Ja klopt en dit eerste half uurtje gaat het ook nog niet bepaald snel. Moet weer even aanzetten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:33 schreef Arcee het volgende:
Totaal: 2000
Gemiddeld: 159
Gemiddelde is wel gezakt door je maaltijd.
Dan regel ik het via mijn telefoonquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mwah die komt hard dichterbij.Moet hij nog één post valt opeens het internet uit.
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:35 schreef Hyundai het volgende:
Japsnars is ietwat gedesoriënteerd door mijn onthullingen
ja kenker, wilt iemand anders maar verder gaan in touwtrek. Voor mij is het al helemaal saaiquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja klopt en dit eerste half uurtje gaat het ook nog niet bepaald snel. Moet weer even aanzetten.
Hahaquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:36 schreef Adames het volgende:
[..]
ja kenker, wilt iemand anders maar verder gaan in touwtrek. Voor mij is het al helemaal saai
Hoezo heb je een kloon aangemaakt dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:47 schreef Hyundai het volgende:
het gaat wel belachelijk snel in touwtrekken
ja ik zit continu te verbeterenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:47 schreef Hyundai het volgende:
het gaat wel belachelijk snel in touwtrekken
op een punt snapte ik er ook echt geen reet meer van...quote:
quote:
wel met 2 letters, dus beginnend met mz.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:53 schreef Nectar het volgende:
Binnenkort in men het alfabetspel: ''het spel dat je postcount in de war laat gaan'
Team 1 moet verder gaan in alfabet, en moet naar de z zien te komen, dus de ene post a, dan een andere b enz.
Team 2 moet juist terug gaan in het alfabet, post dus bijv c en dan b enz.
Wie wint krijgt een punt.
Mijn postcount is gelijk ook het aantal posts dat ik deze maand heb geplaatst, hendig!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:54 schreef Hyundai het volgende:
Meeste aantal posts in een week bedoel je?
Jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:54 schreef Hyundai het volgende:
Meeste aantal posts in een week bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |