Hij vraagt er ook gewoon zelf om.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
GeniaalEcht iedere topic waar bash potentie in zit wordt AP bij betrokken.
Dacht je datquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:07 schreef Nectar het volgende:
Mijn persoonlijk record is volgens mij 2187![]()
![]()
![]()
Mwah als ik ooit een poging zou doen voor het record zou ik het ook goed doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:06 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Mijn persoonlijk record is iets boven de 1000.
Leuke smileyquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:08 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Hij vraagt er ook gewoon zelf om.
AP Bashen [ afbeelding ]
1266 is mijn record * hint hint *quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:08 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mwah als ik ooit een poging zou doen voor het record zou ik het ook goed doen.Niet hier melden wanneer.
Dag ervoor goed slapen en dan 24 uur lang doorknallen met de gebruikelijke pauzes.
edit: of ik roep mijn moeder of die een bak achter mijn reet wil houden, South Park style.
Ik snap de hint niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:09 schreef Hyundai het volgende:
[..]
1266 is mijn record * hint hint *
Kut mijn geheim wat doe jequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef Trollface. het volgende:
Hmm, ik voorspel een GreaseMonkeyscript dat een aantal autoknoppen toevoegt als 'Terechte klacht', 'TS' etc.
Lijkt me wel wat voor BaasD oid.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef Trollface. het volgende:
Hmm, ik voorspel een GreaseMonkeyscript dat een aantal autoknoppen toevoegt als 'Terechte klacht', 'TS' etc.
quote:
Misschien als ik weer een andere levenloze dag heb.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef Trollface. het volgende:
quote:
Vind je dit niet leuk om te doen ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Misschien als ik weer een andere levenloze dag heb.
Na een tijdje begint het toch te vervelenquote:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n recordpoging doen ook daadwerkelijk leuk vindquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Na een tijdje begint het toch te vervelen
Wie, die met die SP UI?quote:
Ik vond het de eerste paar uurtjes best leuk andersquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:13 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n recordpoging doen ook daadwerkelijk leuk vind
Ja ruim.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:14 schreef DuTank het volgende:
Ik heb weinig zin om me in te lezen, maar ligt ie nog op schema?
Subtiele verandering gemaaktquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Moet je vooral gaan quoten dan.
Ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:14 schreef DuTank het volgende:
Ik heb weinig zin om me in te lezen, maar ligt ie nog op schema?
Alleen de eerste en laatste uren zijn leuk, alles daartussen isquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik vond het de eerste paar uurtjes best leuk anders
En de laatste
Die ene 'stilte'quote:
De eerste uren zit je nog vol spanning en enthousiasme.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:15 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Alleen de eerste en laatste uren zijn leuk, alles daartussen is
Noujaquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:15 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Alleen de eerste en laatste uren zijn leuk, alles daartussen is
Ik wil morgen wel een verslag van hoe jij zo'n dag nou ervaart. En wat je allemaal doet.quote:
Het verbetert wel je typen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik wil morgen wel een verslag van hoe jij zo'n dag nou ervaart. En wat je allemaal doet.Lijkt me sterk dat je echt non stop typt.
Ik zit lekker een beetje TV te kijken in een hoekje van mijn monitor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik wil morgen wel een verslag van hoe jij zo'n dag nou ervaart. En wat je allemaal doet.Lijkt me sterk dat je echt non stop typt.
Niet echt met zo'n tijdsdruk op je schouders.quote:
Ja maar wel minderjarig, zwaar minderjarig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:18 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Wie is dat? Klinkt wel als een lekker ding.![]()
Wat doet alt + mquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zit lekker een beetje TV te kijken in een hoekje van mijn monitor.
Voor de rest heel veelt alt+m
Snel naar my-active topicsquote:
En wie ben jij danquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:24 schreef Adames het volgende:
henrydg
vond ik zelf toch een van de irritantere users.
2 weken geregistreerd nadat henrydg "stopte".:')quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:23 schreef Hyundai het volgende:
Jongens ik ben henrydg helemaal niet, jullie zijn allemaal getrolld
Is heel moeilijk hoor, stoppenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
2 weken geregistreerd nadat henrydg "stopte".:')
Die account beviel dus niet meer, want je kreeg zeker geen e-props meer?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:26 schreef Hyundai het volgende:
Mensen die niet begrijpen dat +- 80% van henrydg getroll was
Nee. Ik had er andere zeer serieuze redenen voor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die account beviel dus niet meer, want je kreeg zeker geen e-props meer?
De bitchquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:30 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Op advies van een niet nader te noemen Limbo
Ja, hij kon het gewoon niet voor zich houdenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hij gaf zelf de overduidelijke opmerking hoor. Dus volgens mij boeide het hem niet.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:30 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Op advies van een niet nader te noemen Limbo
Ik dacht dat ik toch wel redelijk populair wasquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hij gaf zelf de overduidelijke opmerking hoor. Dus volgens mij boeide het hem niet.
Ben je ook wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:32 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik toch wel redelijk populair was
Haha.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:32 schreef Hyundai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:32 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja klopt en dit eerste half uurtje gaat het ook nog niet bepaald snel. Moet weer even aanzetten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:33 schreef Arcee het volgende:
Totaal: 2000
Gemiddeld: 159
Gemiddelde is wel gezakt door je maaltijd.
Dan regel ik het via mijn telefoonquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mwah die komt hard dichterbij.Moet hij nog één post valt opeens het internet uit.
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:35 schreef Hyundai het volgende:
Japsnars is ietwat gedesoriënteerd door mijn onthullingen
ja kenker, wilt iemand anders maar verder gaan in touwtrek. Voor mij is het al helemaal saaiquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja klopt en dit eerste half uurtje gaat het ook nog niet bepaald snel. Moet weer even aanzetten.
Hahaquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:36 schreef Adames het volgende:
[..]
ja kenker, wilt iemand anders maar verder gaan in touwtrek. Voor mij is het al helemaal saai
Hoezo heb je een kloon aangemaakt dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:47 schreef Hyundai het volgende:
het gaat wel belachelijk snel in touwtrekken
ja ik zit continu te verbeterenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:47 schreef Hyundai het volgende:
het gaat wel belachelijk snel in touwtrekken
op een punt snapte ik er ook echt geen reet meer van...quote:
quote:
wel met 2 letters, dus beginnend met mz.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:53 schreef Nectar het volgende:
Binnenkort in men het alfabetspel: ''het spel dat je postcount in de war laat gaan'
Team 1 moet verder gaan in alfabet, en moet naar de z zien te komen, dus de ene post a, dan een andere b enz.
Team 2 moet juist terug gaan in het alfabet, post dus bijv c en dan b enz.
Wie wint krijgt een punt.
Mijn postcount is gelijk ook het aantal posts dat ik deze maand heb geplaatst, hendig!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:54 schreef Hyundai het volgende:
Meeste aantal posts in een week bedoel je?
Jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:54 schreef Hyundai het volgende:
Meeste aantal posts in een week bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |