Muurbloempjes wel!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bloemetjes horen niet aan de muur.
Is hier ook nu. Misschien nog eens naar toe gaan.quote:
Nee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:48 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Misschien was het te Nederlands aangegeven?
In Eindhoven ook. Alleen geen Turbo polyp, ja dan houdt het opquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is hier ook nu. Misschien nog eens naar toe gaan.
Tisser?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beter wordt je snel beter dan.
Is LNO ER OOK?
Geen idee wat er hier allemaal staat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In Eindhoven ook. Alleen geen Turbo polyp, ja dan houdt het op
Oh ik moet ook nog naar Middelburg!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is hier ook nu. Misschien nog eens naar toe gaan.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:28 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Oh ik moet ook nog naar Middelburg!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaan we samen naar de kermis?
Wanneer?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaan we samen naar de kermis?
waar?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:30 schreef Bravebart het volgende:
Ik zie vast luctors sarcasme over het hoofd
Het duurt tot donderdag toch?quote:
Hahahahahaquote:
Wanneer heb ik sarcasme gebruikt en waarbij?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hahahahaha
Toch?
Oh god, ik krijg een hartverzakking
Ik begrijp je, ik zit hier ook al met klotsende okselsquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:34 schreef Dzjenn. het volgende:
Mensen, ik word hier zo zweterig en nerveus van dat ik niet meer weet hoe ik moet reageren. Dit brengt gewoon teveel in me los, denk ik.
Gast of vrouw, ga eens van luctor z'n account af, nu is de lol er wel afquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer heb ik sarcasme gebruikt en waarbij?
Anders ik wel! Ik heb de telefoon al uit de muur getrokken!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ik begrijp je, ik zit hier ook al met klotsende oksels
Ik snap het.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ik begrijp je, ik zit hier ook al met klotsende oksels
Ja zie jequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:35 schreef jna het volgende:
Wacht! Hij doet dit expres! Het is een truc! Trap er niet in!
quote:
Ik wilde er bijna nog 'hahahahahahahaha Bart ik snap het!' bij typen, maar toen dacht ik, nah.quote:
Ik zit met m'n laptop op de wc, uit voorzorg, voor als ik straks moetquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:36 schreef jna het volgende:
Door de spanning moet ik eigenlijk naar de wc, gelukkig heb ik internet op mn telefoon
Ik moest er gelijk aan denken, whehequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:37 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik wilde er bijna nog 'hahahahahahahaha Bart ik snap het!' bij typen, maar toen dacht ik, nah.
Ah, daar komt de aap alweer uit de mouwquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo wordt het nooit wat natuurlijk.
Weet ik, ik ook.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik moest er gelijk aan denken, whehe![]()
Ik snap het.quote:
Oh, je moet er meteen weer Surinamers bij halen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah, daar komt de aap alweer uit de mouw
Nee. Somaliërs, die zijn waaaay zwarterquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:40 schreef jna het volgende:
[..]
Oh, je moet er meteen weer Surinamers bij halen?
Mieters! Hoewel, geen OV hè, dan kost het iets van 150 euro retourquote:
Ik heb het er voor overquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mieters! Hoewel, geen OV hè, dan kost het iets van 150 euro retour
Dat is waar. Dit kunnen we denk ik wel declareren bij het ministerie van Ontwikkelingssamenwerking?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |