Voor jouw gevoel zitten we in Duitsland?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:28 schreef eduardboon het volgende:
Is dat niet ongelofelijk irritant?
dat je een sms'je krijgt van die ene chick waar je al jaren achteraan zit, of als je in een Chat zit waarin ineens kindertjes worden gedropt en je dit soort zinnen krijgt:
Ik ben wel bly dat zy er niet zyn hoor! (verdere spellingsfouten weggelaten)
In een sms'je kan het soms nog wel, maar in een mail, brief, chatbericht of zelfs op een proefwerk is het toch ronduit belachelijk?
Wat vinden jullie daar nou van?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:28 schreef eduardboon het volgende:
dat je een sms'je krijgt van die ene chick waar je al jaren achteraan zit
Moet ik het instant messaging noemen dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:29 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Voor jouw gevoel zitten we in Duitsland?
whaha ts heb geen verkansie xD egt n kkmongool gehenniekeptquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:30 schreef Penisbaard het volgende:
haha ts is kknerdje dit is tog sekers sgool niet ofwel doe normaal gwoon msn taal type hier niet anders
i-grec, jwtquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:32 schreef eduardboon het volgende:
[..]
Moet ik het instant messaging noemen dan?ik had het niet over een forum, maar goed, voegen we die ook bij de lijst
Dom van mij, hoofdletters, ja niet slim inderdaad
Dit Kknerdje houd helaas gewoon van woorden die wel fatsoenlijk te lezen zijn, zonder dat je alles van "I-krek" naar "IJ" moet omzetten.
Ik kreeg serieus nerdrage toen ik dit lasquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:38 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
whaha ts heb geen verkansie xD egt n kkmongool gehenniekept
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |