oh, Curacaoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:12 schreef kitao het volgende:
[..]
Staking raffinaderij Curacao , heel eiland plat.
Power to the unions !
Klopt, hele knappe dudequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar Barbusse is eigenlijk best wel knap
Slaap lekker!quote:
Dat doet-ie ook met al zijn scharreltjes en dates in Maltaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Klopt, hele knappe dude![]()
maar hij moet zichzelf eens bij zijn lurven pakken en rechtop gaan staan denk ik.
oh...dan mis ik de succesverhalen hier denk ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat doet-ie ook met al zijn scharreltjes en dates in Malta
Hey, hij blijft het proberen en heeft leuke dates enzoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh...dan mis ik de succesverhalen hier denk ik
ik snap het niet...je hoeft geen fotomodel te zijn als man om succes te hebbenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:14 schreef RealZeus het volgende:
Er zit de laatste tijd wel veel wanhoop op FOK! :
bijna 30 jaar, geen liefde, gefrustreerd etc.
Nee, maar wel zelfvertrouwen en als dat ontbreekt ben je nergens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik snap het niet...je hoeft geen fotomodel te zijn als man om succes te hebben
Nee, een taalnasiquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:18 schreef kitao het volgende:
[..]
Je bent toch geen taalnazi hoop ik ?
een ietsie pietsie klein beetje dan..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar wel zelfvertrouwen en als dat ontbreekt ben je nergens.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:21 schreef RealZeus het volgende:
Ik ga mijn verticale positie ook maar eens verruilen voor een horizontale.
ik als mijn bier op is...vakantie is weer voorbij dus geen nachtjes doorhgalen meerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:21 schreef RealZeus het volgende:
Ik ga mijn verticale positie ook maar eens verruilen voor een horizontale.
RZ komt ook buiten! En op 4 sept gaan we flink knuffelen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een ietsie pietsie klein beetje dan..het enige dat je moet doen is wel eens buiten komen
Of dusdanig depressief dat je niet eens de energie en concentratie hebt om te kunnen werkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik als mijn bier op is...vakantie is weer voorbij dus geen nachtjes doorhgalen meer
vandaag alweer aan het overwerken geweest...belangrijk zijn sucks...je kan beter dom zijn
Slaap lekker Bertha 4quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:24 schreef Yuki het volgende:
Ik val echt om hier
Weet niet of het van de slaap of van de drank is
Hoe dan ook; welterusten iedereen!
Dat heb ik ook gehad hoor...sucks nog veel meer iddquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Of dusdanig depressief dat je niet eens de energie en concentratie hebt om te kunnen werken![]()
Slaap lekker Yuki!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:24 schreef Yuki het volgende:
Ik val echt om hier
dat moet de slaap zijn, was maar 1 fles wijn!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:24 schreef Yuki het volgende:
Ik val echt om hier
Pillen, therapie en heeeeeel veeeeeeel geduld met mezelfquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad hoor...sucks nog veel meer idd
maar als je er aan werkt komt dat vanzelf goed..niemand weet wanneer maar het komt goed.
Die pillen (AD) heb ik (maar dat is persoonlijk omdat ik daar geen vertrouwen in had) al snel niet meer genomenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pillen, therapie en heeeeeel veeeeeeel geduld met mezelf
Zeg dat dan gelijk over die nasi , dan kunnen we ons bordje delen in voorbereiding op de strijd tegen het miltarisme.quote:
Bij mij helpt het me super. Het is echter geen medicijn, het is een HULPMIDDEL. En ik gebruik het als steun. Maar als het weer beter gaat dan wil ik er wel zsm vanafquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die pillen (AD) heb ik (maar dat is persoonlijk omdat ik daar geen vertrouwen in had) al snel niet meer genomen
ik zeg niks over nasi...dan komt Techno weer zeikenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:29 schreef kitao het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijk over die nasi , dan kunnen we ons bordje delen in voorbereiding op de strijd tegen het miltarisme.
[ afbeelding ]
quote:
Slaap lekker Lotusssquote:
Juistquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat moet de slaap zijn, was maar 1 fles wijn!
terusten!
mijn opinie is dat het alleen afstompt en zelf nadenken belemmerdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij mij helpt het me super. Het is echter geen medicijn, het is een HULPMIDDEL. En ik gebruik het als steun. Maar als het weer beter gaat dan wil ik er wel zsm vanaf
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zeg niks over nasi...dan komt Techno weer zeiken
en de rest dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:32 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
sorry , ik heb een stuk of 1430 afleveringen gemist uit deze singlesserie...
samenvatting: flirten, daten, sex , ruziequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:36 schreef kitao het volgende:
[..]
Die andere 8600 afleveringen ga ik nu even nalezen...
tot zo.
Bij iedereen heeft het een ander effect. Ben zelf na eigen research geswitcht naar een andere soort en gelukkig ging mijn HA erin mee. Maar ik ben er wel een stuk meer blonDT van geworden nu.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn opinie is dat het alleen afstompt en zelf nadenken belemmerd
ruzie , the story of my life of Brian....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
samenvatting: flirten, daten, sex , ruzie
Nou , niet te hopen dat een pillengeval achter de knoppen komt van een Tom Cruise Rocket...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij iedereen heeft het een ander effect. Ben zelf na eigen research geswitcht naar een andere soort en gelukkig ging mijn HA erin mee. Maar ik ben er wel een stuk meer blonDT van geworden nu.
Dan nog, ik had het wel nodig aangezien ik nu aan de maximale dosis zit![]()
In dit geval was het kwaal erger dan het middel, terwijl het heel vaak andersom is en artsen het zonder na te denken veel te snel voorschrijven. Dan nog ben ik wel voorstander van therapie, want dat zorgt echt dat het beter gaat. Zoals ik al zei, AD zijn slechts een hulpmiddel, geen medicijn.
Als je vindt dat dat je enige kutopmerking is....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:42 schreef kitao het volgende:
[..]
Nou , niet te hopen dat een pillengeval achter de knoppen komt van een Tom Cruise Rocket...
(sorry , kutopmerking)
Maar ik wil je best undisclosen....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:44 schreef kitao het volgende:
[..]
Groetjes dan , ik heb toch geen idee wie je bent.
relax , de rest heb je te persoonlijk aangetrokken want dat was geenszins kwetsend bedoeld.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je vindt dat dat je enige kutopmerking is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |