Voor jullie maak ik graag een uitzondering.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij alleen op bezoek bij mannelijke fokkers of maken ik en chowi ook nog een kans?
Eetzequote:Op maandag 9 augustus 2010 17:43 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben eventjes een paar boterhammen aan het eten, dus weer beschikbaar over ongeveer 15minuten.
Ja, want Dumpert.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Is dat een of ander achterlijk principe van je ofzo
We kunnen dan ook gewoon meteen gezellig met zn 3en meetenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor jullie maak ik graag een uitzondering.
Nou dat denk ik niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je stelt het je echt helemaal verkeerd voor hoor.
Toch was dat filmpje wel een aanraderquote:
Nu is het een puinzooiquote:
Zoals met allesquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, genoeg auto's gezien voor vandaag. En bedragen waar je wiews tegen zegt.
Vroeger toen de verkoper je ook nog kon vertellen dat het ene merk een diepe nasmaak had en het andere merk juist een lichte enzquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet.
Tegenwoordig moet alles maar groter en zie je haast geen kleine op zichzelfstaande winkeltjes meer.
Ik vond dat altijd wel zn charme hebben vroeger
Ik weet het goed gemaakt; als ik je tzt terug naar huis breng dan stoppen we even bij de winkel van je ouders om een pakje sigaretten te kopen
Weet ik.quote:
Dat lijkt me ook wel tof.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We kunnen dan ook gewoon meteen gezellig met zn 3en meeten
Op de rommelmarkt niet. Maar daar staat dan weer rommel.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Op de rommelmarkt niet. Maar daar staat dan weer rommel.
Wel een gratis bakje koffie, ik deed te interessant, dus kreeg het al snel.
Ja nou dat dus ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger toen de verkoper je ook nog kon vertellen dat het ene merk een diepe nasmaak had en het andere merk juist een lichte enz
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Nu is het een puinzooi
Had Socios ook een beetje opgeruimd of niet?
quote:
Hmm. Maar het is in de eerste plaats geen kleine winkel, en in de tweede plaats was het aanvankelijk onderdeel van een organisatie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet.
Tegenwoordig moet alles maar groter en zie je haast geen kleine op zichzelfstaande winkeltjes meer.
Ik vond dat altijd wel zn charme hebben vroeger
Ik weet het goed gemaakt; als ik je tzt terug naar huis breng dan stoppen we even bij de winkel van je ouders om een pakje sigaretten te kopen
Wij hebben nog best veel van die oude sigarenwinkeltjes met echt oude verkopers ook dus hier kan dat nogquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja nou dat dus ja.
Tegenwoordig kijkt zo een verkoper je aan van WTF als je een vraag stelt als je bv een doos sigaren wilt kopen voor iemand en dat die persoon normaal dat merk rookt en dat je hem een cadeau wilt doen en welke merk hij dan aanbeveelt zegmaar.
Ja, het zou wat zijn als verkopers overal verstand van zouden moeten hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja nou dat dus ja.
Tegenwoordig kijkt zo een verkoper je aan van WTF als je een vraag stelt als je bv een doos sigaren wilt kopen voor iemand en dat die persoon normaal dat merk rookt en dat je hem een cadeau wilt doen en welke merk hij dan aanbeveelt zegmaar.
Toen vond je mama je fapdoekje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:48 schreef Graseter het volgende:
Goed nieuws! Die sok was helemaal geen sok! Mijn moeder had heel die zak doorgezocht maar het bleek een tissue die naast een sok lag te zijn!
Maar waarom ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die A4 is het goed raak de laatste weken
En hoe ging die nu open?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:48 schreef Graseter het volgende:
Goed nieuws! Die sok was helemaal geen sok! Mijn moeder had heel die zak doorgezocht maar het bleek een tissue die naast een sok lag te zijn!
Dichterbij huis werkenquote:
Ik weet echt veel teveel van de smaak van verschillende sigaren voor iemand van mijn leeftijd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja nou dat dus ja.
Nouja als jij sigaren en sigaretten verkoopt dan mag ik toch wel aannemen dat je er verstand van hebtquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, het zou wat zijn als verkopers overal verstand van zouden moeten hebben.
Ik vind het wel een compliment als de verkoper denkt dat ik eenvoudig 20k neer kan leggen.quote:
Ik denk dat ze je hier bij de Plus vierkant uitlachen als je wat vraagt over de smaak van shag of iets dergelijks. Daarbij komt ook dat zulke winkeltjes vaak 0 winst maken aangezien die vaste klanten hebben en die 9 van de 10 keer wat voor niks meegeven etc. Dus dan is het een kwestie van tijd voor zoiets failliet gaat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja als jij sigaren en sigaretten verkoopt dan mag ik toch wel aannemen dat je er verstand van hebt
Wij hadden hier vroeger ook zo een klein sigarenwinkeltje met een oud mannetje erin als verkoper en die zat gewoon lekker een krantje te lezen als je binnenkwam en was meestal pijp aan het roken of een dikke sigaar. Gewoon in de winkel. Kopje koffie erbij en je.
Dat vond ik nou mooi. Dat zo een man daar gewoon lekker zat te genieten en dan ook nog eens verstand had van zijn waar.
Jij kletst dan ook als de beste volgens mijquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het wel een compliment als de verkoper denkt dat ik eenvoudig 20k neer kan leggen.
Ik vertel je wel een heel verhaaltje! Mijn vader kwam thuis en ik gelijk mijn sok-verhaal vertellen. Hij wist ook niet hoe je een stofzuiger open krijgt. Het is tenslotte ook een man.quote:
Je lult eromheen, ging die nu open bij het handvat of niet?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vertel je wel een heel verhaaltje! Mijn vader kwam thuis en ik gelijk mijn sok-verhaal vertellen. Hij wist ook niet hoe je een stofzuiger open krijgt. Het is tenslotte ook een man.Maar hij had voor mij een beamer dus toen had ik een stofzuiger met een sok en een beamer. Met beide kon ik niets. Toen kwam een half uurtje later mijn moeder thuis en die wist wel hoe je de stofzuiger open kon maken. Die had toen de zak doorgezocht en kwam erachter dat er alleen een tissue in zat.
Nee, ik krijg nog 5 euro trouwens.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Je lult eromheen, ging die nu open bij het handvat of niet?
En dat is dus ook de meerwaarde van een sigarenwinkel. Als ik achter de toonbank sta, kijken mensen mij echt raar aan als ik niets weet te vertellen over een bepaald merk hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je hier bij de Plus vierkant uitlachen als je wat vraagt over de smaak van shag of iets dergelijks. Daarbij komt ook dat zulke winkeltjes vaak 0 winst maken aangezien die vaste klanten hebben en die 9 van de 10 keer wat voor niks meegeven etc. Dus dan is het een kwestie van tijd voor zoiets failliet gaat.
Oke als jij met vertelt waar die open gingquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee, ik krijg nog 5 euro trouwens.
Eetze Koenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:55 schreef Koen66 het volgende:
Zow ik ben thuis en ga zo eten... Later
Ja, maar je hebt ook genoeg winkels die naast sigaren nog genoeg andere dingen verkopen en dan kun je er niet vanuit gaan dat werknemers van alles wat af weten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
En dat is dus ook de meerwaarde van een sigarenwinkel. Als ik achter de toonbank sta, kijken mensen mij echt raar aan als ik niets weet te vertellen over een bepaald merk hoor.
Dat hoort nou eenmaal bij zo'n soort winkel. Het is een speciaalzaak, dus mogen klanten ook verwachten dat het personeel weet wat er verkocht wordt.
Ik maak wel een foto!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke als jij met vertelt waar die open ging![]()
En ik ga het controleren he
quote:
Wat kan je mij vertellen over deze sigaretten?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
En dat is dus ook de meerwaarde van een sigarenwinkel. Als ik achter de toonbank sta, kijken mensen mij echt raar aan als ik niets weet te vertellen over een bepaald merk hoor.
Dat hoort nou eenmaal bij zo'n soort winkel. Het is een speciaalzaak, dus mogen klanten ook verwachten dat het personeel weet wat er verkocht wordt.
Afspreken dan maarquote:
quote:
Komt dat ding uit de oertijd, mijn God zegquote:
Ik las een paar beschrijvingen toen de verkoper er niet was en toen noemde ik de dingen die ik onthouden had aan specificaties uit m'n hoofd op.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij kletst dan ook als de beste volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |