QFTquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan geen stofzuiger meer zien![]()
Je moet niet zeiken. Je sok zit gewoon in de zak.quote:
Dat heerst. In Turkije zijn sigaretten ook echt spotgoedkoop. Alleen jammer dat je niet zoveel sloffen mag meenemen in het vliegtuig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vriendjelief moet zaterdag weer naar een eiland, kan ie weer goedkope peuken halen voor mij
Gewoon achter je beha. Past hendig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat heerst. In Turkije zijn sigaretten ook echt spotgoedkoop. Alleen jammer dat je niet zoveel sloffen mag meenemen in het vliegtuig.
Ik nam vroeger nog wel eens een extra slof mee naar huis om tegen meerprijs te verkopen op school..
Dumpertquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:17 schreef Graseter het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ers_in_de_zaal_.html
Hij zit op booreiland. Slof marlboro ¤18,- en ze smaken nog net als de peuken hier ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat heerst. In Turkije zijn sigaretten ook echt spotgoedkoop. Alleen jammer dat je niet zoveel sloffen mag meenemen in het vliegtuig.
Ik nam vroeger nog wel eens een extra slof mee naar huis om tegen meerprijs te verkopen op school..
¤1,80 per pakje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zit op booreiland. Slof marlboro ¤18,- en ze smaken nog net als de peuken hier ook
PallMall is ¤8 per slofquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
¤1,80 per pakje.. Dat is echt geen geld.
Nee 20 peuken, 10 pakjes gewoonquote:
Bewijst maar weer eens hoe goedkoop die dingen eigenlijk zijn in de productie. En hoezeer de staat afhankelijk is van ons rokers, die over het algemeen een stuk meer belasting betalen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee 20 peuken, 10 pakjes gewoon![]()
Dus 200 peuken voor 8 (acht) hele euro's
Als heel Nederland stopt met roken en vooral met peuken kopen in de winkel is NL binnen 1 maand een derde wereld landquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens hoe goedkoop die dingen eigenlijk zijn in de productie. En hoezeer de staat afhankelijk is van ons rokers, die over het algemeen een stuk meer belasting betalen..
Wat zou de werkelijke waarde van een pakje sigaretten eigenlijk zijn?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens hoe goedkoop die dingen eigenlijk zijn in de productie. En hoezeer de staat afhankelijk is van ons rokers, die over het algemeen een stuk meer belasting betalen..
Wat dacht je voor de discussie weer komt?quote:
Discussie nergens voor nodig. Er zijn we meer synoniemen voor woorden met dezelfde betekenis.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat dacht je voor de discussie weer komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |