Voor jullie maak ik graag een uitzondering.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij alleen op bezoek bij mannelijke fokkers of maken ik en chowi ook nog een kans?
Eetzequote:Op maandag 9 augustus 2010 17:43 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben eventjes een paar boterhammen aan het eten, dus weer beschikbaar over ongeveer 15minuten.
Ja, want Dumpert.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Is dat een of ander achterlijk principe van je ofzo
We kunnen dan ook gewoon meteen gezellig met zn 3en meetenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor jullie maak ik graag een uitzondering.
Nou dat denk ik niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je stelt het je echt helemaal verkeerd voor hoor.
Toch was dat filmpje wel een aanraderquote:
Nu is het een puinzooiquote:
Zoals met allesquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, genoeg auto's gezien voor vandaag. En bedragen waar je wiews tegen zegt.
Vroeger toen de verkoper je ook nog kon vertellen dat het ene merk een diepe nasmaak had en het andere merk juist een lichte enzquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet.
Tegenwoordig moet alles maar groter en zie je haast geen kleine op zichzelfstaande winkeltjes meer.
Ik vond dat altijd wel zn charme hebben vroeger
Ik weet het goed gemaakt; als ik je tzt terug naar huis breng dan stoppen we even bij de winkel van je ouders om een pakje sigaretten te kopen
Weet ik.quote:
Dat lijkt me ook wel tof.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We kunnen dan ook gewoon meteen gezellig met zn 3en meeten
Op de rommelmarkt niet. Maar daar staat dan weer rommel.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Op de rommelmarkt niet. Maar daar staat dan weer rommel.
Wel een gratis bakje koffie, ik deed te interessant, dus kreeg het al snel.
Ja nou dat dus ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger toen de verkoper je ook nog kon vertellen dat het ene merk een diepe nasmaak had en het andere merk juist een lichte enz
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Nu is het een puinzooi
Had Socios ook een beetje opgeruimd of niet?
quote:
Hmm. Maar het is in de eerste plaats geen kleine winkel, en in de tweede plaats was het aanvankelijk onderdeel van een organisatie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet.
Tegenwoordig moet alles maar groter en zie je haast geen kleine op zichzelfstaande winkeltjes meer.
Ik vond dat altijd wel zn charme hebben vroeger
Ik weet het goed gemaakt; als ik je tzt terug naar huis breng dan stoppen we even bij de winkel van je ouders om een pakje sigaretten te kopen
Wij hebben nog best veel van die oude sigarenwinkeltjes met echt oude verkopers ook dus hier kan dat nogquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja nou dat dus ja.
Tegenwoordig kijkt zo een verkoper je aan van WTF als je een vraag stelt als je bv een doos sigaren wilt kopen voor iemand en dat die persoon normaal dat merk rookt en dat je hem een cadeau wilt doen en welke merk hij dan aanbeveelt zegmaar.
Ja, het zou wat zijn als verkopers overal verstand van zouden moeten hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja nou dat dus ja.
Tegenwoordig kijkt zo een verkoper je aan van WTF als je een vraag stelt als je bv een doos sigaren wilt kopen voor iemand en dat die persoon normaal dat merk rookt en dat je hem een cadeau wilt doen en welke merk hij dan aanbeveelt zegmaar.
Toen vond je mama je fapdoekje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:48 schreef Graseter het volgende:
Goed nieuws! Die sok was helemaal geen sok! Mijn moeder had heel die zak doorgezocht maar het bleek een tissue die naast een sok lag te zijn!
Maar waarom ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die A4 is het goed raak de laatste weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |