Dat vind ik beide ook erg mooie steden. Staan in mijn Top 4.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef RealZeus het volgende:
Ik vind Maastricht en Groningen veel mooier en vooral gezelliger.
Het gros van de vrouwen in de stad is student dus te verstaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Groningen binnenstad is wel leuk, leuke vrouwen maar je verstaat ze niet.
ik was dronken..dus het kan aan mij liggenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het gros van de vrouwen in de stad is student dus te verstaan.
Al doet mijn hart een beetje zeer als ik die Gooische r op de Grote Markt hoor uit de mond van zo'n Vindicatter.
Barbjequote:Op maandag 9 augustus 2010 23:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wil je dan wel meer muziek posten?
Dat er kroegen zijn betekent niet dat het gezellig is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Groningen een saaie stad? Dan ben je niet verder gekomen dan De Weijert-Zuid. De Groninger horeca kent geen sluitingstijden, het is een studentenstad, er is de wereld aan kroegen.
Sjamzzzzzquote:
The Cure.... nice!quote:
Er valt niets aan te sluiten. Ook dit is gewoon een topic op FOK! waar iedereen kan posten. Dus ga je gang.quote:
Nee, je lekkere zus welquote:
Jij scoort puntenquote:
Of je zat aan het eind van de nacht in de Blauwe Engel, daar eindigt heel dronken Groningen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was dronken..dus het kan aan mij liggen
Dan hebben we een andere definitie van gezellig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:48 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dat er kroegen zijn betekent niet dat het gezellig is.
Wanneer ga ik nu m'n leuke, lekkere welkomst bericht krijgen danquote:
Mwah. Een kroeg hoeft niet persé gezellig te zijn, het gaat om de mensen die er zijn. Als er leuke mensen zijn dan is het zelfs op de wc gezellig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan hebben we een andere definitie van gezellig.
Maar natuurlijk! Wees welkom!quote:
Dan is Groningen zeker gezelliger dan Amsterdam.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:54 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Mwah. Een kroeg hoeft niet persé gezellig te zijn, het gaat om de mensen die er zijn. Als er leuke mensen zijn dan is het zelfs op de wc gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |