Dat vind ik beide ook erg mooie steden. Staan in mijn Top 4.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef RealZeus het volgende:
Ik vind Maastricht en Groningen veel mooier en vooral gezelliger.
Het gros van de vrouwen in de stad is student dus te verstaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Groningen binnenstad is wel leuk, leuke vrouwen maar je verstaat ze niet.
ik was dronken..dus het kan aan mij liggenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het gros van de vrouwen in de stad is student dus te verstaan.
Al doet mijn hart een beetje zeer als ik die Gooische r op de Grote Markt hoor uit de mond van zo'n Vindicatter.
Barbjequote:Op maandag 9 augustus 2010 23:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wil je dan wel meer muziek posten?
Dat er kroegen zijn betekent niet dat het gezellig is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Groningen een saaie stad? Dan ben je niet verder gekomen dan De Weijert-Zuid. De Groninger horeca kent geen sluitingstijden, het is een studentenstad, er is de wereld aan kroegen.
Sjamzzzzzquote:
The Cure.... nice!quote:
Er valt niets aan te sluiten. Ook dit is gewoon een topic op FOK! waar iedereen kan posten. Dus ga je gang.quote:
Nee, je lekkere zus welquote:
Jij scoort puntenquote:
Of je zat aan het eind van de nacht in de Blauwe Engel, daar eindigt heel dronken Groningen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was dronken..dus het kan aan mij liggen
Dan hebben we een andere definitie van gezellig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:48 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dat er kroegen zijn betekent niet dat het gezellig is.
Wanneer ga ik nu m'n leuke, lekkere welkomst bericht krijgen danquote:
Mwah. Een kroeg hoeft niet persé gezellig te zijn, het gaat om de mensen die er zijn. Als er leuke mensen zijn dan is het zelfs op de wc gezellig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan hebben we een andere definitie van gezellig.
Maar natuurlijk! Wees welkom!quote:
Dan is Groningen zeker gezelliger dan Amsterdam.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:54 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Mwah. Een kroeg hoeft niet persé gezellig te zijn, het gaat om de mensen die er zijn. Als er leuke mensen zijn dan is het zelfs op de wc gezellig.
true...vooral in Amsterdam..de enige plek waar het schoon is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:54 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Mwah. Een kroeg hoeft niet persé gezellig te zijn, het gaat om de mensen die er zijn. Als er leuke mensen zijn dan is het zelfs op de wc gezellig.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:55 schreef RealZeus het volgende:
Dan is Groningen zeker gezelliger dan Amsterdam.
Tja daar kan ik niet over oordelen, ben nog nooit uit geweest in Groningen. Ik vind Amsterdam in ieder geval een prachtige stad, de grachten, de panden, gewoon geweldig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan is Groningen zeker gezelliger dan Amsterdam.
Zodra je uit het vliegtuig stapt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer ga ik nu m'n leuke, lekkere welkomst bericht krijgen dan
JE SOEP WAS LEKKER!!!quote:
Haaaiquote:
Ohquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zodra je uit het vliegtuig stapt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Awww dank je!quote:
Dan heb jij Groningen niet goed bekeken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:56 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Tja daar kan ik niet over oordelen, ben nog nooit uit geweest in Groningen. Ik vind Amsterdam in ieder geval een prachtige stad, de grachten, de panden, gewoon geweldig.
Kan jij niet gewoon een lijstje met titels, of nog beter een playlist pmmen?quote:
quote:
Jawel, maar sowieso kan Groningen voor mij niet tippen aan Amsterdam.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan heb jij Groningen niet goed bekeken.
Sure, zal wel even het e.e.a. bijelkaar zoeken voor je.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:58 schreef Barbusse het volgende:
Kan jij niet gewoon een lijstje met titels, of nog beter een playlist pmmen?
gewoon een playlist in spotify maken en delenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon een lijstje met titels, of nog beter een playlist pmmen?
Ik houd van Amsterdam. Zou er alleen nooit van m'n leven willen wonenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:59 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Jawel, maar sowieso kan Groningen voor mij niet tippen aan Amsterdam.
Maar guys, waarom zo'n haat tegen Amsterdam? Iedereen heeft toch zo zijn favoriete stad?
Omdat ik Amsterdammers doorgaans nogal minachtend over andere steden zie doen en ik begrijp nooit zo goed waarom. Ik vind Amsterdam een krappe stinkstad.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:59 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Maar guys, waarom zo'n haat tegen Amsterdam? Iedereen heeft toch zo zijn favoriete stad?
ik ken alleen skik...of komt dat niet uit Groningen?quote:
Echt waarquote:
Den Haag is tweede daarinquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat ik Amsterdammers doorgaans nogal minachtend over andere steden zie doen en ik begrijp nooit zo goed waarom. Ik vind Amsterdam een krappe stinkstad.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ken alleen skik...of komt dat niet uit Groningen?
Inderdaad.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:59 schreef Rupsebeest het volgende:
Van mij geen haat... ik vind het alleen gek dat A'dam nog steeds door sommige inwoners als het "mekka" van NL wordt gezien terwijl er tegenwoordig steden genoeg zijn die ook mooi en gezellig zijn!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:59 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Das drenthequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ken alleen skik...of komt dat niet uit Groningen?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Maar goed dat HeatWave er niet is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:00 schreef RealZeus het volgende:
Omdat ik Amsterdammers doorgaans nogal minachtend over andere steden zie doen en ik begrijp nooit zo goed waarom. Ik vind Amsterdam een krappe stinkstad.
Calimero-complexen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:59 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Wij doen niet minachtend over andere steden, ze zijn er alleen niet in Nederland. Wel leuke gemeentes en dorpjes waar je leuk kunt fietsenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En ik ben geen eens een Amsterdammer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Of Den Helder leuk is, kan ik waarschijnlijk over een paar jaar zelf beoordelenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:04 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
En ik ben geen eens een Amsterdammer.![]()
Maar wel een beetje sneu vind ik dat altijd, zeiken over andere steden. Ik vind dat je pas ergens een terechte mening over kan hebben als je er bijvoorbeeld ook daadwerkelijk gewoond hebt en er vaak komt. Ik ben namelijk één keer in een dorp geweest waar ik vier mensen tegen kwam die onwijs chagrijnig waren en onbewust trek je dan de conclusie dat ze dat allemaal zijn in dat dorp.
Maar goed, je zou daar boven moeten staan en niet een andere stad stom vinden omdat mensen iets over jouw stad zeggen.
Er zijn zoveel mensen die altijd lopen te zeiken over Den Helder, dat het zo lelijk is en whatever. Maar vaak zijn dat de mensen die alleen maar door Den Helder komen omdat ze naar Texel gaan. Als je de echte stad etc. goed zou bekijken dan zie je dat het helemaal niet lelijk is, en dat we een hele gastvrije gemeente zijn.
Wat een serieuze post zo laat op de avond.
1. Bredaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mijn top 5 steden in Nederland:
1. Amsterdam
2. Leeuwarden
3. Groningen
4. Maastricht
5. Eindhoven, Zwolle en nog wat andere steden op een gedeelde plek.
Leeuwarden was leuk! Al vond ik het station wel heel irritant, je moest echt een pokke eind lopen voordat je bij de trein naar Amersfoort kwam.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mijn top 5 steden in Nederland:
1. Amsterdam
2. Leeuwarden
3. Groningen
4. Maastricht
5. Eindhoven, Zwolle en nog wat andere steden op een gedeelde plek.
Ow vertel, kom je hier wonen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Of Den Helder leuk is, kan ik waarschijnlijk over een paar jaar zelf beoordelen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik maar 3 miljard keer op F5 drukken in de hoop op een geel envelopjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
WAAAAAAAAAAAT?!?!?!?!?!?!?!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Of Den Helder leuk is, kan ik waarschijnlijk over een paar jaar zelf beoordelen
ik zou in die plaatsen ook wel een boerderijtje willen hebben. Voor in de zomer om te fierljeppen, of als er weer een hongerwinter komt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
1. Breda
2. Utrecht
3. Zwolle
4. Groningen
5. Eindhoven
Je wilt geen geel envelopje, je wilt het horen terwijl je met een glas wijn uitzicht hebt op zee en zoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik maar 3 miljard keer op F5 drukken in de hoop op een geel envelopje
Lol. Leeuwarden heeft een mooi kopstation imo. Alle sporen en perrons verbonden aan één geheel. Je loopt in no time naar alle treinen juist.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:06 schreef Rupsebeest het volgende:
Leeuwarden was leuk! Al vond ik het station wel heel irritant, je moest echt een pokke eind lopen voordat je bij de trein naar Amersfoort kwam.
Ja, dat wilde ik juist welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je wilt geen geel envelopje, je wilt het horen terwijl je met een glas wijn uitzicht hebt op zee en zo
Als ik een keer klaar ben met mijn studie wil ik ook bootje varen en schieten met een leuk pakkie aanquote:
Hey, daar kunnen zij ook niets aan doen. Ies cultuur. En bovendien is het vast verfrissend als het warm is.quote:
Haha, misschien moet ik dan mijn haarkleur nog eens checken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Lol. Leeuwarden heeft een mooi kopstation imo. Alle sporen en perrons verbonden aan één geheel. Je loopt in no time naar alle treinen juist.
Haha, je wil bij de marine?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ik een keer klaar ben met mijn studie wil ik ook bootje varen en schieten met een leuk pakkie aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |