Die reacties waren er gisteren ook al, hoor.:')quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:40 schreef Hyundai het volgende:
Hier Socios, het bewijs dat zulke recordpogingen snel achter elkaar niet boeiend zijn
Dankje.quote:
Ik ook niet. Ik steek teveel energie in het bashen en belachelijk maken van AP.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Meer nuttigs kon ik er niet uitkrijgen.
Klopt dat is ook prima tijdverdrijf.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:55 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik steek teveel energie in het bashen en belachelijk maken van AP.
Hehe.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt dat is ook prima tijdverdrijf.
Het is ook gewoon té makkelijk met zijn hypocriete reacties als " Te zielig dit "quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt dat is ook prima tijdverdrijf.
Hij had ooit tegen mij gezegd dat hij me haat en dat ik zijn nummer 1 vijand ben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:00 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Het is ook gewoon té makkelijk met zijn hypocriete reacties als " Te zielig dit "![]()
En?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat is geiler: jouw orgasme of haar orgasme?
Haha ik kan het altijd wel prima met hem vinden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hij had ooit tegen mij gezegd dat hij me haat en dat ik zijn nummer 1 vijand ben.
Nee, vandaag niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:02 schreef Zero17 het volgende:
En?
[..]
En?
Kun je nog daadwerkelijk wat uitbrengen of niet?
Jij bent één van de weinigen dan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha ik kan het altijd wel prima met hem vinden.
Tsja, het zal wel een unicum zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jij bent één van de weinigen dan.
Volgens mij mag hij me wel een beetje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hij had ooit tegen mij gezegd dat hij me haat en dat ik zijn nummer 1 vijand ben.
Hij mag (bijna) iedereen... Maar weinigen mogen hem.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:04 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Volgens mij mag hij me wel een beetje.
Mijn persoonlijk record is iets boven de 1000.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik verbreek vandaag trouwens ook een persoonlijk record.rond de 400-500 posts ofzo.
Als ik een keer vrij ben overdag doe ik wel wat beter mijn best.
Waarom zou ik dat doen, ik ga toch niet voor het record vandaagquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:06 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Probeer je nog even wat extra posts te maken prutser?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:07 schreef Nectar het volgende:
Mijn persoonlijk record is volgens mij 2187![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |