Ik vind Rotterdam meer stad dan Amsterdam.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Calimero-complexen.
Groningen is briljant om te studeren, maar daarna is het wel tijd om eens verder te kijken..
[..]
Wij doen niet minachtend over andere steden, ze zijn er alleen niet in Nederland. Wel leuke gemeentes en dorpjes waar je leuk kunt fietsen![]()
Dan kan je ook gewoon gaan zwemmen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Hey, daar kunnen zij ook niets aan doen. Ies cultuur. En bovendien is het vast verfrissend als het warm is.
Yup, als ik dan nog niet te oud ben. Ben pas laat begonnen met studeren dus ben pas met 28/29 klaar.quote:
Hoe staan je tepels?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan je ook gewoon gaan zwemmen.
RZ, je vergeet Mooi Wark
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan je ook gewoon gaan zwemmen.
RZ, je vergeet Mooi Wark
Ze hebben heel veel verschillende functies op de haven hier, ik weet zo allemaal niet wat aangezien ik me er niet echt mee bezig hou.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yup, als ik dan nog niet te oud ben. Ben pas laat begonnen met studeren dus ben pas met 28/29 klaar.
Het wordt in ieder geval een baan bij Defensie als dat niet lukt!
Dat jij zegt dat er maar 1 the cure is, terwijl jouw clip en dat van techno dezelfde band is.quote:
Sorry, ik wil vuurwerk, geen nulletjes en eentjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik juist welWant ik ben nieuwsgierig
Maar dat laatste klinkt ook cool
Als je ergens makkelijk aan seks komt is het wel op die boeren schuurfeestenquote:
Yup, dan wordt het 't KIMquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:14 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ze hebben heel veel verschillende functies op de haven hier, ik weet zo allemaal niet wat aangezien ik me er niet echt mee bezig hou.Maar moet je dan niet hier naar het KIM?
Ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdam meer stad dan Amsterdam.
Pfff, nieuwsgierigheid is een vloek, ik zeg het jequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, ik wil vuurwerk, geen nulletjes en eentjes![]()
En het is meer dan cool, ik beloof het je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Niet iedere meid op z'n feest is lelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je ergens makkelijk aan seks komt is het wel op die boeren schuurfeesten![]()
Zorg wel dat je zelf ook flink dronken bent want je wil je de volgende ochtend vaak niet herinneren hoe ze eruit zag
Ik ken deze nog uit die tijd...vanwege de videoclip natuurlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Mkay, maar nu wèl schudden met die billen hè?
tuurlijk niet...mijn vriendin was mooiquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet iedere meid op z'n feest is lelijk
In dat geval ben ik blij dat ik Groningen ken. Maar goed, junks en kutmarokkanen hebben we hier ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt.
(Maar ik associeer het dan wel meer met grote stads problematiek)
Hoe lang duurt het dan nog voordat je naar het KIM mag?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yup, dan wordt het 't KIM
Verkorte opleiding, dus allleen de militaire basis en de maritieme meuk.
Jawel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet iedere meid op z'n feest is lelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben net begonnen dus nog 3 jaar voordat ik klaar ben met mijn Bachelor Wiskunde....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:19 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het dan nog voordat je naar het KIM mag?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel.
Wat moet ik met de vrouwen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nu niet meer?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tuurlijk niet...mijn vriendin was mooi
Was?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tuurlijk niet...mijn vriendin was mooi
jeetje, nog een lange weg te gaan dus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben net begonnen dus nog 3 jaar voordat ik klaar ben met mijn Bachelor Wiskunde....
Ja maar wel een duidelijk doel... en dat kunnen heel veel mensen op hun 40e nog steeds niet zeggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:23 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
jeetje, nog een lange weg te gaan dus.
Nee..ze is getrouwd met een anderquote:
ja..zo'n wezenloze mdma gebruiker...lekkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Serieus, ga een naar een leuk housefeestje ofzo...
Nee, dank je. Leuk en housefeestje gaan voor mij niet samen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben gedumpt, 3 weken terugquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:49 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Alleen als je lekker bent!![]()
Nee grapje, welkom. Heb jij gedumpt of ben je gedumpt?
Klopt, doe je ook goed!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar wel een duidelijk doel... en dat kunnen heel veel mensen op hun 40e nog steeds niet zeggen
Oh ja, dat is inderdaad veel beterquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:24 schreef Techno het volgende:
[..]
lach maar...het is al 9 jaar uit en nog vind ik het kutquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar wel een duidelijk doel... en dat kunnen heel veel mensen op hun 40e nog steeds niet zeggen
Ik lachte nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lach maar...het is al 9 jaar uit en nog vind ik het kut
vraag ff waar mijn geld blijft...moet mijn vakantiegeld van mijn vorige werk nog krijgenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:26 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Klopt, doe je ook goed!
Nouja ik ben er vandoor, morgen om 9 uur een date met het UWV dus vroeg uit be
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:25 schreef ArTiC het volgende:
ja..zo'n wezenloze mdma gebruiker...lekker
Ja, want iedereen die op zo'n feestje komt is junk enzo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:26 schreef RealZeus het volgende:
Nee, dank je. Leuk en housefeestje gaan voor mij niet samen.
Is dat niet een van dezelfde soort vooroordelen waar jij net mee kwam?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:28 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Ja, want iedereen die op zo'n feestje komt is junk enzo?
* Lotusss geeft een dikke knuffel aan ArTiCquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lach maar...het is al 9 jaar uit en nog vind ik het kut
jep...je gaat ook niet voor je plezier naar de oorarts voor een piepjes hoortestquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:28 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
ja thnx...artic is dronken en flapt er de reden uit dat ie geen relatie wilquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
* Lotusss geeft een dikke knuffel aan ArTiC
Dat zei ik toch niet. Maar de hele avond dat boenkeboenkeboenk vind ik niks.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:28 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Niet wat ik uit eerste hand heb meegemaakt. Want ik ben wel eens op dergelijke feestjes geweest ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:29 schreef Samzz het volgende:
Is dat niet een van dezelfde soort vooroordelen waar jij net mee kwam?
Fles rosé, vette pizza en als toetje een bak Ben & Jerry's. Succes gegarandeerd dat je luduvudu een heel stuk over is!quote:
Ah, je bent er zoeen die niet kan dansen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:29 schreef ArTiC het volgende:
jep...je gaat ook niet voor je plezier naar de oorarts voor een piepjes hoortest
Lekker boeiendquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja thnx...artic is dronken en flapt er de reden uit dat ie geen relatie wil
Het is een kerel dus ik heb het even verbeterd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Fles rosé, vette pizza en als toetje een bak Ben & Jerry'sKrat bier en met je vrienden naar de kroeg en dom ouwehoeren. Succes gegarandeerd dat je luduvudu een heel stuk over is!
dansen kan ik sowieso niet...nooit op dansles gewestquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, je bent er zoeen die niet kan dansen.
Ieder z'n meug toch? Op house en techno feestjes zal je mij ook nooit vinden. Klere herrie waar onmogelijk fatsoenlijk op te dansen is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet wat ik uit eerste hand heb meegemaakt. Want ik ben wel eens op dergelijke feestjes geweest ja.
Ik bedoelde dat van de cure dit voor mij de beste plaat is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat jij zegt dat er maar 1 the cure is, terwijl jouw clip en dat van techno dezelfde band is.
dan zeg ik tegen de nieuweling: zie mij...dat ben jij over 9 jaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lekker boeiend
Zie het advies dat ik aan onze nieuweling heb gegeven.... al weet ik niet of het werkt bij mannen
Spastisch bewegen, denk dat je abuis bent met gabber enzo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:32 schreef ArTiC het volgende:
dansen kan ik sowieso niet...nooit op dansles gewest
spastisch op hoge en lage tonen bewegen kan ik wel...daar ben ik mongolide genoeg voor
Niet kunnen dansen op een 4-kwarts maat? Waar alle popmuziek op gebaseerd is? Wat een onzin.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:32 schreef Samzz het volgende:
Ieder z'n meug toch? Op house en techno feestjes zal je mij ook nooit vinden. Klere herrie waar onmogelijk fatsoenlijk op te dansen is.
Die nieuweling is een meid.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan zeg ik tegen de nieuweling: zie mij...dat ben jij over 9 jaar
Schat, er staat duidelijk dat het een kerel is hoor?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die nieuweling is een meid.
En misschien kan ik jou wel helpen... daten????
Dat zou een stunt zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die nieuweling is een meid.
En misschien kan ik jou wel helpen... daten????
Het is godsonmogelijk lekker te dansen op muziek die je niet leuk vindtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Spastisch bewegen, denk dat je abuis bent met gabber enzo.
[..]
Niet kunnen dansen op een 4-kwarts maat? Waar alle popmuziek op gebaseerd is? Wat een onzin.
Ja mee eens, maar zo stel je het dus heel anders.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:37 schreef Samzz het volgende:
Het is godsonmogelijk lekker te dansen op muziek die je niet leuk vind
Ow kut... gemistquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Schat, er staat duidelijk dat het een kerel is hoor?
Hey, ik ben tegenwoordig ook lief en aardig en knuffelig enzo... Hell has already frozen over, so why don't we give it a try?quote:
iddquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is godsonmogelijk lekker te dansen op muziek die je niet leuk vind
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Spastisch bewegen, denk dat je abuis bent met gabber enzo.
[..]
sorry maar dat gaat niet gebeuren, ik date geen [Singles] he...gouden regel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow kut... gemist
[..]
Hey, ik ben tegenwoordig ook lief en aardig en knuffelig enzo... Hell has already frozen over, so why don't we give it a try?
Hoezo? Ik vind het klere herrie (muziek wat ik dus niet leuk vind) waar niet op de dansen is (gevolg van de muziek). Dus wat ik in de eerste instantie al zeiquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja mee eens, maar zo stel je het dus heel anders.
Ik dans op verschillende muziekquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is godsonmogelijk lekker te dansen op muziek die je niet leuk vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |