Ben net begonnen dus nog 3 jaar voordat ik klaar ben met mijn Bachelor Wiskunde....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:19 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het dan nog voordat je naar het KIM mag?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel.
Wat moet ik met de vrouwen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nu niet meer?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tuurlijk niet...mijn vriendin was mooi
Was?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tuurlijk niet...mijn vriendin was mooi
jeetje, nog een lange weg te gaan dus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben net begonnen dus nog 3 jaar voordat ik klaar ben met mijn Bachelor Wiskunde....
Ja maar wel een duidelijk doel... en dat kunnen heel veel mensen op hun 40e nog steeds niet zeggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:23 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
jeetje, nog een lange weg te gaan dus.
Nee..ze is getrouwd met een anderquote:
ja..zo'n wezenloze mdma gebruiker...lekkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Serieus, ga een naar een leuk housefeestje ofzo...
Nee, dank je. Leuk en housefeestje gaan voor mij niet samen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben gedumpt, 3 weken terugquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:49 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Alleen als je lekker bent!![]()
Nee grapje, welkom. Heb jij gedumpt of ben je gedumpt?
Klopt, doe je ook goed!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar wel een duidelijk doel... en dat kunnen heel veel mensen op hun 40e nog steeds niet zeggen
Oh ja, dat is inderdaad veel beterquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:24 schreef Techno het volgende:
[..]
lach maar...het is al 9 jaar uit en nog vind ik het kutquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar wel een duidelijk doel... en dat kunnen heel veel mensen op hun 40e nog steeds niet zeggen
Ik lachte nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lach maar...het is al 9 jaar uit en nog vind ik het kut
vraag ff waar mijn geld blijft...moet mijn vakantiegeld van mijn vorige werk nog krijgenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:26 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Klopt, doe je ook goed!
Nouja ik ben er vandoor, morgen om 9 uur een date met het UWV dus vroeg uit be
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:25 schreef ArTiC het volgende:
ja..zo'n wezenloze mdma gebruiker...lekker
Ja, want iedereen die op zo'n feestje komt is junk enzo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:26 schreef RealZeus het volgende:
Nee, dank je. Leuk en housefeestje gaan voor mij niet samen.
Is dat niet een van dezelfde soort vooroordelen waar jij net mee kwam?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:28 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Ja, want iedereen die op zo'n feestje komt is junk enzo?
* Lotusss geeft een dikke knuffel aan ArTiCquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lach maar...het is al 9 jaar uit en nog vind ik het kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |