Muurbloempjes wel!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bloemetjes horen niet aan de muur.
Is hier ook nu. Misschien nog eens naar toe gaan.quote:
Nee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:48 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Misschien was het te Nederlands aangegeven?
In Eindhoven ook. Alleen geen Turbo polyp, ja dan houdt het opquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is hier ook nu. Misschien nog eens naar toe gaan.
Tisser?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beter wordt je snel beter dan.
Is LNO ER OOK?
Geen idee wat er hier allemaal staat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In Eindhoven ook. Alleen geen Turbo polyp, ja dan houdt het op
Oh ik moet ook nog naar Middelburg!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is hier ook nu. Misschien nog eens naar toe gaan.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:28 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Oh ik moet ook nog naar Middelburg!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaan we samen naar de kermis?
Wanneer?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaan we samen naar de kermis?
waar?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:30 schreef Bravebart het volgende:
Ik zie vast luctors sarcasme over het hoofd
Het duurt tot donderdag toch?quote:
Hahahahahaquote:
Wanneer heb ik sarcasme gebruikt en waarbij?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hahahahaha
Toch?
Oh god, ik krijg een hartverzakking
Ik begrijp je, ik zit hier ook al met klotsende okselsquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:34 schreef Dzjenn. het volgende:
Mensen, ik word hier zo zweterig en nerveus van dat ik niet meer weet hoe ik moet reageren. Dit brengt gewoon teveel in me los, denk ik.
Gast of vrouw, ga eens van luctor z'n account af, nu is de lol er wel afquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer heb ik sarcasme gebruikt en waarbij?
Anders ik wel! Ik heb de telefoon al uit de muur getrokken!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ik begrijp je, ik zit hier ook al met klotsende oksels
Ik snap het.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ik begrijp je, ik zit hier ook al met klotsende oksels
Ja zie jequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:35 schreef jna het volgende:
Wacht! Hij doet dit expres! Het is een truc! Trap er niet in!
quote:
Ik wilde er bijna nog 'hahahahahahahaha Bart ik snap het!' bij typen, maar toen dacht ik, nah.quote:
Ik zit met m'n laptop op de wc, uit voorzorg, voor als ik straks moetquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:36 schreef jna het volgende:
Door de spanning moet ik eigenlijk naar de wc, gelukkig heb ik internet op mn telefoon
Ik moest er gelijk aan denken, whehequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:37 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik wilde er bijna nog 'hahahahahahahaha Bart ik snap het!' bij typen, maar toen dacht ik, nah.
Ah, daar komt de aap alweer uit de mouwquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo wordt het nooit wat natuurlijk.
Weet ik, ik ook.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik moest er gelijk aan denken, whehe![]()
Ik snap het.quote:
Oh, je moet er meteen weer Surinamers bij halen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah, daar komt de aap alweer uit de mouw
Nee. Somaliërs, die zijn waaaay zwarterquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:40 schreef jna het volgende:
[..]
Oh, je moet er meteen weer Surinamers bij halen?
Mieters! Hoewel, geen OV hè, dan kost het iets van 150 euro retourquote:
Ik heb het er voor overquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mieters! Hoewel, geen OV hè, dan kost het iets van 150 euro retour
Dat is waar. Dit kunnen we denk ik wel declareren bij het ministerie van Ontwikkelingssamenwerking?quote:
Jonge, beter een dooie mug dan helemaal niks.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:54 schreef jna het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat ik hier weer blij word gemaakt met een dooie mug zonder olifant
Het is vast een voorbedachte rade!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:54 schreef jna het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat ik hier weer blij word gemaakt met een dooie mug zonder olifant
Jij had visite!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Jonge, beter een dooie mug dan helemaal niks.
* L.no geeft massage.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:56 schreef DjRex89 het volgende:
Avond!
Dat hardlopen viel zwaar tegen na 4 weken niks doen![]()
Pwnd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:57 schreef jna het volgende:
Ik zou trouwens niet gaan Luc. Jennifer kennende laat ze je ergens wachten en dan klinkt opeens keihard Rick Ashley door de speakers
Duh, ik was niet voor niks zolang afwezig op FOK! Voorbereidingen treffen enzo jeweets.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is vast een voorbedachte rade!
En dumpert!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:58 schreef jna het volgende:
[..]
En een uurtje later staat het op jijbuis
Ja, weet ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:59 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Duh, ik was niet voor niks zolang afwezig op FOK! Voorbereidingen treffen enzo jeweets.
En nu schreeuwen ze vanuit de tuin dat ik niet zo stom moet lachen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:57 schreef jna het volgende:
Ik zou trouwens niet gaan Luc. Jennifer kennende laat ze je ergens wachten en dan klinkt opeens keihard Rick Ashley door de speakers
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:00 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
En nu schreeuwen ze vanuit de tuin dat ik niet zo stom moet lachen.
Die is door de dierenbescherming opgehaald.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:03 schreef Bravebart het volgende:
Heb je die haan al een baksteen tegen z'n kop gegooid trouwens Jenny?
from the block?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:03 schreef Bravebart het volgende:
Heb je die haan al een baksteen tegen z'n kop gegooid trouwens Jenny?
HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:03 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Die is door de dierenbescherming opgehaald.
Ik geloof er niks van, dikke kans dat ie daar in de tuin ligt. Het is net een massagrafquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:03 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Die is door de dierenbescherming opgehaald.
Januari beldequote:
Wut?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:11 schreef Dzjenn. het volgende:
Ohnoes, de planten hebben m'n kamer gevonden.
Waar is de beatquote:
Ok ouwequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:16 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Niet miauwen ouwe, dit is supahtoll.
Mn volgende kat noem ik Miaouwe!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:16 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Niet miauwen ouwe, dit is supahtoll.
Ik ben in een goeie buiquote:
Sooooooooo hé!quote:
Sooooooo hé!quote:
Daar doe ik niet aan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:09 schreef jna het volgende:
[..]
Die spieren pompen voor die boksbal op de kermis
Dat doe ik liever niet met spullen van anderen.quote:
Is niet erg. Zal vast aan mijn Nederlands liggen.quote:
Of Bakker Bart!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:38 schreef jna het volgende:
Hoe stoer is het als je gewoon Bart Smit heet
Bosbessenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:47 schreef jna het volgende:
Weet 1 van jullie een wondermiddel tegen aften?
Daar kan ik niets aan doen. Zij ging zomaar weg.quote:
Gisteren was ik te laat, dus dit compenseert dat weer.quote:
truste L.quote:
BOTS!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:45 schreef jna het volgende:
Ze hebben het in de botsautotjes gedaan hihi
Ik ook. Elke dagquote:
Hoe kan dat nouquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:32 schreef Bravebart het volgende:
Als ik andersom in m'n bed ga liggen, pas ik niet meer in m'n bed
Dat jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:29 schreef Bravebart het volgende:
Ik ookZe hadden nooit terug moeten komen die ene keer, ik mis het weer te veel
Omdat ik een stukje naast m'n kast heb waar m'n voeten uit kunnen steken, wat er niet is als ik daar met m'n hoofd lig, want die is brederquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:34 schreef jna het volgende:
En nou niet met een beta uitleg komen, kutnerd
jouw voeten steken serieus uit bed?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat ik een stukje naast m'n kast heb waar m'n voeten uit kunnen steken, wat er niet is als ik daar met m'n hoofd lig, want die is breder
[..]
Jaquote:
Luc, overtijd?quote:
Dan hebben ze iig een goed excuus als ze alweer geen kampioen wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:37 schreef PieterBas het volgende:
Het aankoopbeleid van AFC Ajax![]()
. Verloren godenzonen terughalen..
Ooijer![]()
Mido![]()
de Ridder![]()
Welke mooie zomer?quote:
Doe niet zo dramatisch, drama queen...quote:
Hier is het herfstweer nu hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Doe niet zo dramatisch, drama queen...
Geen idee, toen had ik tentamens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In juni en juli was het toch mooi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, toen had ik tentamens.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, toen had ik tentamens.
maar die andere leek me lieverquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:27 schreef Bravebart het volgende:
Die AmerikaanIris is wel goed lekker zeg, godnondeju
Absoluut, die had een veel mooier innerlijk.quote:
Oeh oeh oeh, wil ju me nummur?!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:57 schreef DjRex89 het volgende:
De verlening van mn abo is vanaf nu al geldig![]()
Geen idee hoe ze dat met de rekening oplossen, zal een hele berekening zijnIk zie het allemaal wel, vanaf nu iig 1000 smsjes
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, wil ju me nummur?!
Nee. Maar ik help graag mensen van hun 1000 smsjes afquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wil je dan zo graag een sms van me
1000 haal ik sowieso nooit maar ben wel goedkoper uit dan met mn andere abonnement.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee. Maar ik help graag mensen van hun 1000 smsjes af
Dat zeg je nou wel, maar als je ze eenmaal hebt sms je een stuk makkelijker hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
1000 haal ik sowieso nooit maar ben wel goedkoper uit dan met mn andere abonnement.
Hoe vraag je dat op?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:07 schreef Bravebart het volgende:
Holy shit, ik heb er nog 650Niet gedacht
!
My T-Mobilequote:
Maar ik heb Hiquote:
Een "zie eens hoeveel sms vrienden ik heb"-postquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:12 schreef Bravebart het volgende:
Ja dan werkt het nietWant Hi zuigt
Oooooh, ik dacht dat ik bijna over de 1000 heen ging, maar het valt enorm mee
Nee, dat niet, want dat valt namelijk echt enorm meequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een "zie eens hoeveel sms vrienden ik heb"-post
Jaja, dat zou ik nou ook zeggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, dat niet, want dat valt namelijk echt enorm mee
Dan geloof je het toch niet johquote:
Heb je je 0906 nummer weer van stal gehaald?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef jna het volgende:
tegen betaling mogen jullie wel naar mij sms´en hoor
0906-NEGERquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je je 0906 nummer weer van stal gehaald?
OH! Ik sms altijd naar 0906-JAGER maar dan krijg ik nooit wat terugquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef jna het volgende:
tegen betaling mogen jullie wel naar mij sms´en hoor
alle honderdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:43 schreef Bravebart het volgende:
Nee, dat laten we aan je smatjes over.
Jezus ouwe!quote:
lekker tegen haar aanrijdenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:53 schreef jna het volgende:
en kermis, lekker bij de botsauto's hosselen jonge
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:58 schreef PieterBas het volgende:
[Jambers]
's-morgens is Luctor een harde werker, maar 's-avonds komt de ware aard van Luctor naar boven, in zijn botsauto maakt hij indruk op de olijke popjes in de dancing
[/jambers]
Ik ga morgenavond naar de kermis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:53 schreef Bravebart het volgende:
Hoe staat het met de kermisdate Lucky?
Zuchtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond naar de kermis.
Ik had het ook niet over de kermis :$ :$ :$quote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over de kermis :$ :$ :$
Hihiquote:
Vorige keer stempelde de chauffeur mn chipkaartquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef Bravebart het volgende:
Dat deed er toch niet toe jonge! Alsof dat ding überhaupt geldig is daar
Wees blij, meestal zit er niet eens een chauffeur in de busquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef jna het volgende:
[..]
Vorige keer stempelde de chauffeur mn chipkaart
Grand Theft Busquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wees blij, meestal zit er niet eens een chauffeur in de bus
Komt wel goed schatjequote:
Vroeg?quote:
Ja joh! Relatief gezienquote:
Ja dat is waarquote:
L.no!quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat is waar
Net in de in trein " Dames en heren, het volgende station is Oudenbosch". Like wtfIk helemaal blij dat ik eindelijk die toffe nep Sint Pieter kon zien van dichtbij, was het gewoon Delft Zuid
Deze heb ik gemist.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:03 schreef Bravebart het volgende:
Fashion statement man!
Oh, ik ken deze al
Als hij een normale broek aan had gedaan, had hij meer kans gehad.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:14 schreef Bravebart het volgende:
Damn wat een plaat zeg![]()
Als ik daar stond als vrouw had ik die gast geregeld
Ik bedoel de gast van nuquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als hij een normale broek aan had gedaan, had hij meer kans gehad.
Oh. Jij loopt voor op mij. Ik had toen nog reclame.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Jij loopt voor op mij. Ik had toen nog reclame.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van de kermis.
Enkel in Booster gezeten. En zag jna nog met één of andere meid.
Niet eens in de Turbo polyp?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van de kermis.
Enkel in Booster gezeten. En zag jna nog met één of andere meid.
Dat dusquote:
Hooooooooo!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is de Turbo polyp?![]()
Toch niet! Het is al bijna weekendquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:26 schreef Bravebart het volgende:
Mogguh Dean
Ik zou toch zweeeeren dat het woensdag was vandaag
Ja verdammtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Toch niet! Het is al bijna weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |