Behalve dan dat het zout en vet is!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:22 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor, lekker snel ook. Vooral als je toch niet kan koken
Kan ik wel mee levenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Behalve dan dat het zout en vet is!
Zolang je zelf maar niet zout of vet wordt!quote:
Ja dan kan ik er ook niet meer mee levenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang je zelf maar niet zout of vet wordt!
Succes en slaap ze!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga zo maar een slapen! Morgen te vroeg eruit!![]()
Laters MC!
Wat de fuck gastquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:51 schreef swarmahoer het volgende:
Mensen die Y schrijven ipv IJ voor swine
Boo-fucking-hooquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gadverdamme kan het nog vroeger?
Normaal slaap ik terwijl jij voor mij werkt!quote:
Ik donderdag pas weer, maar dan ook meteen goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:54 schreef Difficult het volgende:
Goedemorgen !
Zo ik heb een heerlijke lui niks doe dag :p
Heerlijk! Die ga ik morgen of donderdag hebben. Beetje filmpje kijken und soquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:54 schreef Difficult het volgende:
Goedemorgen !
Zo ik heb een heerlijke lui niks doe dag :p
Volgens mij ben jij hier samen met swarmi degene die vaak nog 's avonds snacktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
mikkie topic![]()
Ik maak foto's van mijn midnight snacks/rate-mijn-eten topic
Mja ik heb het nadeel dat ik morgen om 7 uur weer moet beginnen met werken :pquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik donderdag pas weer, maar dan ook meteen goed.
Ik vanaf donderdag anderhalve week vrijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:13 schreef Difficult het volgende:
[..]
Mja ik heb het nadeel dat ik morgen om 7 uur weer moet beginnen met werken :p
Dat wil ik ook wel wetenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Waar te krijgen...wie weet?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Waar te krijgen...wie weet?
quote:
En dan nu een dutje doen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gadverdamme kan het nog vroeger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |