En wie ben jij danquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:24 schreef Adames het volgende:
henrydg
vond ik zelf toch een van de irritantere users.
2 weken geregistreerd nadat henrydg "stopte".:')quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:23 schreef Hyundai het volgende:
Jongens ik ben henrydg helemaal niet, jullie zijn allemaal getrolld
Is heel moeilijk hoor, stoppenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
2 weken geregistreerd nadat henrydg "stopte".:')
Die account beviel dus niet meer, want je kreeg zeker geen e-props meer?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:26 schreef Hyundai het volgende:
Mensen die niet begrijpen dat +- 80% van henrydg getroll was
Nee. Ik had er andere zeer serieuze redenen voor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die account beviel dus niet meer, want je kreeg zeker geen e-props meer?
De bitchquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:30 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Op advies van een niet nader te noemen Limbo
Ja, hij kon het gewoon niet voor zich houdenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hij gaf zelf de overduidelijke opmerking hoor. Dus volgens mij boeide het hem niet.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:30 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Op advies van een niet nader te noemen Limbo
Ik dacht dat ik toch wel redelijk populair wasquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hij gaf zelf de overduidelijke opmerking hoor. Dus volgens mij boeide het hem niet.
Ben je ook wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:32 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik toch wel redelijk populair was
Haha.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:32 schreef Hyundai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:32 schreef Hyundai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |