Doe ik niet, eerder te weinig misschien. Maar het geeft wel dagelijks mentale onrust zeg maar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:01 schreef EggsTC het volgende:
Te krampachtig het wél proberen te bereiken is je grootste vijand.
Dit dus. Vrouwen voelen aan wanneer je het te hard probeert. Misschien ben je toch niet helemaal jezelf.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:01 schreef EggsTC het volgende:
Te krampachtig het wél proberen te bereiken is je grootste vijand.
Ben ik momenteel nog mee bezig, maar na zo'n 30 contacten zonder perspectief nog niet echt hoopvol.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:03 schreef Techno het volgende:
Datingsite-ervaringen #28: waar men wordt bekeerd
Ook dat heb ik wel eens gelezen, en het stootte me nogal af vanwege het theoretische. Dat moet ik juist niet hebben denk ik dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:05 schreef rozecroc het volgende:
Ik zou zeggen, lees eens wat van datingsguru's zoals bijvoorbeeld David D'Angelo. Dat zijn mensen die beweren een studie gemaakt te hebben van het hele liefdesspel. Hierdoor krijg je misschien een soort reality check van wat je altijd onbewust verkeerd hebt gedaan. (Misschien heeft je moeder je ooit verteld dat je altijd heel lief moet zijn voor een meisje en heb je dat altijd wat te letterlijk genomen bijvoorbeeld). Dit kan je misschien handvaten geven om op concrete punten aan jezelf te werken.
Ik ben zeer laid back en ook wat teruggetrokken. Als ik helemaal mezelf zou zijn, praatte ik misschien helemaal niet met vrouwen. Ze komen ook nooit op mij af, dus moet je toch wat lijkt mequote:Dit dus. Vrouwen voelen aan wanneer je het te hard probeert. Misschien ben je toch niet helemaal jezelf.
Ik ben bijna 31 en heb zoveel seks gehad dat ik het allemaal niet meer kan herinneren, dus je ziet, het kan beide kanten op qua vergeten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:11 schreef dionysos18 het volgende:
[..]
Ik ben zeer laid back en ook wat teruggetrokken. Als ik helemaal mezelf zou zijn, praatte ik misschien helemaal niet met vrouwen. Ze komen ook nooit op mij af, dus moet je toch wat lijkt me
Die mentale onrust breng je waarschijnlijk ook over op de meids.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:03 schreef dionysos18 het volgende:
[..]
Doe ik niet, eerder te weinig misschien. Maar het geeft wel dagelijks mentale onrust zeg maar.
quote:
Nou dat heb ik ook, maar meer omdat ik met heel veel vrouwen seks heb gehad en het allemaal niet meer precies kan herinneren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:57 schreef dionysos18 het volgende:
Ik heb me twee jaar geleden laten ontmaagden door een hoertje. Echt bijzonder was dat niet overigens, ben het alweer bijna vergeten.
Zeker, maar da's een gevolg van een vicieuze cirkel. Vraag is, hoe kom ik daar uit ?quote:Die mentale onrust breng je waarschijnlijk ook over op de meids.
Gewoon met je leven bezig zijn, druk, dingen doen, dingen bereiken. Maar vooral je geen zorgen maken over vrouwen of het hebben van een vriendin.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:17 schreef dionysos18 het volgende:
[..]
Zeker, maar da's een gevolg van een vicieuze cirkel. Vraag is, hoe kom ik daar uit ?
Ik moet bekennen dat ik ook al die truukjes niet ga gebruiken. Wel heeft het me op bepaalde punten laten inzien wat ik vaak verkeerd deed, juist door die logische theoretische benadering. Misschien dat je het vanuit dat perspectief nog eens kan lezen. Dus, niet focussen op al die flauwe truukjes die je er waarschijnlijk krampachtig uit gaat gooien. Als je dit niks lijkt, hoop ik dat je een andere aanpak vindt om je situatie te veranderen. Je zal in elk geval iets actiefs moeten doen om een veranderingin jezelf teweeg te brengen. Met alleen theorie en nadenken kom je er niet. Dat is tot nu toe wel gebleken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:08 schreef dionysos18 het volgende:
[..]
Ook dat heb ik wel eens gelezen, en het stootte me nogal af vanwege het theoretische. Dat moet ik juist niet hebben denk ik dan.
Aan de andere kant vind ik zoiets als The Game zelfs lachwekkend en helemaal niet stroken met mijn levenshouding.
Maar misschien moet ik dit hele gebeuren opnieuw een kans geven.
Combinatie van sterke twijfels over effectiviteit en een hoog prijskaartjequote:Waarom ga je niet eens naar zo'n flirt cursus?
Ik vind dat zo dubbel. Aan de ene kant klopt het dat je je geen zorgen over moet maken, maar aan de andere kant moet je wel actie ondernemen anders gebeurt er niks (als man dan).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Gewoon met je leven bezig zijn, druk, dingen doen, dingen bereiken. Maar vooral je geen zorgen maken over vrouwen of het hebben van een vriendin.
Dat doe ik al 15 jaar. Zoals je weet heb je gedurende 15 jaar ook wel eens momenten dat je je alleen voelt, of heel geil bent, dat soort dingen...en dat dan steeds vaker.quote:Gewoon met je leven bezig zijn, druk, dingen doen, dingen bereiken. Maar vooral je geen zorgen maken over vrouwen of het hebben van een vriendin.
Probeer eens wat lichaamtaal te lezen en ga eens af op een meid die laat zien dat ze interesse heeft. Misschien ga je 5 van de 10 keer op je bek, maar je zult zeker ook een paar scoren. Vallen en opstaan hoort er bij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:11 schreef dionysos18 het volgende:
[..]
Ik ben zeer laid back en ook wat teruggetrokken. Als ik helemaal mezelf zou zijn, praatte ik misschien helemaal niet met vrouwen. Ze komen ook nooit op mij af, dus moet je toch wat lijkt me
Moeilijk te zeggen. Geniet van het leven dat je hebt, dan straal je dat ook uit. Je kunt je afvragen of een relatie wel daadwerkelijk al die kopzorgen waard is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:17 schreef dionysos18 het volgende:
[..]
Zeker, maar da's een gevolg van een vicieuze cirkel. Vraag is, hoe kom ik daar uit ?
Hmm ik ga nooit achter vrouwen aan en ben in de afgelopen 14 jaar ongeveer bij elkaar 6 maanden vrijgezel geweest of zonder vrouw.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:21 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Ik vind dat zo dubbel. Aan de ene kant klopt het dat je je geen zorgen over moet maken, maar aan de andere kant moet je wel actie ondernemen anders gebeurt er niks (als man dan).
Eigenlijk het beste advies, maar voor TS denk ik een paradox. Dan is hij juist bezig met er niet mee bezig zijn waardoor hij er juist wel erg mee bezig is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Gewoon met je leven bezig zijn, druk, dingen doen, dingen bereiken. Maar vooral je geen zorgen maken over vrouwen of het hebben van een vriendin.
Ik heb nooit een meid gezien die interesse heeft. Of misschien 1 of 2 keer met een beetje goede zin. Misschien is dat ook wel een probleem, dat ik dat niet zie. Zou kunnen.quote:Probeer eens wat lichaamtaal te lezen en ga eens af op een meid die laat zien dat ze interesse heeft. Misschien ga je 5 van de 10 keer op je bek, maar je zult zeker ook een paar scoren. Vallen en opstaan hoort er bij.
Wat heb je zoal bereikt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:22 schreef dionysos18 het volgende:
[..]
Dat doe ik al 15 jaar. Zoals je weet heb je gedurende 15 jaar ook wel eens momenten dat je je alleen voelt, of heel geil bent, dat soort dingen...en dat dan steeds vaker.
Eh ja zoiets jaquote:Dan is hij juist bezig met er niet mee bezig zijn waardoor hij er juist wel erg mee bezig is.
Precies, maar zo werkt het. Regel 1: Doe alles wat niet logisch lijkt als het om vrouwen gaat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:26 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Eigenlijk het beste advies, maar voor TS denk ik een paradox. Dan is hij juist bezig met er niet mee bezig zijn waardoor hij er juist wel erg mee bezig is.
Geen wowmomentjes, maar een goede toekomst moet lukkenquote:Wat heb je zoal bereikt?
Zijn dat dingen waar vrouwen "wow" van zeggen of denken hmm die vent kan mij een goede toekomst bieden?
Wat versta jij onder moeite doen dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:29 schreef Flashwin het volgende:
Gast..als je een wijf wil moet je moeite doen. Alleen een vlotte babbel is niet voldoende voor een lange termijn "project".
Als je geen moeite wil doen, is er een kleine kans dat je met een meid zult eindigen die graag bij je wilt blijven.
En wat zou jij adviseren in de omgang met vrouwen zelf? Ik bedoel, je bent veel met andere dingen bezig maar als je met ze praat moet je ook iets hebben waardoor je ze blijkbaar aantrekt. Wat is da volgens jou?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Precies, maar zo werkt het. Regel 1: Doe alles wat niet logisch lijkt als het om vrouwen gaat.
Of misschien lees je niet goed. Vrouwen zenden duidelijke signalen uit, maar veel mannen lezen ze niet goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:26 schreef dionysos18 het volgende:
[..]
Ik heb nooit een meid gezien die interesse heeft. Of misschien 1 of 2 keer met een beetje goede zin. Misschien is dat ook wel een probleem, dat ik dat niet zie. Zou kunnen.
Enne, zeg maar rust 10 van de 10 keer, gebaseerd op mijn ervaring
Initiatief nemen, je niet laten afstoppen door vaagheid of onzekerheid van haar kant. Gewoon mannelijk zijn, weten wat je wilt. En dat kenbaar maken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:31 schreef dionysos18 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder moeite doen dan?
Ik studeer muziek aan de unversiteit in Ierland, ik heb een band, cd's uit, veel interviews, etc ohh en een zeer goede baan, reis veel over de wereld. Dus ja genoeg over te praten met vrouwen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:31 schreef rozecroc het volgende:
[..]
En wat zou jij adviseren in de omgang met vrouwen zelf? Ik bedoel, je bent veel met andere dingen bezig maar als je met ze praat moet je ook iets hebben waardoor je ze blijkbaar aantrekt. Wat is da volgens jou?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:34 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Initiatief nemen, je niet laten afstoppen door vaagheid of onzekerheid van haar kant. Gewoon mannelijk zijn, weten wat je wilt. En dat kenbaar maken.
Dit alles natuurlijk terwijl je je bewust bent van je kansen. Het moet niet wanhopig worden.
Ik heb altijd twister al klaarliggen als ze binnenkomen maar dan rennen ze gillend wegquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik studeer muziek aan de unversiteit in Ierland, ik heb een band, cd's uit, veel interviews, etc ohh en een zeer goede baan, reis veel over de wereld. Dus ja genoeg over te praten met vrouwen.
Maar ik begin er nooit zelf over, laat haar eerst praten en ze vraagt me vanzelf wel. Ik heb er een hekel aan om het zelf te brengen, net alsof je het nodig hebt om je groot te voelen ofzo. En dan nog vertel ik niet alles,. blijf een misterie, ze vragen zelf wel door als je de aandacht hebt, speel met ze, vinden ze leuk.
Yep, maar ik houd er niet van om op fok mijn band te plaatsen. Maar ik heb je wel een link gestuurd van een nieuwe en minder bekend project van me.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:41 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik heb altijd twister al klaarliggen als ze binnenkomen maar dan rennen ze gillend weg![]()
Wel een goeie houding lijkt me. Maar goed rocksterren doen het altijd goed. Niet iedereen kan in een dergelijke positie komen. Maar de essentie van je verhaal vind ik goed: Maak je leven voor jezelf leuk en interessant, dan draag je ook wel uit naar anderen dat je ze niet per se nodig hebt om het goed te hebben.
Zelf ik als man ben nu al in je geinteresseerd, moet je nagaan. Maar dan wel in je muziek. Kan ik m youtuben?
Deze reactie straalt al te veel gebrek aan zelfvertrouwen uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:40 schreef dionysos18 het volgende:
@laforest en Flashwin
Laat ik eerlijk zijn: met deze reacties kan ik dus niets. Het blijft te vaag.
Ik denk vaak dat mijn houding uitstraalt, wat jullie aanbevelen, maar kennelijk is dat niet zo. Je kunt het ook niet perfect uitvoeren...
Juist op dit punt gaat het mis volgens mij. Dan vrees ik altijd dat je 'het' (als ware het mojo van Austin Powers) moet hebben,
Wat wil je dan? Met me uit en dat ik dan je handje vasthoudt en je uitleg wat je moet doen??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:40 schreef dionysos18 het volgende:
@laforest en Flashwin
Laat ik eerlijk zijn: met deze reacties kan ik dus niets. Het blijft te vaag.
Ik denk vaak dat mijn houding uitstraalt, wat jullie aanbevelen, maar kennelijk is dat niet zo. Je kunt het ook niet perfect uitvoeren...
Juist op dit punt gaat het mis volgens mij. Dan vrees ik altijd dat je 'het' (als ware het mojo van Austin Powers) moet hebben,
Het gekke is dat hij als een gek probeert iets te krijgen, terwijl ik er eigenlijk geen fuck voor doe.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:47 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Deze reactie straalt al te veel gebrek aan zelfvertrouwen uit.
Heeft niks met "het" te maken, eerder met sociale incapabiliteit van jouw kant.
Bullshit, je wil niet weten hoe lang ik 'niks' heb gedaan...quote:Het gekke is dat hij als een gek probeert iets te krijgen, terwijl ik er eigenlijk geen fuck voor doe.
En dat hij dus nu dit probleem heeft en ik totaal niet.
Je kunt wel bullshit roepen, maar feit is dat jij dit topic opent en ik vrouwen in de rij heb staan wachten. Je zou ook gewoon naar tips kunnen luisteren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:55 schreef dionysos18 het volgende:
[..]
Bullshit, je wil niet weten hoe lang ik 'niks' heb gedaan...
Okay whatever dude, wat jij wilt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:05 schreef dionysos18 het volgende:
Ik heb al gezegd dat er niks gebeurt, als ik niks doe bij het uitgaan. En dat heb ik heel vaak geprobeerd.
Blijkbaar vind je het ook leuk om keer op keer te zeggen dat de vrouwen jou aan komen waaien, das niet echt een tip voor mij he?
En ik heb geen xbox.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |