Voor jouw gevoel zitten we in Duitsland?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:28 schreef eduardboon het volgende:
Is dat niet ongelofelijk irritant?
dat je een sms'je krijgt van die ene chick waar je al jaren achteraan zit, of als je in een Chat zit waarin ineens kindertjes worden gedropt en je dit soort zinnen krijgt:
Ik ben wel bly dat zy er niet zyn hoor! (verdere spellingsfouten weggelaten)
In een sms'je kan het soms nog wel, maar in een mail, brief, chatbericht of zelfs op een proefwerk is het toch ronduit belachelijk?
Wat vinden jullie daar nou van?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:28 schreef eduardboon het volgende:
dat je een sms'je krijgt van die ene chick waar je al jaren achteraan zit
Moet ik het instant messaging noemen dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:29 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Voor jouw gevoel zitten we in Duitsland?
whaha ts heb geen verkansie xD egt n kkmongool gehenniekeptquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:30 schreef Penisbaard het volgende:
haha ts is kknerdje dit is tog sekers sgool niet ofwel doe normaal gwoon msn taal type hier niet anders
i-grec, jwtquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:32 schreef eduardboon het volgende:
[..]
Moet ik het instant messaging noemen dan?ik had het niet over een forum, maar goed, voegen we die ook bij de lijst
Dom van mij, hoofdletters, ja niet slim inderdaad
Dit Kknerdje houd helaas gewoon van woorden die wel fatsoenlijk te lezen zijn, zonder dat je alles van "I-krek" naar "IJ" moet omzetten.
Ik kreeg serieus nerdrage toen ik dit lasquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:38 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
whaha ts heb geen verkansie xD egt n kkmongool gehenniekept
OK. Ik snap dat je niet weet hoe je 'i-grec' schrijft, maar probeer het dan a.u.b. niet fonetisch op te lossen. Zoek het in plaats daarvan op in het woordenboek zodat je de etymologie snapt en begrijpt dat het een beetje stupide is om 'i-krek' neer te pennen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:32 schreef eduardboon het volgende:
[..]
Moet ik het instant messaging noemen dan?ik had het niet over een forum, maar goed, voegen we die ook bij de lijst
Dom van mij, hoofdletters, ja niet slim inderdaad
Dit Kknerdje houd helaas gewoon van woorden die wel fatsoenlijk te lezen zijn, zonder dat je alles van "I-krek" naar "IJ" moet omzetten.
Dat werkt met engelse woorden trouwens geniaal!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:38 schreef AlfredDeSnor het volgende:
zoyzo is de spelling te moeiluk we moeten gwn ales spelle soals we t segge
>Kompjoetor
Het is kompjoeteur.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:38 schreef AlfredDeSnor het volgende:
zoyzo is de spelling te moeiluk we moeten gwn ales spelle soals we t segge
>Kompjoetor
Anders hadden jij, ik en de rest van de helft van de wereld geen schwanz van 35cm, broquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:40 schreef eduardboon het volgende:
[..]
Yess. Anyway
Waarom toch altijd die Y
Alsof die ene microseconde wat uitmaaktquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:29 schreef cherrycoke het volgende:
y = een keer tikken en ij = twee keer tikken
Dommer dan Y ipv IJ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:41 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
OK. Ik snap dat je niet weet hoe je 'i-grec' schrijft, maar probeer het dan a.u.b. niet fonetisch op te lossen. Zoek het in plaats daarvan op in het woordenboek zodat je de etymologie snapt en begrijpt dat het een beetje stupide is om 'i-krek' neer te pennen.
[nerdrage]quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:40 schreef Trollface. het volgende:
haha kyk dna die ts en kknurtju zyn sekr ook bryl en puyzte ga mar naar je kksgool dan kknurtju toe dna kk sukltju
Tel al die microseconden maar eens bij elkaar op!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Alsof die ene microseconde wat uitmaakt
Ok. En nu?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:44 schreef apogee het volgende:
[..]
Tel al die microseconden maar eens bij elkaar op!
quote:
Op die site staat "tytschrift" LOL xDquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:41 schreef apogee het volgende:
http://www.spellingverbetering.nl/vws-welkom.html
Wat is dit?
[ afbeelding ]
Dit is 'n hont. We zeggen hont, maar we schryven in de offisiële spelling hond. We horen overduidelik 'n [t] aan 't ynt van dit woort dus is 't logies dat we ook de letter t zouden schryven.
Tel de seconden extra die het lezen van zo'n tekst kost maar eens bij elkaar op.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:44 schreef apogee het volgende:
[..]
Tel al die microseconden maar eens bij elkaar op!
Sorry, als ik je gekwetst heb wil ik het wel weghalen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kreeg serieus nerdrage toen ik dit las
Het heeft niets met minder dom of dommer te maken. Je klaagt over het verkeerd spellen van een bepaalde lettercombinatie; ik klaag iets soortgelijks in jouw post. De oplossing die ik aandraag is bovendien gelijk aan jouw oplossing voor het probleem met het gebruik van de 'i-grec' waar het eigenlijk niet gepast is: je houdt je aan de spelling.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef eduardboon het volgende:
[..]
Dommer dan Y ipv IJ?Just sayin'
Daarbij ben ik het met je eens dat het minder fonetisch kan, maar dat is toch de halve lol van het schrijven
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:48 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Sorry, als ik je gekwetst heb wil ik het wel weghalen.Wist niet dat je gehandicapt bent.
Og, dat went wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:47 schreef classpc het volgende:
[..]
Tel de seconden extra die het lezen van zo'n tekst kost maar eens bij elkaar op.
Dan kom je niet uit op tijdswinst maar tijdsverlies.
Whaha ok dan ofsow,, xDquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]het was de geforceerde debiel grappige "spelling"
Ja, dat is waar. maar de Y fout is op te lossen door iedereen, want het is common knowledge.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:49 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Het heeft niets met minder dom of dommer te maken. Je klaagt over het verkeerd spellen van een bepaalde lettercombinatie; ik klaag iets soortgelijks in jouw post. De oplossing die ik aandraag is bovendien gelijk aan jouw oplossing voor het probleem met het gebruik van de 'i-grec' waar het eigenlijk niet gepast is: je houdt je aan de spelling.
Iets met een pot en een ketel.
Dus!?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:17 schreef oompaloompa het volgende:
Mensen die met een y schrijven zijn negeronderdrukkende afrikaners
dus uitkijken ze zien het verschil tussen een neger en drow echt nietquote:
= s3kur maf, auwe! bedoel kenker heay.. doe ff gwoon geak.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:30 schreef Penisbaard het volgende:
haha ts is kknerdje dit is tog sekers sgool niet ofwel doe normaal gwoon msn taal type hier niet anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |