quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:02 schreef Groove2 het volgende:
Waarom is 18 jaar leeftijdsverschil veel tussen twee broers, maar weinig tussen vader en zoon?
ik moest hier nog over nadenken ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef Beetlebum het volgende:
het zou pas raar zijn als je broer van 18 ook je vader is...
dan heeft je broer het met je moeder gedaan ofzo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef Beetlebum het volgende:
het zou pas raar zijn als je broer van 18 ook je vader is...
Wat een slet zou zijn moeder geweest moeten zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef Ticootje het volgende:
Mijn man scheelt overigens maar 17 jaar met z'n moeder.
Het idee alquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dan heeft je broer het met je moeder gedaan ofzo.
z'n ouders zijn anders nog steeds bij elkaar. Dat is toch vrij bijzonder.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:08 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Wat een slet zou zijn moeder geweest moeten zijn.
Ik bedoel ook niet dat het niet zou kunnen, maar om op je 17de al een kind te krijgen is lijkt mij niet een juiste leeftijd om dan al een kind te krijgen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
z'n ouders zijn anders nog steeds bij elkaar. Dat is toch vrij bijzonder.
oh daar ben ik het wel mee eens en ondanks dat ik geen grote vriendin ben met schoonmoe, een slet is toch niet echt de juiste benaming. Ik zou het gewoon dom noemen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:13 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat het niet zou kunnen, maar om op je 17de al een kind te krijgen is lijkt mij niet een juiste leeftijd om dan al een kind te krijgen.
Ik moest lachen, gewoon omdat ik je niet geloof, en overigens 20 jaar leeftijdsverschilquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:16 schreef Semmm het volgende:
Kan wel hoor, ik ben 11 en heb een broer van 31.
en is dat ook je vader?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:16 schreef Semmm het volgende:
Kan wel hoor, ik ben 11 en heb een broer van 31.
Ik zal het hem vanavond vragen, dan komt hij hier langens om wat te drinkenquote:
heb je een broer en je twijfelt?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |