Hoe bedoel je?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:09 schreef FredvZ het volgende:
huh, waar komen die 115 andere delen SC bij V&A gebleven?
Ik ben van mening dat 30+ers altijd mogen tvp'enquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:10 schreef Pheno het volgende:
tvp. Oh wacht dat mocht niet meer. Maar ik zie geen volgknop op mijn android.
Ah, fijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat 30+ers altijd mogen tvp'en
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:11 schreef D. het volgende:
En terugrekenen naar guldens ook hoor, als je die behoefte hebt
Ik heb het net aan staanquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:15 schreef Greys het volgende:
Pisces, gister nog De Beste Zangers gezien?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat 30+ers altijd mogen tvp'en
quote:En terugrekenen naar guldens ook hoor, als je die behoefte hebt
Heb alleen het stukje van die Dulles gekeken van gister, want ik verbaas me er echt over hoe goed hij alles kan zingen. Dat nummer van gister was echt weer enorm goed, hoewel dat ook wel erg in zijn straatje lagquote:
Ff kijkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb het vorige week ook al gemist, maar die heb ik in stukjes teruggekeken en die ene Jee van de Drie Jees komt echt met alles weg qua zang. Hoor dit dan!
Ik vind hem nu weer aan de bolle kant, tijdje terug was hij echt door de mangel gehaald met styling en nu is het weer een tikkie pafferigquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:18 schreef Greys het volgende:
En ik verbaas me er ook steeds weer over hoe goed die Jamai is opgedroogd!![]()
Ik kijk ze altijd allemaal ff, maar meestal luister ik ze niet helemaal afquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb alleen het stukje van die Dulles gekeken van gister, want ik verbaas me er echt over hoe goed hij alles kan zingen. Dat nummer van gister was echt weer enorm goed, hoewel dat ook wel erg in zijn straatje lag
Ja klinkt goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb alleen het stukje van die Dulles gekeken van gister, want ik verbaas me er echt over hoe goed hij alles kan zingen. Dat nummer van gister was echt weer enorm goed, hoewel dat ook wel erg in zijn straatje lag
Ik wil het zo graag in z'n geheel achter elkaar zien, voor het gevoelquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kijk ze altijd allemaal ff, maar meestal luister ik ze niet helemaal af
Ik zie het niet hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:18 schreef Greys het volgende:
En ik verbaas me er ook steeds weer over hoe goed die Jamai is opgedroogd!![]()
Dat mag hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil het zo graag in z'n geheel achter elkaar zien, voor het gevoel![]()
![]()
Zonder knippen en plakken
De laatste keer dat ik in een V&A SC zat zaten we op deel 16, nu opeens op deel 131...quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:11 schreef Greys het volgende:
Hoe bedoel je?
De eerste 115 delen? Moet je de boel onderaan ff instellen op 'meer topics' denk ik, dan zie je ook de oudere. Of bedoellu dat niet?
Nee gewoon geheel zoals je het op tv zou zien, dus ik ga ff via uitzendinggemist checkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag hoor
Of bedoel je voor de montage?
Ow, ja, daar zat ik sowieso dus alquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee gewoon geheel zoals je het op tv zou zien, dus ik ga ff via uitzendinggemist checken
Graziequote:
Voor mij is het denk ik dat korte haar, ik herinner me een periode (jaar geleden? iets langer?) dat hij net met z'n toenmalig vriendje die breuk had en toen zag hij er echt goed uit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, dát!quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:27 schreef FredvZ het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in een V&A SC zat zaten we op deel 16, nu opeens op deel 131...
Ik zie uiteraard wel dat ie ouder geworden is, maar opgedroogd nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gister in De Beste Zangers had ie een toffe outfit aanquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor mij is het denk ik dat korte haar, ik herinner me een periode (jaar geleden? iets langer?) dat hij net met z'n toenmalig vriendje die breuk had en toen zag hij er echt goed uit.
Nu ookMaar net wat beter toen eik.
Ik ga hem vanavond in z'n geheel kijken als hij al online staatquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister in De Beste Zangers had ie een toffe outfit aan
Je leest mijn posts nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond in z'n geheel kijken als hij al online staat
Da's idd het risicoquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:51 schreef pgrferrari het volgende:
Anders denkt ze straks dat ik een stalker ben en alles over haar uitzoek XD.
Liever van iemand die zegt dat het wel mee zal vallen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Van jou hoef ik het niet te horen![]()
Ja zoals Tombola, die is tenminste nog aardigquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:56 schreef D. het volgende:
[..]
Liever van iemand die zegt dat het wel mee zal vallen?
Ik wil ook best aardig zijn hoor, of gewoon eerlijk, de keuze is aan jouquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja zoals Tombola, die is tenminste nog aardig
Waar heb je die verjaardag opgezocht dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:51 schreef pgrferrari het volgende:
Kunne jullie mij ff helpen?
Ik zou dat bericht naar dat meisje sturen op haar verjaardag.
Maar haar verjaardagsdatum staat niet op der hyves.
Heb ik ergens anders opgezocht
Is het niet beter als ik eerder een bericht stuur?
Gewoon haar naam Googelen, en bij de 2e hit staat de datumquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
Maar waar heb je die datum dan vandaan?
Dan kunnen we beoordelen of het meevalt
Ik sluit me aan bij Greysquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar heb je die verjaardag opgezocht dan?
En inderdaad, als het niet op d'r Hyves staat, zou ik gewoon een algemeen berichtje zetten op haar Hyves (of prive daar) dat je het leuk vindt haar op Hyves te hebben gevonden en of ze binnenkort ook weer daar is, waar je haar ontmoette toen. Dat je dat leuk zou vinden.
Niet over die verjaardag beginnen maar dan...
Nee, dan moet je eerst haar vriend worden, dan pas kan ik haar krabbels lezen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:01 schreef D. het volgende:
Maar als het niet op haar hyves staat...
Kun je haar krabbels (zo heet dat geloof ik) lezen?
Als je ziet dat anderen haar gaan feliciteren kun jij je daar bij aansluiten
Nou, werk van maken zou ik zeggenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, dan moet je eerst haar vriend worden, ...
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon berichtje sturen 'achter het toiletgebouw of in de kleedhokjes?'
Dan weet ze genoeg
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:50 schreef Cat22 het volgende:
Zo. Nou. Nog steeds bijna niks uitgevoerd.
Dat zou kunnen hoor, ze post niet zoveel, maar als ze post meestal wel in LIF of F&F geloof ik. Weet het niet, we houden ons niet zo met elkaar bezig op FOK! iigquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij heb ik haar vroegah ook wel es getroffen in FF-topics![]()
En nu ga ik weer ff huishoudelijk doen; hele weekend op pad geweest en straks moet ik weer weg.
Huis is 1 dikke bende
Dat denkt ze toch wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:51 schreef pgrferrari het volgende:
Kunne jullie mij ff helpen?
Ik zou dat bericht naar dat meisje sturen op haar verjaardag.
Maar haar verjaardagsdatum staat niet op der hyves.
Heb ik ergens anders opgezocht
Is het niet beter als ik eerder een bericht stuur?
Behalve als het om ochtendsex gaatquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen hoor, ze post niet zoveel, maar als ze post meestal wel in LIF of F&F geloof ik. Weet het niet, we houden ons niet zo met elkaar bezig op FOK! iig
Whut?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve als het om ochtendsex gaat
Nouhouuuuuu Greys, hoe weet jij dat dan, lees jij in SEX?![]()
![]()
Ehm ja!
Ja weet ik veelquote:
Ik zeg toch niet dat ze dat erg vindt? Maar iemand die ze net kent zoekt haar Hyves en gaat krabbelen, dus daar moet hij moeite voor hebben gedaan.quote:
Oh ik zie het al ondertussen, ik riep dat inderdaad en dat dat voor de vrouw wss niet zo fijn was, en toen zei iemand 'misschien moet je het je vriendin eens vragen', en zij zat schijnbaar daar ook te lurken want postte ineens 'kan prima hoor'quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja weet ik veel
Ik zat laatst in SEX te neuzen op een regenachtige zondagmiddag (of dinsdag, donderdag, weet het niet meer) en toen ging het ergens over ochtendsex en toen had jij het verderop in het topic over wakker worden, lafjes sexen en weer doorslapen en zij kwam daar e.e.a. over beamen en ik weet nog dat ik toen dacht 'eigenlijk zou iedereen verplicht een kloon moeten hebben voor in SEX, sommige dingen wil je niet lezen van bekenden'
Ik zal wat meer op mijn woorden letten voortaan, just in case.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik zie het al ondertussen, ik riep dat inderdaad en dat dat voor de vrouw wss niet zo fijn was, en toen zei iemand 'misschien moet je het je vriendin eens vragen', en zij zat schijnbaar daar ook te lurken want postte ineens 'kan prima hoor'![]()
![]()
Da's het hele principe van Hyves.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze dat erg vindt? Maar iemand die ze net kent zoekt haar Hyves en gaat krabbelen, dus daar moet hij moeite voor hebben gedaan.
Jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal wat meer op mijn woorden letten voortaan, just in case.
Dus we moeten voortaan doen alsof we...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Probeer jij maar eens de juiste Janssen te vinden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's het hele principe van Hyves.
En als je een achternaam weet is het zoeken niet zo lastig op zich
Dus neeeee, geen stalker. Straks durft ie niet meer
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus we moeten voortaan doen alsof we...
Ik bedoel... nooit ..
BETEKENDE HET DAN HELEMAAL NIETSSSSS VOOR JE???SssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was toch ons geheimpje?![]()
Naar Pheno luister ik toch niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's het hele principe van Hyves.
En als je een achternaam weet is het zoeken niet zo lastig op zich
Dus neeeee, geen stalker. Straks durft ie niet meer
Dus je hebt 5 profielen zitten doorzoeken voor je de goede hadquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Naar Pheno luister ik toch niet.
En die achternaam was niet veel voorkomend.
Er waren er ongeveer 5 met die achternaam XD
5! Gij stalker!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Naar Pheno luister ik toch niet.
En die achternaam was niet veel voorkomend.
Er waren er ongeveer 5 met die achternaam XD
Nee, want ik wist ook waar ze woondequote:Op maandag 9 augustus 2010 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus je hebt 5 profielen zitten doorzoeken voor je de goede had![]()
![]()
Ah, dan kan het. Pfew. Anders...quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, want ik wist ook waar ze woonde
Gelijk de 1e was het
Heeft die gast nou nog niets gedaan? Danm, die muis verslijt nog eerder dan dat hij wat durft.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
Maar word dit een Crazy-M 2.0 verhaal, of ga je haar nou ook daadwerkelijk vandaag even iets sturen
Neequote:Op maandag 9 augustus 2010 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft die gast nou nog niets gedaan? Danm, die muis verslijt nog eerder dan dat hij wat durft.
Wat dan!quote:
Mjah ik stond precies achter Gigiquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent echt wel 8 keer in beeld ofzo, jij camerahoer![]()
Leuk filmpje!
Dat was ook maar een grapje --->quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah ik stond precies achter GigiNiks camerahoer aan, want we waren helemaal verregend omdat ik en die vriend van me dus helemaal aan het einde van de Spuistraat in een winkel stonden toen 'die van mij' belde dat het op het Plein was, helemaal aan het begin van de Spuistraat. Dus wij door de regen daarheen sprinten
Enthousiast aan het klappenquote:
Ja ik bedoelde het ook niet kwaadquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was ook maar een grapje --->
En aan het einde zie je mensen de winkel uitlopen met een tasje en dan sta jij weer pontificaal in die deuropening daarachterIs toch leuk juist?
Zeker net zo'n luchtje als vroegah; toen iedereen natgeregend op school z'n natte zooi in de garderobe hingquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde het ook niet kwaadMaar we zagen er vrij beroerd uit omdat we flinke sprint hadden getrokken en het echt WARM was in die toko met 100 man en dan de deur lekker dicht
Ja, zo'n vieze natte honden luchtquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zeker net zo'n luchtje als vroegah; toen iedereen natgeregend op school z'n natte zooi in de garderobe hing
En die berichten zie je ook daadwerkelijk? (Dat je ze zou kunnen openen).quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:43 schreef pgrferrari het volgende:
Iemand heeft per ongeluk zijn inbox gedeeld.
Dat is volgens mij nu ongedaan gemaakt.
Mijn inbox staat nog steeds op 29 nieuwe berichten van de gedeelde inbox, terwijl het al ongedaan is.
Wat te doen?
Alleen het aantal, niet de berichten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En die berichten zie je ook daadwerkelijk? (Dat je ze zou kunnen openen).
Of alleen het aantal?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
Neem Facebook en ga Farmville spelen
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kan niet ik moet vrienden sprokkelen, voor ik het berichtje stuur
Ik doe niet aan hyvesquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Willen jullie me vriend zijn op Hyves?
Ik heb geen Hijfs pgrferrariquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Willen jullie me vriend zijn op Hyves?
Ja zelf had je hem toch ook niet gekkerdquote:
Dan maak je er zelf maar een paar aanquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:21 schreef pgrferrari het volgende:
Maken jullie er maar 1 aan!
Heb ik tenminste vrienden
En als jullie straks 3 maanden bij elkaar zijn is het een leuk verhaalquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goed idee trouwens
Ben ik tenminste geen dagen bezig met vrienden zoeken![]()
Snap hem nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:26 schreef D. het volgende:
[..]
En als jullie straks 3 maanden bij elkaar zijn is het een leuk verhaal
Pics van de chick in kwestie, dan kijk ik of het waard isquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:21 schreef pgrferrari het volgende:
Maken jullie er maar 1 aan!
Heb ik tenminste vrienden
Nee sorry daar begin ik niet aan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pics van de chick in kwestie, dan kijk ik of het waard is
Zij: "zeg schat, wie zijn eigenlijk al die Hyves-vrienden van jou?"quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Snap hem niet![]()
Ik heb er weer 1 vriend bij
Die is geen single volgens mij en gaat niet naar een campingquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee sorry daar begin ik niet aan.
Voor hetzelfde geldt leest ze dit ook allemaal
Als het Pisces straks maar niet is ofzo![]()
quote:
15quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is geen single volgens mij en gaat niet naar een camping![]()
Misschien Tombolalala of Cat?
Hoe oud is ze? Cat is 22
Kost wat maar dan heb je ook wat. Inderdaad echt een goede besteding was dat. Van een oude rimpelige man naar zo'n knap, mooi, lekker, heet jong ding omgetoverdquote:
Blijkt je droommeisje van 15 16 ineens 30 te zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:35 schreef pgrferrari het volgende:
Als het Pisces straks maar niet is ofzo![]()
Ben ik niet meer cute?quote:
Helleuquote:
Al die moeite om vrienden te zoekenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Blijkt je droommeisje van 15 16 ineens 30 te zijn
Aww, dan word dat knulletje met huid en haar verslondenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Blijkt je droommeisje van 15 16 ineens 30 te zijn
Waar is de tijd dat je nog kusjes uit ging delen in de discoquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Al die moeite om vrienden te zoeken
Nee niet nodig, op die leeftijd zijn ze nog kneedbaarquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aww, dan word dat knulletje met huid en haar verslonden
quote:
Zou 't niks voor Tombolalala zijn?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee niet nodig, op die leeftijd zijn ze nog kneedbaar
Haifs was het he? Nee. Bij gebrek aan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kan niet ik moet vrienden sprokkelen, voor ik het berichtje stuur
15 en 19(?was het toch?) is wel een toffe match jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou 't niks voor Tombolalala zijn?
Precies, en die staat al een tijdje droog is al eventjes single, dus dan komt dat 'met huid en haar verslinden' ook nog van pasquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
15 en 19(?was het toch?) is wel een toffe match ja
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee niet nodig, op die leeftijd zijn ze nog kneedbaar
Not funnyquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, en die staat al een tijdje droog is al eventjes single, dus dan komt dat 'met huid en haar verslinden' ook nog van pas
Tomboraider heeft ook altijd haarquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, en die staat al een tijdje droog is al eventjes single, dus dan komt dat 'met huid en haar verslinden' ook nog van pas
Waar laat ze dat ding dan als ze zo'n jurkje als in haar fobo aan heeftquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tomboraider heeft ook altijd haar [ afbeelding ] op zak
Dat zei ik niet hequote:Op maandag 9 augustus 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
.... knap, mooi, lekker, heet jong ding omgetoverd
Voorop natuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar laat ze dat ding dan als ze zo'n jurkje als in haar fobo aan heeft
quote:
Hey! Djud!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Er zijn meer mensen met Beatles-kennis dan je zou denken, moet ik zeggen.
Ik denk dat het er juist minder zijn dan je zou denken, afhankelijk van wat je denkt uiteraardquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Er zijn meer mensen met Beatles-kennis dan je zou denken, moet ik zeggen.
Mhihihihihquote:
Nouuuuu, hier op FOK! betwijfel ik hetquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat het er juist minder zijn dan je zou denken, afhankelijk van wat je denkt uiteraard
Het is me niet duidelijk of je nou een lage of hoge pet op hebt van Fokkersquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouuuuu, hier op FOK! betwijfel ik het
Plaatsvervangend? Voor wie heb je ze dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:58 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb woensdag een sollicitatiegesprek. Heb nu al plaatsvervangende zenuwen, want ik ben daar helemaal niet goed in
Aww waar ga je voor solliciterenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:58 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb woensdag een sollicitatiegesprek. Heb nu al plaatsvervangende zenuwen, want ik ben daar helemaal niet goed in
Nou, ik zou ze nu nog niet moeten hebben. Dus plaatsvervangend voor het moment.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Plaatsvervangend? Voor wie heb je ze dan?
Administratief medewerker op een afdeling P&O. Vooral dat laatste is erg fijn, aangezien ik Personeelsmanagement studeerquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aww waar ga je voor solliciteren![]()
Eeeeeeeeeeeeh, dat verschilt per Fokker!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:59 schreef D. het volgende:
[..]
Het is me niet duidelijk of je nou een lage of hoge pet op hebt van Fokkers
Ah, dat scheelt, dan heb je ze woensdag niet meerquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik zou ze nu nog niet moeten hebben. Dus plaatsvervangend voor het moment.
Ah, duidelijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeh, dat verschilt per Fokker!
Ja inderdaad, want nu deed je iets met stukken minder raakvlakken toch? Nou snap dat het spannend is, sowieso alvast succesquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Administratief medewerker op een afdeling P&O. Vooral dat laatste is erg fijn, aangezien ik Personeelsmanagement studeer
Zeg maar gerust geen raakvlakken!quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want nu deed je iets met stukken minder raakvlakken toch? Nou snap dat het spannend is, sowieso alvast succes
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Administratief medewerker op een afdeling P&O. Vooral dat laatste is erg fijn, aangezien ik Personeelsmanagement studeer
Zeker. Ze maken er ook gebruik van SAP, dus zou ook wel handig zijn als ik dat systeem leer kennenquote:
Je mag me altijd bellenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeker. Ze maken er ook gebruik van SAP, dus zou ook wel handig zijn als ik dat systeem leer kennen
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je mag me altijd bellenkan er alles mee omdat iedereen tegelijk op vakantie ging
14.00 uur.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
Oeh, spannend maar ook leuk, Gb! Ik ga duimen woensdag!
Hoe laat?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks, lief van je.
Maar eerst nog maar eens aangenomen worden! Poeh, ik wéét dat ik het kan maar ik ben echt slecht in mezelf aanprijzen. Ga het maar héél goed voorbereiden allemaal en hopen op het beste!
Ik pm je even, de advertentietekst is vrij magertjes helaas!quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
goed laten merken dat je integer kunt zijn iig.
En wat er in de advertentietekst staat verder.
Anders pm je me? Kan je wel wat dingetjes al over SAP vertellen en misschien de adv. tekst even bekijken?
Heb een hele lap tekst je kant uit gegooidquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik pm je even, de advertentietekst is vrij magertjes helaas!
Eigenlijk was het de gehele opzet van mijn studie. Maar toen kreeg je de crisis enzovoorts, enzovoortsquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:44 schreef Cat22 het volgende:![]()
Spannend van die sollicitatie GB! Het zou wel mooi zijn als je tijdens je studie al een stapje richting je gewenste beroepspraktijk kunt maken. Ik ga woensdag ook duimen.
Hallo 22jarige schone.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:44 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Spannend van die sollicitatie GB! Het zou wel mooi zijn als je tijdens je studie al een stapje richting je gewenste beroepspraktijk kunt maken. Ik ga woensdag ook duimen.
Wat spannend, ik ga ook Woensdag voor je duimen GBquote:
Ik ben net begonnen met de uitzending terugkijken, leukquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb het vorige week ook al gemist, maar die heb ik in stukjes teruggekeken en die ene Jee van de Drie Jees komt echt met alles weg qua zang. Hoor dit dan!
Maar is de moeite waard, lekker fris koppiequote:Op maandag 9 augustus 2010 19:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet dadelijk naar de kapper. Maar heb geen zin mijn moeie lijf van de bank te trekken.
Doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet dadelijk naar de kapper. Maar heb geen zin mijn moeie lijf van de bank te trekken.
Dat is zo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar is de moeite waard, lekker fris koppie
Ik zeg altijd: "Alléén de puntjes". Werkt primaquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
Ga je shocking anders qua haar Cat, of valt het mee?
Ik wil ook wel weer eens naar de kapper, ben echt al eeuwen niet geweest. Maar da's omdat ik altijd weer bang ben dat ze iets doen wat ik niet wil of dat ze er teveel afknippen ofzo
Dat zeg ik ook altijd, maar dan moeten ze al zoeken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: "Alléén de puntjes". Werkt prima
Mijn schoonmoeder zei tegen me dat ik het 'zoals Leontien van Moorsel het van het weekend had in Laat ze Maar Lachen' moest laten doen. Dus wel nog lang en donker, maar dan met diverse highlights. Of zoietsquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: "Alléén de puntjes". Werkt prima
Dat was erg leukquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder zei tegen me dat ik het 'zoals Leontien van Moorsel het van het weekend had in Laat ze Maar Lachen' moest laten doen. Dus wel nog lang en donker, maar dan met diverse highlights. Of zoietsIk zal uitzendinggemist eens checken
Nou jawel, want dan had ik daarna kunnen zeuren om een na-foto.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:39 schreef D. het volgende:
[..]
Zonder na-foto heb je daar toch niets aan
Heb je het gezien ja? En er op gelet dus?quote:
Ik ben niet zo van het foto-postenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou jawel, want dan had ik daarna kunnen zeuren om een na-foto.
Zodat we het met de voor-foto kunnen vergelijken.
Maar zonder voor-foto werkt dat niet
Behalve van jezelf.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het foto-posten
Al heb ik er toch al tientallen gepost afgelopen maanden
Vind het voor de zomer wel leuk jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het gezien ja? En er op gelet dus?
Ze had het gezien en vond het echt iets voor mij.
Maar Laat ze maar Lachen is van eh... RTL toch? Ik ga ff kijken of ik iets kan vinden, moment.
Hey!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:43 schreef Kally het volgende:
Greys heb jij Popstars gezien van de week?
Yes iets minder blond.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, zat het zo ongeveer?
[ afbeelding ]
Ja ik was er niet maar ik vroeg me af waar die ene gozer al eerder aan had meegedaan, die kale die met zijn broer kwam, leuke jongens.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hey!
Ja ik heb zelfs nog meegepost in TAL in het livetopic
Ik ook niet zie mijn post hierbovenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm. Ik zou niet zo van die heel opvallende highlights.
X Factor!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik was er niet maar ik vroeg me af waar die ene gozer al eerder aan had meegedaan, die kale die met zijn broer kwam, leuke jongens.
Ja ik wist het niet meer, tnxquote:
Die heb ik gemist dan denk ik, die kale?quote:
Ehm, nee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik gemist dan denk ik, die kale?
Hoe heette hij, weet je dat nog?
Zijn broer had zwarte stekels, met die arm vol tattoo'squote:Op maandag 9 augustus 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik gemist dan denk ik, die kale?
Hoe heette hij, weet je dat nog?
Ah thanks! Ik vraag me af of het dan niet te licht wordt, mij staat licht niet zo. Ben ooit wel eens helemaal blond geweest trouwens, zal eens een foto zoekenquote:
Ja dat was hetquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ehm, nee.![]()
Het was die gast die er in X Factor in de theater ronde uitging. Toen deed hij iets van Robbie Williams omdat hij zelf ook uit Engeland kwam ofzo.
Al leuker dan op die andere foto. Maar niet voor Greysquote:
Eeeeeeeeeeeeeeecht?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah thanks! Ik vraag me af of het dan niet te licht wordt, mij staat licht niet zo. Ben ooit wel eens helemaal blond geweest trouwens, zal eens een foto zoeken
Ja, nooit gezien die foto?quote:
Die laatste wel volgens mij, maar blond kan ik me niet herinneren!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, nooit gezien die foto?Heb hem een hele tijd geleden wel eens eerder gepost, in de FF SC geloof ik. Zal eens kijken of ik hem nog heb. En ook met helemaal kort haar, ook nooit gezien?
Ik quote mezelf maar, jullie zijn zo druk bezig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:48 schreef pgrferrari het volgende:
Wil iemand nog goedkoop (295 euro) een weekje op vakantie naar Zeeland?
Non, merci!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar, jullie zijn zo druk bezig.
Oeh echt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah thanks! Ik vraag me af of het dan niet te licht wordt, mij staat licht niet zo. Ben ooit wel eens helemaal blond geweest trouwens, zal eens een foto zoeken
Ben het met je eens hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Al leuker dan op die andere foto. Maar niet voor Greys
Jaaaaaaaa die 2 broersquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Zijn broer had zwarte stekels, met die arm vol tattoo's
Ja eindelijk 2 echte mannenquote:
Ja dat zei ik toch alquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:01 schreef Kally het volgende:
En dan ben ik er niet om mee te genieten
Uiteraard die broerquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat zei ik toch alEn Bella was ook al weg
![]()
En voor Popstarsbegrippen was het zeker de moeite waard, die broer dan imo![]()
Die andere is zo'n glijer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nohhhhhhquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
En vrijdag ben ik er ook al niet, ik kijk wel maar geen internet daar
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
Niet lachenJe lijkt wel een heel ander mens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind lang het mooist, maar dat komt ook omdat ik sowieso meer van lang haar houd
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Je kan dat blond best hebben, je kan ook veel soorten kapsels hebben!quote:
Niet lachenMooi wiefkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch staat dat blonde je ook niet verkeerd, jij kan alles hebben
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ja...quote:
Ohhhhhhhhhquote:
Ook niet eens per uur een post op je mobieltje?quote:
Pfff die heeft kuren maar ik zal het proberen speciaal voor jouquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook niet eens per uur een post op je mobieltje?
Niet lachenVolgens mij had ik die eerste al eerder gezien. Leuk! En vooral ook heel erg nineties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je klinkt nu als dat wijf in die Andrelon reclames.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
En dat 'uit bed' kapsel vind ik wel leuk, veel plukjes, lekker wildLekker volume
Maar je kijkt wel mee, alleen horen we je niet, dat telt ook alquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Pfff die heeft kuren maar ik zal het proberen speciaal voor jou
Met die dolfijnenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je klinkt nu als dat wijf in die Andrelon reclames.![]()
''Saskia is een leuke meid maar niemand zag haar staan. Tot ze Andrelon ging gebruiken, nu heeft ze veel meer volume.''
Dat deuntje hoor je nog vaak genoeg, ook als ze oude nummers of fragmenten laten horenquote:
Ik ga me schamenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik niet kapper-onzeker hoor![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
OMG ik zie nu die wallen pas op die net uit bed foto
En dank, ladies![]()
Ik hou het wel lang en donker inderdaad.
Het enige dat ik écht niet weet is of ik een pony zal laten knippen weer. Ik heb best een hoog voorhoofd, dus daarvoor is een pony wel weer prettig. Maar daar krijg ik weer zo'n strenge kop van. Maar zonder pony met zo'n lok is weer zo hoog-voorhoofderig
Zeg eens eerlijk, wat staat beter, met of zonder pony?Kan je niet een soort van halve pony lok doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik niet kapper-onzeker hoor![]()
Dus wel over je hele voorhoofd, maar dan een beetje scheef?
Ik weet niet wat leuker is, heb je alleen met lok gezien! Dat was leuk, though!Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
En dank, ladies![]()
Het enige dat ik écht niet weet is of ik een pony zal laten knippen weer. Ik heb best een hoog voorhoofd, dus daarvoor is een pony wel weer prettig. Maar daar krijg ik weer zo'n strenge kop van. Maar zonder pony met zo'n lok is weer zo hoog-voorhoofderig
Zeg eens eerlijk, wat staat beter, met of zonder pony?Ik ben niet van de pony'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik niet kapper-onzeker hoor![]()
![]()
Ik persoonlijk vind die lange lok mooier
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Mensen die op FOk zitten, en toen helemaal wilen qua mode nog wel eens een beetje achter lopen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:
Ik zat laatst die topic door te bladeren van al die oldbie meeting foto's enzo. En toen dacht ik de hele tijd van "oooooooooooh, zo jaren negentig". Maar volgensmij bestaat FOK! pas sinds 1999/2000.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:17 schreef JJH het volgende:
Ik ga nog ff sociaal doen en dan zo meteen maar weer eens richting het Zwolse. Waarschijnlijk tot later vanavond.
Komt dat niet omdat je op die foto net heel serieus kijkt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
Maar daar krijg ik weer zo'n strenge kop van.
Ciaoquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:17 schreef JJH het volgende:
Ik ga nog ff sociaal doen en dan zo meteen maar weer eens richting het Zwolse. Waarschijnlijk tot later vanavond.
En dank, ladies![]()
Zeg eens eerlijk, wat staat beter, met of zonder pony?Zonder pony vind ik mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik niet kapper-onzeker hoor![]()
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ooooooh, ik hoop het.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
Ik ga voortaan elke beslissing waar ik niet uit kom aan jullie voorleggen, heerlijk![]()
Komt er nog iets wijverigs op tievie vanavond?
Voetbal Internationalquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
Ik ga voortaan elke beslissing waar ik niet uit kom aan jullie voorleggen, heerlijk![]()
Komt er nog iets wijverigs op tievie vanavond?
*verhuisd met laptop*quote:
quote:
Leuk, welke zender?quote:
quote:
Hallo, beste zwabber. Ik vind moppen leuker. Al kun je natuurlijk zeggen dat dat hetzelfde is.quote:
moppentappen met een een zwabberquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hallo, beste zwabber. Ik vind moppen leuker. Al kun je natuurlijk zeggen dat dat hetzelfde is.
Kusjes
Bella.
Zwabber heeft sjans.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hallo, beste zwabber. Ik vind moppen leuker. Al kun je natuurlijk zeggen dat dat hetzelfde is.
Kusjes
Bella.
hopelijk niet beide tegelijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zwabber heeft sjans.
Of het is zijn moeder![]()
En al die vrouwen klikten hem al weg, omdat ze toen nog dachten dat het zijn eigen kinderen waren volgens mijquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ah wat leuk, een jongen die gastouder is, bij Take me out, een match voor Tombo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |