quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:20 schreef Skonk het volgende:
[..]
Maar er was één klein dorpje wat ze niet konden overnemen
Nauwelijks een rijk te noemen. Ja veroveren, dat konden ze. Behouden, nee.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:17 schreef RitseB het volgende:
Mensen die haten op mongolen zijn gewoon achterlijk.
[ afbeelding ]
Het grootse rijk ooit. Kreeg die pik van een Hitler met zijn Duitsers niet voor elkaar.
Mijn hart hebben ze i.i.g verovert en behouden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:26 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nauwelijks een rijk te noemen. Ja veroveren, dat konden ze. Behouden, nee.
Foutje,quote:
Wat zijn die verschillen dan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:29 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Foutje,
De Britten waren een imperium, en de Mongolen waren een rijk.
Hoewel een rijk ook wel eens word aangeduid als een imperium zijn er wel degelijk verschillen.
En de mongolen hadden een aansluitend grondgebied waar de britten allemaal verspreide kolonies over de wereld hadden.
Maak er je UI van.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:28 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Mijn hart hebben ze i.i.g verovert en behouden.
Lees eerst Decline and Fall of the Roman Empire 2x uit en probeer het dan nog eens.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:29 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Foutje,
De Britten waren een imperium, en de Mongolen waren een rijk.
Hoewel een rijk ook wel eens word aangeduid als een imperium zijn er wel degelijk verschillen.
En de mongolen hadden een aansluitend grondgebied waar de britten allemaal verspreide kolonies over de wereld hadden.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:20 schreef Skonk het volgende:
[..]
Maar er was één klein dorpje wat ze niet konden overnemen
Daar geleuf ik echt niks van. Bron voor als ik me wil verdiepen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:36 schreef grindfreakje het volgende:
Bij de Mongolen stond alles onder direct Mongools bestuur met overal Mongoolse machtshebbers die de locale politiek volledig dicteerden.
De dappere Europeanen die de barbaarse Mongoolse hordes hebben teruggedrongen tot waar ze horen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:15 schreef FreezePop het volgende:
Russian Empire voor je topique
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:18 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Mongool met helikopter:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |