Kan ik wel mee levenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Behalve dan dat het zout en vet is!
Zolang je zelf maar niet zout of vet wordt!quote:
Ja dan kan ik er ook niet meer mee levenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang je zelf maar niet zout of vet wordt!
Succes en slaap ze!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga zo maar een slapen! Morgen te vroeg eruit!![]()
Laters MC!
Wat de fuck gastquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:51 schreef swarmahoer het volgende:
Mensen die Y schrijven ipv IJ voor swine
Boo-fucking-hooquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gadverdamme kan het nog vroeger?
Normaal slaap ik terwijl jij voor mij werkt!quote:
Ik donderdag pas weer, maar dan ook meteen goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:54 schreef Difficult het volgende:
Goedemorgen !
Zo ik heb een heerlijke lui niks doe dag :p
Heerlijk! Die ga ik morgen of donderdag hebben. Beetje filmpje kijken und soquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:54 schreef Difficult het volgende:
Goedemorgen !
Zo ik heb een heerlijke lui niks doe dag :p
Volgens mij ben jij hier samen met swarmi degene die vaak nog 's avonds snacktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
mikkie topic![]()
Ik maak foto's van mijn midnight snacks/rate-mijn-eten topic
Mja ik heb het nadeel dat ik morgen om 7 uur weer moet beginnen met werken :pquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik donderdag pas weer, maar dan ook meteen goed.
Ik vanaf donderdag anderhalve week vrijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:13 schreef Difficult het volgende:
[..]
Mja ik heb het nadeel dat ik morgen om 7 uur weer moet beginnen met werken :p
Dat wil ik ook wel wetenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Waar te krijgen...wie weet?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
En dan nu een dutje doen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gadverdamme kan het nog vroeger?
Spreek een willekeurige pauper aan en hij kan het je vertellen. Zie die shirts wel regelmatig tijdens stapavonden. Je kan ook eens de expo proberen, die heeft zulks troep ook vast welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:52 schreef Sander het volgende:
Maak ze gewoon zelf. Beetje photoshoppen en dan naar de copy shop.
ow noes. The humanity!!!! The Terror!!! THE DRAMAAA!!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:00 schreef swarmahoer het volgende:
godverdomme, had ik mn flesje water zonder dop op mn bed staan, pak ik mn telefoon er vanaf valt dat kutding om
THE HORRORquote:
Ik heb Meesterchef en Laysa nog erin staanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:05 schreef swarmahoer het volgende:
waarom heb je iedereen uit je hyves gegooid trouwens
Aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh wat vertederendquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:05 schreef swarmahoer het volgende:
waarom heb je iedereen uit je hyves gegooid trouwens
Nu maar wachten op het pakketje van TNT!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:44 schreef IrishBastard het volgende:
Nais, net 90mbit internet besteld
Dramaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu maar wachten op het pakketje van TNT!
Ah, jullie hebben er slechte ervaringen mee?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu maar wachten op het pakketje van TNT!
Met TNT wel ja! Pakjes zoek of kapot en zulksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ah, jullie hebben er slechte ervaringen mee?Gelukkig hebben we nog een maand voor het ADSL abonnement afloopt, en leveren ze wss met 2 weken
Wat moet je met zo'n snelheden eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:44 schreef IrishBastard het volgende:
Nais, net 90mbit internet besteld
FULL HD pr0n streamen, jonge!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:47 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Wat moet je met zo'n snelheden eigenlijk?
Dat wordt dan een fatsoenlijke router kopen, maar dat weet IB ook wel!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zitten met 11 mensen in een huis, dus beetje snelheid is wel gewenst
En downloaden als een malle natuurlijk
Ah zoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zitten met 11 mensen in een huis, dus beetje snelheid is wel gewenst
En downloaden als een malle natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |