan. Nu kom ik nooit zonder vrouw thuis als ik dat niet wil.
Tegenwoordig ben ik overigens niet meer single :P dus ja :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')