QFTquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan geen stofzuiger meer zien![]()
Je moet niet zeiken. Je sok zit gewoon in de zak.quote:
Dat heerst. In Turkije zijn sigaretten ook echt spotgoedkoop. Alleen jammer dat je niet zoveel sloffen mag meenemen in het vliegtuig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vriendjelief moet zaterdag weer naar een eiland, kan ie weer goedkope peuken halen voor mij
Gewoon achter je beha. Past hendig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat heerst. In Turkije zijn sigaretten ook echt spotgoedkoop. Alleen jammer dat je niet zoveel sloffen mag meenemen in het vliegtuig.
Ik nam vroeger nog wel eens een extra slof mee naar huis om tegen meerprijs te verkopen op school..
Dumpertquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:17 schreef Graseter het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ers_in_de_zaal_.html
Hij zit op booreiland. Slof marlboro ¤18,- en ze smaken nog net als de peuken hier ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat heerst. In Turkije zijn sigaretten ook echt spotgoedkoop. Alleen jammer dat je niet zoveel sloffen mag meenemen in het vliegtuig.
Ik nam vroeger nog wel eens een extra slof mee naar huis om tegen meerprijs te verkopen op school..
¤1,80 per pakje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zit op booreiland. Slof marlboro ¤18,- en ze smaken nog net als de peuken hier ook
PallMall is ¤8 per slofquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
¤1,80 per pakje.. Dat is echt geen geld.
Nee 20 peuken, 10 pakjes gewoonquote:
Bewijst maar weer eens hoe goedkoop die dingen eigenlijk zijn in de productie. En hoezeer de staat afhankelijk is van ons rokers, die over het algemeen een stuk meer belasting betalen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee 20 peuken, 10 pakjes gewoon![]()
Dus 200 peuken voor 8 (acht) hele euro's
Als heel Nederland stopt met roken en vooral met peuken kopen in de winkel is NL binnen 1 maand een derde wereld landquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens hoe goedkoop die dingen eigenlijk zijn in de productie. En hoezeer de staat afhankelijk is van ons rokers, die over het algemeen een stuk meer belasting betalen..
Wat zou de werkelijke waarde van een pakje sigaretten eigenlijk zijn?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens hoe goedkoop die dingen eigenlijk zijn in de productie. En hoezeer de staat afhankelijk is van ons rokers, die over het algemeen een stuk meer belasting betalen..
Wat dacht je voor de discussie weer komt?quote:
Discussie nergens voor nodig. Er zijn we meer synoniemen voor woorden met dezelfde betekenis.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat dacht je voor de discussie weer komt?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat dacht je voor de discussie weer komt?
Ik ga er ook niet over in discussie hoor, ik zeg patat en als iemand het friet noemt snap ik ze ook, het zal mij echt een zorg zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Discussie nergens voor nodig. Er zijn we meer synoniemen voor woorden met dezelfde betekenis.
Mja, zoiets. Mijn ouders hebben een sigarenwinkel en dus weet ik dat de marge op sigaretten voor de winkelier echt minimaal is. Ongeveer 10% geloof ik. Dus zo'n 4 euro per slof.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat zou de werkelijke waarde van een pakje sigaretten eigenlijk zijn?
¤ 0,50 mss?
Ik heb de kasten uit elkaarquote:
Precies. Ik gebruik beide. Maar meestal patat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:32 schreef Kally het volgende:
ik zeg patat en als iemand het friet noemt snap ik ze ook, het zal mij echt een zorg zijn
Op het balkon zolang?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb de kasten uit elkaar![]()
Waar ik alles moet laten weet ik alleen niet
Ik haat poetsen in het algemeenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:17 schreef Myraela het volgende:
Waarom gaat dit hele topic al over stofzuigers?Ik haat stofzuigen.
Ja de kast zelf kan ja, maar wat een zooi heeft dat kindquote:
Wat weinig eigenlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja, zoiets. Mijn ouders hebben een sigarenwinkel en dus weet ik dat de marge op sigaretten voor de winkelier echt minimaal is. Ongeveer 10% geloof ik. Dus zo'n 4 euro per slof.
Ik vind dat echt bijna romantisch zegmaar. Zo lekker ouderwets nog een klein sigarenwinkeltje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja, zoiets. Mijn ouders hebben een sigarenwinkel en dus weet ik dat de marge op sigaretten voor de winkelier echt minimaal is. Ongeveer 10% geloof ik. Dus zo'n 4 euro per slof.
Dan ga ik desnoods gras rokenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat weinig eigenlijk
Vroeger kocht ik nog weleens via i-net sigaretten, daar kon je merken krijgen die ze niet meer in NL hadden, maar ben nu dik tevreden met mijn Gauloises, al is het erg duur, maar verder doe ik weinig geld uitgeven dus is het nog te betalen
Hopelijk komt het niet zover dat een pakje ooit ¤ 20,- gaat kosten oid
Haha, nou ik zou dan toch ws. gewoon kijken via I-net of er iets uit Roemenië te bestellen is oidquote:
Het was netjes hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik haat poetsen in het algemeen
Maargoed, als ik op voorhand weet dat ik vrouwelijk schoon op bezoek krijg dan zorg ik wel dat het netjes is. Of vond jij het een teringzooi laatst?
quote:
Zo erg? File?quote:
Ik denk dat nu we een rechts kabinet krijgen, de prijzen niet meer zo hard zullen stijgen als voorheen. Je hoort me niet zeggen dat ik het eens ben met de uitgangspunten van zo'n kabinet, maar op dit gebied zijn ze wel in het voordeel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat weinig eigenlijk
Vroeger kocht ik nog weleens via i-net sigaretten, daar kon je merken krijgen die ze niet meer in NL hadden, maar ben nu dik tevreden met mijn Gauloises, al is het erg duur, maar verder doe ik weinig geld uitgeven dus is het nog te betalen
Hopelijk komt het niet zover dat een pakje ooit ¤ 20,- gaat kosten oid
Je stelt het je echt helemaal verkeerd voor hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind dat echt bijna romantisch zegmaar. Zo lekker ouderwets nog een klein sigarenwinkeltje.
Dat zie je tegenwoordig niet meer veel en dat is jammer.
Ga jij alleen op bezoek bij mannelijke fokkers of maken ik en chowi ook nog een kans?quote:
Ow, wist ik nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk dat nu we een rechts kabinet krijgen, de prijzen niet meer zo hard zullen stijgen als voorheen. Je hoort me niet zeggen dat ik het eens ben met de uitgangspunten van zo'n kabinet, maar op dit gebied zijn ze wel in het voordeel..
Is het vakantie, kom ik heen EN terug in file door ongelukken op A4quote:
Ja die A4 is het goed raak de laatste wekenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is het vakantie, kom ik heen EN terug in file door ongelukken op A4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |