quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geef mij maar Amsterdam, geef ik toe, vind ik best leuk
Ik ook , en dank voor de jouwe..quote:
Ja, dat klinkt best leuk. Boudewijn de Groot is wat melancholischer.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tuurlijk is die goed, en Gerard van Maasakkers ook
Hequote:Op maandag 9 augustus 2010 23:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
*pakt notitieblok en zet een - bij Samzz*
Tsssssssss! Amsterdam is de mooiste stad van Nederland.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
*pakt notitieblok en zet een - bij Samzz*
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:40 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Tsssssssss! Amsterdam is de mooiste stad van Nederland.
Klopt, ja!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:40 schreef Rupsebeest het volgende:
en we delen onze liefde voor BZB natuurllijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
HeIk heb ook bijna het gehele repertoire van Ramses Shaffy hoor
![]()
Edit: En vergeet Boudewijn de Groot niet, idd
als je van pis, kots en schijt houd wel jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:40 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je van pis, kots en schijt houd wel ja
Yesssssssss! Gelukkig woont m'n zus er dus ik ben er redelijk vaak te vinden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, ja!
Amsterdam, the only Dutch city that never sleeps.
Ik weet niet in welke ongure buurten jij komt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je van pis, kots en schijt houd wel ja
Daar heb ik ook de gehele collectie vanquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en we delen onze liefde voor BZB natuurllijk
Ben sinds vorige week vrijdag gestopt ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:38 schreef Samzz het volgende:
Ben je aan het stoppen?Helemaal niet meegekregen
Ik vind Maastricht en Groningen veel mooier en vooral gezelliger.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Yesssssssss! Gelukkig woont m'n zus er dus ik ben er redelijk vaak te vinden.
[..]
Ik weet niet in welke ongure buurten jij komt?
Goedzo, nu volhouden!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben sinds vorige week vrijdag gestopt ja.
Amsterdam...quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
[..]
Oh, daarvoor hoef je alleen maar op de Dam te staanquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
[..]
Ik vond Maastricht maar een saaie dode stad. Groningen vond ik ook weinig aan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind Maastricht en Groningen veel mooier en vooral gezelliger.
Goed van jequote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef Techno het volgende:
[..]
dus dat minnetje kan je wel lijdenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik ook de gehele collectie van
Dat zijn op z'n minst 3 pluspunten
Mwah, die duiven daar schijten vrij weinig hoor. Ik zie het in ieder geval nooit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daarvoor hoef je alleen maar op de Dam te staan
Maastricht is ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:44 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik vond Maastricht maar een saaie dode stad. Groningen vond ik ook weinig aan.
Wil je dan wel meer muziek posten?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Groningen een saaie stad? Dan ben je niet verder gekomen dan De Weijert-Zuid. De Groninger horeca kent geen sluitingstijden, het is een studentenstad, er is de wereld aan kroegen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:44 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik vond Maastricht maar een saaie dode stad. Groningen vond ik ook weinig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |