Ja leuk is de naam wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet mijn Yoko!![]()
![]()
Ik vond het gewoon een leuke naam, en mevrouw Ono is dan wel de eerste die mij te binnen schiet.
quote:
quote:
Als het geluid zacht staat denk je dat het Franse kerels met een vreselijk Engels accent zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
Die homo twins hebben een irritante stem.
weetzelluf boks ouwequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:20 schreef JJH het volgende:
Ohw wacht, jullie zitten weer collectief tv te kijken?
Wat betekent het?quote:
TOMBO! HIER ISTIE!quote:
Trek Aan Ballenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat betekent het?Tot Alle Botten?
Maar dat draagt ook wel bij denk ik; als je een goede band hebt kun je beter samenwerkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
Grappig dat die top two designers allebei ook zo'n goede band hebben met hun naaier/ster
tantoe hard gaan we hier killquote:
quote:
Crap, spelfout in de TT: TEAB had het moeten zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat betekent het?Tot Alle Botten?
Ja daarom, het is echt opvallendquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat draagt ook wel bij denk ik; als je een goede band hebt kun je beter samenwerken
Ja, ik heb teruggelezenquote:
Ow, ja, dat was het. Laat maar zo staan.quote:
O Launch my line.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, wat jullie kijken. Dat jullie tantoe hard gaan zie ik wel.
Whehehehehehe, dat dacht ik heus wel, maar ik wilde je even plagenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Crap, spelfout in de TT: TEAB had het moeten zijn.![]()
En dan weet je het vast wel.
Het was de stress van al die slowchatters die wanhopig wachtten op een nieuw topic.
Ik had wel Tegen Aanemelijk Bot gelezen hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Crap, spelfout in de TT: TEAB had het moeten zijn.![]()
En dan weet je het vast wel.
Het was de stress van al die slowchatters die wanhopig wachtten op een nieuw topic.
Speciaal voor jou:quote:
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou 't niks voor Tombolalala zijn?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, en die staat al een tijdje droog is al eventjes single, dus dan komt dat 'met huid en haar verslinden' ook nog van pas
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tomboraider heeft ook altijd haar [ afbeelding ] op zak
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ah wat leuk, een jongen die gastouder is, bij Take me out, een match voor Tombo
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had wel Tegen Aanemelijk Bot gelezen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Een linkje was niet voldoende?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
Okee, ik heb teruggelezen![]()
WAARRRRRRRRRRRRRRRRRRR IS LL?![]()
[..]
[..]![]()
[..]![]()
![]()
![]()
[..][ afbeelding ]
Is Ll in de buurt?![]()
[..]
Naam? Nummer?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk eens 2 posts boven je?quote:
Ooooohw dat. Maar dat had ik wel gelezen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
Okee, ik heb teruggelezen![]()
WAARRRRRRRRRRRRRRRRRRR IS LL?![]()
[..]
[..]![]()
[..]![]()
![]()
![]()
[..][ afbeelding ]
Is Ll in de buurt?![]()
[..]
Naam? Nummer?
Neequote:
Maar je bent evengoed liev hoor.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
Oeh, komt nu de evil kapsalon make over mevrouw?
quote:
Tompoeszequote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga de luiken sluiten, welterusten voor later allemaal
![]()
Welterusten P'tjequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga de luiken sluiten, welterusten voor later allemaal
![]()
Maar ze staat wel droog?quote:
pgrferrari is niks voor mijquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik mag niet liegen van m'n moeder.
Zie Ll haar ass checkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
Oh my, dit is te ernstig, een vriend van me had nog een foto en/of filmpje gevonden ofzo. Die koppen van iedereen.
Ik![]()
![]()
Die aziaat naast me in dat blauwe overhemd is dus dat maatje van me![]()
![]()
Gigi's kop![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jij bent zelf idd ook watquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
Oh my, dit is te ernstig, een vriend van me had nog een foto en/of filmpje gevonden ofzo. Die koppen van iedereen.
Ik![]()
![]()
![]()
Gigi's kop![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wehehehehe!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
Ik![]()
![]()
![]()
Gigi's kop![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jij kijkt naar de kont van Gigi!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
Ik![]()
![]()
![]()
Gigi's kop![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heeft ze dan zulke hangtieten?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij kijkt naar de borsten van Gigi!
Ben je scheelquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent zelf idd ook watwaard, lijkt net of je op dat omatje aan het geilen bent.
Zo lijkt het wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je scheelIk kijk niet naar dat omaatje
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft ze dan zulke hangtieten?
Ninja-edit
Bakkes kutquote:
Gij koekwausquote:
Gij koekwaus?quote:
Tuurlijk niet, zolang je ons ook maar trakteert.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:38 schreef tombolafan het volgende:
Is het raar als ik nog een tompouce neem?
Ik denk het,quote:
Kom maar hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, zolang je ons ook mar trakteert.
Da's wel heel fout he.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
Screenshot uit het filmpje zo te zien
Waar is dat hele filmpje?
Ik weet het niet, op Youtube staat alleen nog die ene van vanmiddag, en het staat ook niet op de Facebook of Twitter van HTC NLquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
Ik![]()
![]()
![]()
Gigi's kop![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Spreek voor jezelf, brabo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Behoorlijk
Maar 'wij' voelen ons vereerd hoor
Ik heb gezocht maar kan het niet vindenquote:
Er is gewoon zoveel fout aan die foto. Die 2 koppen van ons, die kop van Gigi, dat omaatje (quote:
Ow! Door die zwarte balk erboven en de kwaliteit leek het me een screenshot namelijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, op Youtube staat alleen nog die ene van vanmiddag, en het staat ook niet op de Facebook of Twitter van HTC NL![]()
Denk dattie van Flickr komt, daar staan ook nog tig honderd foto's van die dag
Dat filmpje heb ik nooit gekeken. Ik durfde het nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb gezocht maar kan het niet vinden![]()
Dat duitse frituur-filmpje was makkelijker
Telefoneren ook! Ik ken niemand die dat woord nog gebruikt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er is gewoon zoveel fout aan die foto. Die 2 koppen van ons, die kop van Gigi, dat omaatje () die d'r gewoon ff een flinke poos liet wachten want ze was d'r halve familie aan het bellen.
En toen dat interview eenmaal 'begon''
Gigi; 'En mevrouw, wat gaat u met uw nieuwe HTC WILDFIRE TELEFOOOOON doen![]()
'
Omaatje; ' Jaaa ehhh wat denkt u? Telefoneren natuurlijk! '
![]()
Die kop van Gigi stak er voor mij bovenuit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er is gewoon zoveel fout aan die foto. Die 2 koppen van ons, die kop van Gigi, dat omaatje () die d'r gewoon ff een flinke poos liet wachten want ze was d'r halve familie aan het bellen.
En toen dat interview eenmaal 'begon''
Gigi; 'En mevrouw, wat gaat u met uw nieuwe HTC WILDFIRE TELEFOOOOON doen![]()
'
Omaatje; ' Jaaa ehhh wat denkt u? Telefoneren natuurlijk! '
![]()
Nu je het zegt...quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Telefoneren ook! Ik ken niemand die dat woord nog gebruikt.
Ow ja, jij was van mijn bovenverdieping.quote:
Hij is ZO leukquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik nooit gekeken. Ik durfde het niet
Ja lijkt het ook, maar ik kan dus nergens nog een filmpje vinden, terwijl er wel nog veel meer is geschoten dan wat je in dat filmpje van vanmiddag zagquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow! Door die zwarte balk erboven en de kwaliteit leek het me een screenshot namelijk
Moet je doen! Is leuk!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik nooit gekeken. Ik durfde het niet
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je doen! Is leuk!![]()
Al die halfzatte blaatblaatkoppen. Met onze Ll in de hoofdrol. En natuurlijk De Varkenspoot.
Nee joh, je gaat hem alleen maar "leuker" vindenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
Neeeeeeeeeee
Want ik vind Ll vaak/soms leuk en dat gaat mijn beeld van hem zo beïnvloeden
Heej, wij kenden jou nog niet toen jij besloot dat ding met die varkenspoot te doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn Hyves al moeten laten wissen, m'n CU2, nu ook dit?
Niks is veilig voor jullie
Die ene CU2 is nog te zienquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn Hyves al moeten laten wissen, m'n CU2, nu ook dit?
Niks is veilig voor jullie
Ja, hij is daar heel gezellig en erg informatief.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, je gaat hem alleen maar "leuker" vinden
Hm. Ik ga de gok toch maar niet nemen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, je gaat hem alleen maar "leuker" vinden
Jouw bovenverdieping?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, jij was van mijn bovenverdieping.Dan mag je daar niet trots op zijn.
Ik heb ze verdomme al 2x gemaild. Dat vind ik wel echt matig, ook gewoon geen reactie of watquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die ene CU2 is nog te zien![]()
Dat je het ff weet
Dat iddquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, hij is daar heel gezellig en erg informatief.
Oh, dat is wel stom ja...quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ze verdomme al 2x gemaild. Dat vind ik wel echt matig, ook gewoon geen reactie of wat
Nee die had geen toegang meer tot de mail waar het mee geregistreerd is en wist het wachtwoord niet meer.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat is wel stom ja...
Heeft de "eigenaar" van dat account ook geen idee meer?
Noorden van de provincie toch?quote:
Maar weet je wel het mailadres dat in het profiel staat? Want Zwabber had dat ie ook geen toegang meer had tot zijn mail, maar die was "gewoon vervallen" en die kon hij dus weer aanmaken en alsnog alles wissenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee die had geen toegang meer tot de mail waar het mee geregistreerd is en wist het wachtwoord niet meer.
Nou is het geen ramp want het is niet dat het #1 op Google staat als je mn naam intikt ofzo, maar ik vind het gewoon wel zwaar matig als je 2x netjes mailt of ze die pagina kunnen verwijderen want het al jaren inactief is en we geen toegang meer hebben en bladibla en je krijgt gewoon geen reactie
Iedereen blijkbaar. Ik ga weer even onder mijn tektonische plaat liggen.quote:
Dan kruip ik maar naast je.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen blijkbaar. Ik ga weer even onder mijn tektonische plaat liggen.
Ik weet het niet, maar dat vind ik eigenlijk al teveel geneuzel, het is voor hun 2x klikken en het is weg, toch niet zo moeilijk dat even te doen voor een profiel wat al vanaf 2006 op z'n gat ligtquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar weet je wel het mailadres dat in het profiel staat? Want Zwabber had dat ie ook geen toegang meer had tot zijn mail, maar die was "gewoon vervallen" en die kon hij dus weer aanmaken en alsnog alles wissen
Dat is waar ja, maar soms moet je moeite doen voor dingenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat vind ik eigenlijk al teveel geneuzel, het is voor hun 2x klikken en het is weg, toch niet zo moeilijk dat even te doen voor een profiel wat al vanaf 2006 op z'n gat ligt
Nee hoor, ik denk dat hier de helft het filmpje (nog) niet gezien heeft.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen blijkbaar. Ik ga weer even onder mijn tektonische plaat liggen.
Doe jij het licht uit?quote:
Romantisch!quote:
Ja okay, maar (jajaquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is waar ja, maar soms moet je moeite doen voor dingen
En zolang Ll hem zelf niet post doe ik het ook nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat hier de helft het filmpje (nog) niet gezien heeft.
En wat heb je nu hiervan geleerd?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat vind ik eigenlijk al teveel geneuzel, het is voor hun 2x klikken en het is weg, toch niet zo moeilijk dat even te doen voor een profiel wat al vanaf 2006 op z'n gat ligt
En ik ook niet. Als ik hem al kon vinden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En zolang Ll hem zelf niet post doe ik het ook niet
PMquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En zolang Ll hem zelf niet post doe ik het ook niet
NEE!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Romantisch!![]()
![]()
(mag dat van Cat?)
Nou, volgens die cu2 niet alleen drankquote:
sorryquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
PM![]()
Weet nu al dat je het niet doet.
Pfffquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, volgens die cu2 niet alleen drank![]()
![]()
Ik herinnerde me opeens een onderonsje (inde SC) wat een poosje geleden hadden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, klopt
Maar wist niet dat jij dat wist
Mmmmmm, kennelijk gay je hetero'squote:Op maandag 9 augustus 2010 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
NEE!Mijn forte is dat ik homo's ontgay, remember?
Bwehehehehe!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, volgens die cu2 niet alleen drank![]()
![]()
Ja, die had je tegoed, met je geneuzel over "single zijn" etcquote:
NEE!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mmmmmm, kennelijk gay je hetero's![]()
![]()
Ik weet het niet meerquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik herinnerde me opeens een onderonsje (inde SC) wat een poosje geleden hadden.
Houd de volgorde in de gaten, niet dat je dadelijk met de was in bed kruipt en je vrouw....quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:06 schreef Pheno het volgende:
nee, ik ga de was ophangen en slapen. Met mijn vrouw, sorry JJH.
Nou ja, dan ontgay je hem daarna gewoon weerquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Houd de volgorde in de gaten, niet dat je dadelijk met de was in bed kruipt en je vrouw....
Wat!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:08 schreef Pheno het volgende:
Whehehehehe, bedrijf mailt met een vraag, en dan droog op deze tijd nog antwoord geven binnen een minuut. Die gast zal ook wel denken: geen leven.
Oh wacht, dat klopt.
Ik denk dat ik het zou merken als ik een ruwe handdoek lik ipv....quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Houd de volgorde in de gaten, niet dat je dadelijk met de was in bed kruipt en je vrouw....
Dat programma hebben eerder vanavond al gekeken, hoeft niet in de herhaling.quote:
Ow ja, geef de pagina maar de schuld.quote:
Misschien moet je haar eens een nieuwe ladyshave gevenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het zou merken als ik een ruwe handdoek lik ipv....
TMI of niet
Never mind dan.
Jaloers?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat programma hebben eerder vanavond al gekeken, hoeft niet in de herhaling.
Diegene die hem stuurt dus ook niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:08 schreef Pheno het volgende:
Whehehehehe, bedrijf mailt met een vraag, en dan droog op deze tijd nog antwoord geven binnen een minuut. Die gast zal ook wel denken: geen leven.
Oh wacht, dat klopt.
Best wel ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het zou merken als ik een ruwe handdoek lik ipv....
TMI of niet
Never mind dan.
Llquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien moet je haar eens een nieuwe ladyshave geven
Heb je dat wel vaker?quote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik ga ook m'n bed maar in. Een poesje minder vanavond, maar er liggen er al 2 klaar op bed ter vervangingVrij zeldzaam moment, beide binnen 1m2 van elkaar en ze vliegen elkaar niet in de haren
Om de handdoeken smoother te maken? Ja, dan wordt het verschil wel minder.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien moet je haar eens een nieuwe ladyshave geven
Leuk zeg, dat Mips en Die Van jou zo fijn samen kunnen liggen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik ga ook m'n bed maar in. Een poesje minder vanavond, maar er liggen er al 2 klaar op bed ter vervangingVrij zeldzaam moment, beide binnen 1m2 van elkaar en ze vliegen elkaar niet in de haren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Geniet er van zo lang het duurt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je dat wel vaker?
Dat je op mannen valt die een vrouw hebben?
Tombo WTF, dat kan je toch niet makenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je dat wel vaker?
Dat je op mannen valt die een vrouw hebben?
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tombo WTF, dat kan je toch niet maken
Is wel goed hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik MOEST jou en Cat gewoon even plagen
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik MOEST jou en Cat gewoon even plagen
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:15 schreef tombolafan het volgende:
Ik val bijna om, dus ik ga met Ll mee
quote:
Goh, jullie passen goed bij elkaarquote:
Valt niet op hoor. Jij gaat het gat wat "die ene" heeft achtergelaten opvullen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:15 schreef tombolafan het volgende:
Wij kunnen goed hetzelfde kijken hè?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Goh, jullie passen goed bij elkaar
Ik stem Paarsquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:15 schreef tombolafan het volgende:
* kijkt in slaapkamer *quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Valt niet op hoor. Jij gaat het gat wat "die ene" heeft achtergelaten opvullen?
quote:
Ik ga ook echt nu! Slaap lekker!quote:
je durft dus niets te beslissen?quote:
Verkeerd knopje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:11 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge!
Bijna cafe au lait ipv choco iiieewwww
Ja en dan boven het kopje hangen en denken gatver het ruikt naar koffiequote:
Koffiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja en dan boven het kopje hangen en denken gatver het ruikt naar koffie
Vreemd genoeg begin ik steeds vaker te denken waarom ik uberhaupt stem.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dan zou ik wel CDA stemmen![]()
Mogguh Ml en Pheno
Ja met dat rotzooitje wat het nu is denk je soms wel 'waar doe ik het nog voor'quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd genoeg begin ik steeds vaker te denken waarom ik uberhaupt stem.
Nogal ja. Ik snap dat compromissen sluiten lastig is, maar kinderachtig van te voren alles uitsluiten lijkt me meer iets voor de basischool of pubers.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja met dat rotzooitje wat het nu is denk je soms wel 'waar doe ik het nog voor'
Mogge Loviglesje! Leuk filmpje!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dan zou ik wel CDA stemmen![]()
Mogguh Ml en Pheno
Dat dus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd genoeg begin ik steeds vaker te denken waarom ik uberhaupt stem.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:20 schreef JJH het volgende:
[..]
En de rest van de slaperds tegen wie ik het nog niet gezegd had.![]()
Ja inderdaad. "Ik wil niet met jou spelen want jij hebt gister nog geknikkerd met pietje en ik vind pietje stom"quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal ja. Ik snap dat compromissen sluiten lastig is, maar kinderachtig van te voren alles uitsluiten lijkt me meer iets voor de basischool of pubers.
We zijn hier niet het 3FM topiquequote:
Had dat verhaal ook op een ander forum geplaatst.quote:
Dat van dat meisje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Had dat verhaal ook op een ander forum geplaatst.
En daar zeggen ze niet zo leuke dingen over mij
Dat ie een pedo is natuurlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat van dat meisje?
En wat zeggen ze dan
Da's niet mijn mening, da's wat ik gokte dat zij zeidenquote:
Sorry, ben een beetje een k*bui.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:52 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet mijn mening, da's wat ik gokte dat zij zeiden
Ik had een vriendin van 14 toen ik 18 was, dus ik zie het probleem niet
15 en 19 toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
Daar moet je je niks van aantrekken PG, das allemaal jaloezie joh![]()
16 en 19 kan prima toch
Ze is bijna 16 toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:57 schreef D. het volgende:
[..]
15 en 19 toch?
En ja, dat kan ook prima
Gaat wel overquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sorry, ben een beetje een k*bui.
Als het kalf in de zon verdronken is dacht ik altijdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:57 schreef D. het volgende:
[..]
Gaat wel over
Achter de wolken dempt men de put enzo
Werkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:58 schreef pgrferrari het volgende:
wat doen jullie zoal? ik verveel me...
oh, anderen die wel vakantie hebben?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als het kalf in de zon verdronken is dacht ik altijd![]()
[..]
Werken
Die zijn met vakantie denk ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
oh, anderen die wel vakantie hebben?
Wat voor werk doe je dan als je zo vroeg begint?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:29 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh! Middag!Net thuis van het werk, om 6.45 uur beginnen is toch best vroeg.
Ik werk in de zorg. Onder andere.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan als je zo vroeg begint?
Neuh, niet echt. En heb nog wel wat dingetjes te doen ook. Dus ik zie het ook niet echt gebeuren.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb het heul druk de komende twee weken, dus ik ben weinig online overdag![]()
Maar ik denk aan jullie allemaal
Aan mij wat meer dan aan de rest, toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb het heul druk de komende twee weken, dus ik ben weinig online overdag![]()
Nee, hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aan mij wat meer dan aan de rest, toch?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aan mij wat meer dan aan de rest, toch?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
Da's omdat jij de enige was die ze nog niet hadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Ze heeft niet voor niets haar naaktfoto's naar mij per PM gestuurt.
quote:
Met kaneel en suiker.quote:
Nee hoor, ik heb alleen een muis in mijn handquote:
figuurlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb alleen een muis in mijn hand
Een de wattes?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:20 schreef D. het volgende:
[..]
figuurlijk
Of wordt het een Crazy-M'etje?
Een Crazy-M'etjequote:
Het gaat wel die kant op geloof ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:20 schreef D. het volgende:
[..]
figuurlijk
Of wordt het een Crazy-M'etje?
quote:
'quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:24 schreef D. het volgende:
[..]
Een Crazy-M'etje
Dat wil zeggen dat je iemand leuk vindt, je telkens voorneemt avances te maken, maar het uiteindelijk niet doet omdat je niet durft
Da's een user die dat gedrag vertoontquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
'
En waar heb je het dan over van dat crazy m'-etje?
Socios is opgepaktquote:Man swaffelt Rotterdamse metro
De politie heeft maandagavond in het centrum van Rotterdam een swaffelaar aangehouden. De 48-jarige Rotterdammer had met zijn geslachtsdeel tegen een metrostel staan slaan. Dit maakte de politie dinsdag bekend.
Rond half tien kreeg de politie een melding dat er een naakte man op het Eendrachtsplein liep. Bij aankomst van de politie op het plein vluchtte de man een metrotunnel in waar hij gevaarlijke capriolen uithaalde.
Zo sprong hij over de elektriciteitsbalken waarmee de metro's worden aangedreven. Een metro die op dat moment stilstond in de tunnel, werd door de man beswaffeld.
Uit veiligheidsoverwegingen besloot vervoersbedrijf RET het metroverkeer stil te leggen en de stroom eraf te halen.
Volgens de politie was de man niet aanspreekbaar.
Ja die fop maakte ik ook, maar toen realiseerde ik dat hij alleen treinen doet en in Friesland woont dusquote:
Dan falen wij beidequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja die fop maakte ik ook, maar toen realiseerde ik dat hij alleen treinen doet en in Friesland woont dus
Slappe hap.quote:
Toch wel jij viezerik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja sorry, hij wil niet echt meer na een avondje beurs geslagen te zijn tegen een metrostel
Dat metrostel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Toch wel jij viezerik.Heb je hem daarna wel goed schoongemaakt ook langs de randen?
quote:
Seksisme.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nou weer genoeg sexsistische opmerkingen gemaakt Bellatrix
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |