Oh daarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:01 schreef kitao het volgende:
[..]
Nigeria was engeland kolonie , dus wettelijk maar 1.
misschien moslim-sharia gebied anders maar daar komt ze niet vandaan.
Ze komt uit Edo-state.
(benincity)
quote:
Ik kom gewoon praatje maken zonder wereldschokkend nieuws of GW-perikelen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
waarom zit jij in singles als je met 23 nigeriaanse vrouwen bent getrouwd?
Ik denk dat wij voor elkaar gemaakt zijn, maar desondanks ben ik zeer benieuwd naar de ingrediënten die jij in jouw deftige burger hebt verwerkt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik 10 minuten geleden een zelfgemaakte cheeseburger heb weg lopen schoffelen???
Een broodje met sesamzaadjes, 2 plakjes cheddar, daartussen de burger, tomatenketchup en augurk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:09 schreef Dubby het volgende:
[..]
Ik denk dat wij voor elkaar gemaakt zijn, maar desondanks ben ik zeer benieuwd naar de ingredienten die jij in jouw deftige burger hebt verwerkt.
Kijk aan! Een klassieke cheeseburger en weinig mis mee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een broodje met sesamzaadjes, 2 plakjes cheddar, daartussen de burger, tomatenketchup en augurk!
je hebt me verslagen , ik log uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een broodje met sesamzaadjes, 2 plakjes cheddar, daartussen de burger, tomatenketchup en augurk!
En nu ga ik echt slapen. Is verdomme al 5u geweest! Wordt al bijna lichtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:12 schreef Dubby het volgende:
[..]
Kijk aan! Een klassieke cheeseburger en weinig mis mee.
Ok, sleep well verdomme!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En nu ga ik echt slapen. Is verdomme al 5u geweest! Wordt al bijna licht
Slaap lekker Graseter en Dubby!
Niet echt neequote:
Opzitten en pootjes geven voor de baas?quote:
Dat zou de baas wel willenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet echt nee![]()
[..]
Opzitten en pootjes geven voor de baas?
Met elke dag 200 km voor hem rijden geef je bijna hetzelfde gebaar.quote:
Het topic gaat zo langzaam... dat was ook nergens voor nodigquote:
raad eens waar ik zitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met elke dag 200 km voor hem rijden geef je bijna hetzelfde gebaar.
Minimaal twee mensen hebben het gezien dus kennelijk wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:49 schreef mahlah het volgende:
[..]
Het topic gaat zo langzaam... dat was ook nergens voor nodig
Thuis? Mazzel!quote:
3 à 4 dagen per weekquote:
Echt? Goed geregeld!quote:
Waar was het concert van?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben moe en kribbig, echt zo'n dag dat ik op mijn woorden moet passen op mijn werk.
Concert was ruk, dus dan maar even () de kroeg in....
Jammer, wel toffe band.quote:
Ooh ooh, de net-terug-van-zwangersverlof mevrouw moet oppassen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben moe en kribbig, echt zo'n dag dat ik op mijn woorden moet passen op mijn werk.
Concert was ruk, dus dan maar even () de kroeg in....
Ja, viel mij ook tegen, maar goed, het was gratisquote:
Hoe is het afgelopen met de werkgevers? Blijf je bij je besluit?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:22 schreef Feitosa het volgende:
Niks mooiers dan de dag beginnen met een flinke dosis Thrashmetal. En wat caffeine natuurlijk.
Neuh, dat valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh ooh, de net-terug-van-zwangersverlof mevrouw moet oppassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |