Hmm vertelquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zal best maar de manier waarop ik hem op FOK! vrouwen en seks zie benaderen doet er wel voor zorgen dat de chicks daar niet zoveel zin in hebben.
Laatstgenoemde ken ik niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tuurlijk is die goed, en Gerard van Maasakkers ook
Prima. Meningen verschillen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:29 schreef kitao het volgende:
[..]
Propaganda.
Weet je eigenlijk wel wat een Kessel inhoudt ?
Johnnie Jordaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
En jij bent heel goed met meisjes?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zal best maar de manier waarop ik hem op FOK! vrouwen en seks zie benaderen doet er wel voor zorgen dat de chicks daar niet zoveel zin in hebben.
Alles is te bewijzen met een beetje postgeschiedenisquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Johnnie JordaanohnoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Nee, maar ik vlieg niet zoals hij op dat soort topics af.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
En jij bent heel goed met meisjes?
Alles serieus nemen wat ik post.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:33 schreef Samzz het volgende:
Alles is te bewijzen met een beetje postgeschiedenisDus meteen geloven is net zo makkelijk.
Roken is voor watjes, losers, slappe zakken en voor mensen met een kleine piemel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:35 schreef Techno het volgende:
Zeg even dat roken voor watjes en losers is.
Op een goede begrafenis hoort fantastische muziek iddquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:33 schreef Techno het volgende:
Ramses is inderdaad leuk, met name op begrafenissen en zo.
roken is echt wat voor jouquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:35 schreef Techno het volgende:
Dank, dat had ik even nodig!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:35 schreef RealZeus het volgende:
Roken is voor watjes, losers, slappe zakken en voor mensen met een kleine piemel.
Geef mij maar Amsterdam, geef ik toe, vind ik best leukquote:
Ja, ga je ook nog? Wordt lachen die avond.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:37 schreef RealZeus het volgende:
[Meet] Met z´n allen naar de Wallen! #2
Dat is ook zo, mensen die te zwak zijn om nee te zeggen tegen een sigaret.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:35 schreef Techno het volgende:
Nee, dank je.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, ga je ook nog? Wordt lachen die avond.
Ben je aan het stoppen?quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geef mij maar Amsterdam, geef ik toe, vind ik best leuk
Ik ook , en dank voor de jouwe..quote:
Ja, dat klinkt best leuk. Boudewijn de Groot is wat melancholischer.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hequote:Op maandag 9 augustus 2010 23:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
*pakt notitieblok en zet een - bij Samzz*
Tsssssssss! Amsterdam is de mooiste stad van Nederland.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
*pakt notitieblok en zet een - bij Samzz*
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:40 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Tsssssssss! Amsterdam is de mooiste stad van Nederland.
Klopt, ja!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:40 schreef Rupsebeest het volgende:
en we delen onze liefde voor BZB natuurllijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
HeIk heb ook bijna het gehele repertoire van Ramses Shaffy hoor
![]()
Edit: En vergeet Boudewijn de Groot niet, idd
als je van pis, kots en schijt houd wel jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:40 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je van pis, kots en schijt houd wel ja
Yesssssssss! Gelukkig woont m'n zus er dus ik ben er redelijk vaak te vinden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, ja!
Amsterdam, the only Dutch city that never sleeps.
Ik weet niet in welke ongure buurten jij komt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je van pis, kots en schijt houd wel ja
Daar heb ik ook de gehele collectie vanquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en we delen onze liefde voor BZB natuurllijk
Ben sinds vorige week vrijdag gestopt ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:38 schreef Samzz het volgende:
Ben je aan het stoppen?Helemaal niet meegekregen
Ik vind Maastricht en Groningen veel mooier en vooral gezelliger.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Yesssssssss! Gelukkig woont m'n zus er dus ik ben er redelijk vaak te vinden.
[..]
Ik weet niet in welke ongure buurten jij komt?
Goedzo, nu volhouden!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben sinds vorige week vrijdag gestopt ja.
Amsterdam...quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
[..]
Oh, daarvoor hoef je alleen maar op de Dam te staanquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
[..]
Ik vond Maastricht maar een saaie dode stad. Groningen vond ik ook weinig aan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind Maastricht en Groningen veel mooier en vooral gezelliger.
Goed van jequote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef Techno het volgende:
[..]
dus dat minnetje kan je wel lijdenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik ook de gehele collectie van
Dat zijn op z'n minst 3 pluspunten
Mwah, die duiven daar schijten vrij weinig hoor. Ik zie het in ieder geval nooit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daarvoor hoef je alleen maar op de Dam te staan
Maastricht is ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:44 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik vond Maastricht maar een saaie dode stad. Groningen vond ik ook weinig aan.
Wil je dan wel meer muziek posten?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Groningen een saaie stad? Dan ben je niet verder gekomen dan De Weijert-Zuid. De Groninger horeca kent geen sluitingstijden, het is een studentenstad, er is de wereld aan kroegen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:44 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik vond Maastricht maar een saaie dode stad. Groningen vond ik ook weinig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |