Ben je ook.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:14 schreef AdvancedPower het volgende:
Was ik maar een mongol.![]()
[ afbeelding ]
![]()
Die film suckte wel echtquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:14 schreef AdvancedPower het volgende:
Was ik maar een mongol.![]()
[ afbeelding ]
![]()
/care ik had het eigenlijk over dat stoere pak.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:14 schreef Skonk het volgende:
[..]
Die film suckte wel echt
Alle films met zwaarden sucken
Ik ga ooit verhuizen naar Mongoliëquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:15 schreef Gezicht het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast achter Crom Tuise.
Hitlerquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:17 schreef RitseB het volgende:
Mensen die haten op mongolen zijn gewoon achterlijk.
[ afbeelding ]
Het grootse rijk ooit. Kreeg die pik van een Hitler met zijn Duitsers niet voor elkaar.
Baas.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:17 schreef RitseB het volgende:
[ afbeelding ]
Het grootse rijk ooit. Kreeg die pik van een Hitler met zijn Duitsers niet voor elkaar.
Het Britse rijk was groter.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:17 schreef RitseB het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was het Romeinse rijk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:20 schreef Skonk het volgende:
[..]
Maar er was één klein dorpje wat ze niet konden overnemen
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:20 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nauwelijks een rijk te noemen. Ja veroveren, dat konden ze. Behouden, nee.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:17 schreef RitseB het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hart hebben ze i.i.g verovert en behouden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:26 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nauwelijks een rijk te noemen. Ja veroveren, dat konden ze. Behouden, nee.
Foutje,quote:
Wat zijn die verschillen dan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:29 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Foutje,
De Britten waren een imperium, en de Mongolen waren een rijk.
Hoewel een rijk ook wel eens word aangeduid als een imperium zijn er wel degelijk verschillen.
En de mongolen hadden een aansluitend grondgebied waar de britten allemaal verspreide kolonies over de wereld hadden.
Maak er je UI van.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:28 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Mijn hart hebben ze i.i.g verovert en behouden.
Lees eerst Decline and Fall of the Roman Empire 2x uit en probeer het dan nog eens.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:29 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Foutje,
De Britten waren een imperium, en de Mongolen waren een rijk.
Hoewel een rijk ook wel eens word aangeduid als een imperium zijn er wel degelijk verschillen.
En de mongolen hadden een aansluitend grondgebied waar de britten allemaal verspreide kolonies over de wereld hadden.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:20 schreef Skonk het volgende:
[..]
Daar geleuf ik echt niks van. Bron voor als ik me wil verdiepen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:36 schreef grindfreakje het volgende:
Bij de Mongolen stond alles onder direct Mongools bestuur met overal Mongoolse machtshebbers die de locale politiek volledig dicteerden.
De dappere Europeanen die de barbaarse Mongoolse hordes hebben teruggedrongen tot waar ze horen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:15 schreef FreezePop het volgende:
Russian Empire voor je topique
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:18 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Mongool met helikopter:
[ afbeelding ]
Van mij mogen ze alles weer terughebben inclusief de mensen die naar west europa gegaan zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:15 schreef FreezePop het volgende:
Russian Empire voor je topique
[ afbeelding ]
Romijmenquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:08 schreef Penisbaard het volgende:
Barbaarse Mongoolse hordes
Sowieso, respect hebben voor een rijk met alleen maar grote lege steppes en zo nou en dan een klein stadjezo kan ik ook grote gebieden veroveren. En dan ook geen keizer hebben voor je rijk he, maar een fucking Khan
EEN KHAN!!1111
![]()
Nee, dan Imperium Romanum
[ afbeelding ]
Dat moet je eens roepen in een topic in OUD waar net iemand bevallen is van zo een mislukker, dan kan je je lol opquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:01 schreef haarmand het volgende:
[ afbeelding ]
snap trouwens niet dat mensen met de huidige technieken tijdens de zwangerschap hun kwijlerd niet laten weg halen.
je hebt niks aan mongooltjes en je zadelt de samenleving ermee op
Permban all the wayquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat moet je eens roepen in een topic in OUD waar net iemand bevallen is van zo een mislukker, dan kan je je lol op
Neuh dat niet, maar wel 20 boze huisvrouwen die over je heen vallenquote:
Wel een uitdaging natuurlijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Neuh dat niet, maar wel 20 boze huisvrouwen die over je heen vallen
En ja ik spreek uit ervaring!
Voordeel is weer dat ze niet oud worden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:01 schreef haarmand het volgende:
[ afbeelding ]
snap trouwens niet dat mensen met de huidige technieken tijdens de zwangerschap hun kwijlerd niet laten weg halen.
je hebt niks aan mongooltjes en je zadelt de samenleving ermee op
Dat kankerde net zo snel weer in elkaar als dat het veroverd wasquote:
Zijn torso zit scheef op zijn lichaam gemonteerd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:18 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Mongool met helikopter:
[ afbeelding ]
Waarom heet het bestand Bulgaria-1.gif danquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:43 schreef Dyll het volgende:
Niemand ooit gehoord van het Groot Luxemburgse Rijk?
[ afbeelding ]
Eigenlijk moest het het Bulgaarse Rijk zijn, maar de koning van Bulgarije vond Luxemburg wel chill, dus heeft die het zo genoemd. Beetje research mag hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:46 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Waarom heet het bestand Bulgaria-1.gif dan
quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:43 schreef Dyll het volgende:
Niemand ooit gehoord van het Groot Luxemburgse Rijk?
[ afbeelding ]
zijn die er dan in OUDquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat moet je eens roepen in een topic in OUD waar net iemand bevallen is van zo een mislukker, dan kan je je lol op
Maak er een.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:12 schreef haarmand het volgende:
[..]
ik zie geen topic over kwijlende triangeljosti's
Hû? haten op? Slecht nederlands weer. Je kunt niet ergens op haten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:10 schreef Skonk het volgende:
Mongolen die zitten dagelijks op een paard, met een harnas aan, en gebruiken daarbij een getemde arend om wolven te jagen. Wat mannelijkers is er?
Klacht: Mensen die haten op Mongolen
Eentje over een down-kindje wat kwam te overlijden ook goed?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:12 schreef haarmand het volgende:
[..]
ik zie geen topic over kwijlende triangeljosti's
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:33 schreef Hyundai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap wat je bedoelt. Ik heb vooral medelijden met dat jongetje helemaal links. Hij heeft last van aandachtshoeritus en autisme. Hij probeert overal de aandacht op te eisen en is ook echt een mongool. Nog een naar bijgevolg van zijn ziekte is dat hij een groene gloed om zich heen heeft. Waarschijnlijk kwamen zijn ouders uit Tsjernobyl. Helaas dat zulke mensen bestaan.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Neuh dat niet, maar wel 20 boze huisvrouwen die over je heen vallen
En ja ik spreek uit ervaring!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]Had ik toen ook gedaan toen ik mijn "spuitende vleesmans" foto in OUD postte in een topic over foto's van hun kinderen, lag ik er ook meteen 3 maand uit
Maar het was het wel waard.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]Had ik toen ook gedaan toen ik mijn "spuitende vleesmans" foto in OUD postte in een topic over foto's van hun kinderen, lag ik er ook meteen 3 maand uit
Prima actie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:16 schreef RickoKun het volgende:
Boos?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Eentje over een down-kindje wat kwam te overlijden ook goed?
Kun je misschien de ouders fijn mee feliciteren ofzo. En je zou het nog doen ook, afgaande op je posts.
Rukeend.
ah ze hebben post abortus gepleegd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kun je misschien de ouders fijn mee feliciteren ofzo. En je zou het nog doen ook, afgaande op je posts.
Rukeend.
Ik giecheldequote:Op zondag 8 augustus 2010 14:33 schreef Hyundai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap wat je bedoelt. Ik heb vooral medelijden met dat jongetje helemaal links. Hij heeft last van aandachtshoeritus en autisme. Hij probeert overal de aandacht op te eisen en is ook echt een mongool. Nog een naar bijgevolg van zijn ziekte is dat hij een groene gloed om zich heen heeft. Waarschijnlijk kwamen zijn ouders uit Tsjernobyl. Helaas dat zulke mensen bestaan.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Rukeend.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:16 schreef Hyundai het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |