Ja leuk is de naam wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet mijn Yoko!![]()
![]()
Ik vond het gewoon een leuke naam, en mevrouw Ono is dan wel de eerste die mij te binnen schiet.
quote:
quote:
Als het geluid zacht staat denk je dat het Franse kerels met een vreselijk Engels accent zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
Die homo twins hebben een irritante stem.
weetzelluf boks ouwequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:20 schreef JJH het volgende:
Ohw wacht, jullie zitten weer collectief tv te kijken?
Wat betekent het?quote:
TOMBO! HIER ISTIE!quote:
Trek Aan Ballenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat betekent het?Tot Alle Botten?
Maar dat draagt ook wel bij denk ik; als je een goede band hebt kun je beter samenwerkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
Grappig dat die top two designers allebei ook zo'n goede band hebben met hun naaier/ster
tantoe hard gaan we hier killquote:
quote:
Crap, spelfout in de TT: TEAB had het moeten zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat betekent het?Tot Alle Botten?
Ja daarom, het is echt opvallendquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat draagt ook wel bij denk ik; als je een goede band hebt kun je beter samenwerken
Ja, ik heb teruggelezenquote:
Ow, ja, dat was het. Laat maar zo staan.quote:
O Launch my line.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, wat jullie kijken. Dat jullie tantoe hard gaan zie ik wel.
Whehehehehehe, dat dacht ik heus wel, maar ik wilde je even plagenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Crap, spelfout in de TT: TEAB had het moeten zijn.![]()
En dan weet je het vast wel.
Het was de stress van al die slowchatters die wanhopig wachtten op een nieuw topic.
Ik had wel Tegen Aanemelijk Bot gelezen hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Crap, spelfout in de TT: TEAB had het moeten zijn.![]()
En dan weet je het vast wel.
Het was de stress van al die slowchatters die wanhopig wachtten op een nieuw topic.
Speciaal voor jou:quote:
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou 't niks voor Tombolalala zijn?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, en die staat al een tijdje droog is al eventjes single, dus dan komt dat 'met huid en haar verslinden' ook nog van pas
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tomboraider heeft ook altijd haar [ afbeelding ] op zak
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ah wat leuk, een jongen die gastouder is, bij Take me out, een match voor Tombo
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had wel Tegen Aanemelijk Bot gelezen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Een linkje was niet voldoende?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
Okee, ik heb teruggelezen![]()
WAARRRRRRRRRRRRRRRRRRR IS LL?![]()
[..]
[..]![]()
[..]![]()
![]()
![]()
[..][ afbeelding ]
Is Ll in de buurt?![]()
[..]
Naam? Nummer?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk eens 2 posts boven je?quote:
Ooooohw dat. Maar dat had ik wel gelezen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
Okee, ik heb teruggelezen![]()
WAARRRRRRRRRRRRRRRRRRR IS LL?![]()
[..]
[..]![]()
[..]![]()
![]()
![]()
[..][ afbeelding ]
Is Ll in de buurt?![]()
[..]