Ja ruim.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:14 schreef DuTank het volgende:
Ik heb weinig zin om me in te lezen, maar ligt ie nog op schema?
Subtiele verandering gemaaktquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Moet je vooral gaan quoten dan.
Ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:14 schreef DuTank het volgende:
Ik heb weinig zin om me in te lezen, maar ligt ie nog op schema?
Alleen de eerste en laatste uren zijn leuk, alles daartussen isquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik vond het de eerste paar uurtjes best leuk anders
En de laatste
Die ene 'stilte'quote:
De eerste uren zit je nog vol spanning en enthousiasme.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:15 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Alleen de eerste en laatste uren zijn leuk, alles daartussen is
Noujaquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:15 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Alleen de eerste en laatste uren zijn leuk, alles daartussen is
Ik wil morgen wel een verslag van hoe jij zo'n dag nou ervaart. En wat je allemaal doet.quote:
Het verbetert wel je typen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik wil morgen wel een verslag van hoe jij zo'n dag nou ervaart. En wat je allemaal doet.Lijkt me sterk dat je echt non stop typt.
Ik zit lekker een beetje TV te kijken in een hoekje van mijn monitor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik wil morgen wel een verslag van hoe jij zo'n dag nou ervaart. En wat je allemaal doet.Lijkt me sterk dat je echt non stop typt.
Niet echt met zo'n tijdsdruk op je schouders.quote:
Ja maar wel minderjarig, zwaar minderjarig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:18 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Wie is dat? Klinkt wel als een lekker ding.![]()
Wat doet alt + mquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zit lekker een beetje TV te kijken in een hoekje van mijn monitor.
Voor de rest heel veelt alt+m
Snel naar my-active topicsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |