Hoe is het afgelopen met de werkgevers? Blijf je bij je besluit?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:22 schreef Feitosa het volgende:
Niks mooiers dan de dag beginnen met een flinke dosis Thrashmetal. En wat caffeine natuurlijk.
Neuh, dat valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh ooh, de net-terug-van-zwangersverlof mevrouw moet oppassen.
Ben bij m,n huidige werkgever gebleven. Wel met meer salaris en betere voorwaarden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met de werkgevers? Blijf je bij je besluit?
LAFAARDquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:59 schreef Kreator het volgende:
Ik rook nu ruim 3 maanden niet meer..
zegt diegene die terug gegaan is naar zijn oude werkgeverquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
LAFAARD
Wees een bink, rook en drink.
Hoorde vanmorgen weer van een collega die dankzij roken een behoorlijke longemfyseem heeft opgelopen.quote:
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ola..
Ootmarsum? Oh...voor je taakstraf natuurlijk...
Zo heb ik er eentje met longkanker. Die zit nu gezellig aan de chemo'squote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoorde vanmorgen weer van een collega die dankzij roken een behoorlijke longemfyseem heeft opgelopen..
Oké, maar dat was toch te makkelijk voor je? Of was dat bij je nieuwe baan ook?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:01 schreef Feitosa het volgende:
Ben bij m,n huidige werkgever gebleven. Wel met meer salaris en betere voorwaarden.
Eitje hequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Duim en ik houden het ook nog steeds vol.
Snoep je nog veel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:27 schreef Techno het volgende:
Ja, tot dus ver valt het echt 200% mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |