Hoe bedoel je?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:09 schreef FredvZ het volgende:
huh, waar komen die 115 andere delen SC bij V&A gebleven?
Ik ben van mening dat 30+ers altijd mogen tvp'enquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:10 schreef Pheno het volgende:
tvp. Oh wacht dat mocht niet meer. Maar ik zie geen volgknop op mijn android.
Ah, fijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat 30+ers altijd mogen tvp'en
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:11 schreef D. het volgende:
En terugrekenen naar guldens ook hoor, als je die behoefte hebt
Ik heb het net aan staanquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:15 schreef Greys het volgende:
Pisces, gister nog De Beste Zangers gezien?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat 30+ers altijd mogen tvp'en
quote:En terugrekenen naar guldens ook hoor, als je die behoefte hebt
Heb alleen het stukje van die Dulles gekeken van gister, want ik verbaas me er echt over hoe goed hij alles kan zingen. Dat nummer van gister was echt weer enorm goed, hoewel dat ook wel erg in zijn straatje lagquote:
Ff kijkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:15 schreef Greys het volgende:
Pisces, gister nog De Beste Zangers gezien?
Ik heb het vorige week ook al gemist, maar die heb ik in stukjes teruggekeken en die ene Jee van de Drie Jees komt echt met alles weg qua zang. Hoor dit dan!
Ik vind hem nu weer aan de bolle kant, tijdje terug was hij echt door de mangel gehaald met styling en nu is het weer een tikkie pafferigquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:18 schreef Greys het volgende:
En ik verbaas me er ook steeds weer over hoe goed die Jamai is opgedroogd!![]()
Ik kijk ze altijd allemaal ff, maar meestal luister ik ze niet helemaal afquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb alleen het stukje van die Dulles gekeken van gister, want ik verbaas me er echt over hoe goed hij alles kan zingen. Dat nummer van gister was echt weer enorm goed, hoewel dat ook wel erg in zijn straatje lag
Ja klinkt goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb alleen het stukje van die Dulles gekeken van gister, want ik verbaas me er echt over hoe goed hij alles kan zingen. Dat nummer van gister was echt weer enorm goed, hoewel dat ook wel erg in zijn straatje lag
Ik wil het zo graag in z'n geheel achter elkaar zien, voor het gevoelquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kijk ze altijd allemaal ff, maar meestal luister ik ze niet helemaal af
Ik zie het niet hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:18 schreef Greys het volgende:
En ik verbaas me er ook steeds weer over hoe goed die Jamai is opgedroogd!![]()
Dat mag hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil het zo graag in z'n geheel achter elkaar zien, voor het gevoel![]()
![]()
Zonder knippen en plakken
De laatste keer dat ik in een V&A SC zat zaten we op deel 16, nu opeens op deel 131...quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:11 schreef Greys het volgende:
Hoe bedoel je?
De eerste 115 delen? Moet je de boel onderaan ff instellen op 'meer topics' denk ik, dan zie je ook de oudere. Of bedoellu dat niet?
Nee gewoon geheel zoals je het op tv zou zien, dus ik ga ff via uitzendinggemist checkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag hoor
Of bedoel je voor de montage?
Ow, ja, daar zat ik sowieso dus alquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee gewoon geheel zoals je het op tv zou zien, dus ik ga ff via uitzendinggemist checken
Graziequote:
Voor mij is het denk ik dat korte haar, ik herinner me een periode (jaar geleden? iets langer?) dat hij net met z'n toenmalig vriendje die breuk had en toen zag hij er echt goed uit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, dát!quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:27 schreef FredvZ het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in een V&A SC zat zaten we op deel 16, nu opeens op deel 131...
Ik zie uiteraard wel dat ie ouder geworden is, maar opgedroogd nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gister in De Beste Zangers had ie een toffe outfit aanquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor mij is het denk ik dat korte haar, ik herinner me een periode (jaar geleden? iets langer?) dat hij net met z'n toenmalig vriendje die breuk had en toen zag hij er echt goed uit.
Nu ookMaar net wat beter toen eik.
Ik ga hem vanavond in z'n geheel kijken als hij al online staatquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister in De Beste Zangers had ie een toffe outfit aan
Je leest mijn posts nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond in z'n geheel kijken als hij al online staat
Da's idd het risicoquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:51 schreef pgrferrari het volgende:
Anders denkt ze straks dat ik een stalker ben en alles over haar uitzoek XD.
Liever van iemand die zegt dat het wel mee zal vallen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Van jou hoef ik het niet te horen![]()
Ja zoals Tombola, die is tenminste nog aardigquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:56 schreef D. het volgende:
[..]
Liever van iemand die zegt dat het wel mee zal vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |