Dat wordt dan een fatsoenlijke router kopen, maar dat weet IB ook wel!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zitten met 11 mensen in een huis, dus beetje snelheid is wel gewenst
En downloaden als een malle natuurlijk
Ah zoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zitten met 11 mensen in een huis, dus beetje snelheid is wel gewenst
En downloaden als een malle natuurlijk
Ik had een Zen, die dingen vind ik wel fijn. Maar hoeveel gigabyte wil je? Ik heb een 16 gigabyte kaartje gekocht en in mn telefoon gestopt, vind ik veel fijner. Ik gebruik mn telefoon eigenlijk ook meer als mp3-speler dan telefoonquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:37 schreef Meesterchef het volgende:
Zo drukte hier! Iemand verstand van mp3 spelers? Wil een nieuwe kopen want de oude heeft een ongeluk gehad. Ik wil alleen geen speler waar je een programma voor op je pc moet installeren. Gewoon zo'n ding dat als USB stick gezien wordt en waar je mp3s op kan zetten. Enig idee welk merk je dan moet hebben? Euro of 50 is meer dan zat.
Oh, en bij die Zen hoefde je niks te installeren? Ik hoef niet zoveel GB, 2 is denk ik zelfs al zat, misschien 4 voor de zekerheid. Heb je niet dat je telefoon zo leeg is als je er een uur in de trein muziek op zit te luisteren? Mijn huidige telefoon is sowieso niet erg geschikt, te weinig geheugen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:46 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik had een Zen, die dingen vind ik wel fijn. Maar hoeveel gigabyte wil je? Ik heb een 16 gigabyte kaartje gekocht en in mn telefoon gestopt, vind ik veel fijner. Ik gebruik mn telefoon eigenlijk ook meer als mp3-speler dan telefoon
Volgens mij hoefde je niets te installeren nee, maar dit weet ik niet 100% zeker.Nee mn mobiel gaat best lang mee, ook als ik de hele dag muziek luister! Dan nog kan ie 2/3 dagen zonder oplader. Maar dit ligt misschien ook aan je telefoon. Mn vorige mobiel was binnen een dag leegquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:56 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Oh, en bij die Zen hoefde je niks te installeren? Ik hoef niet zoveel GB, 2 is denk ik zelfs al zat, misschien 4 voor de zekerheid. Heb je niet dat je telefoon zo leeg is als je er een uur in de trein muziek op zit te luisteren? Mijn huidige telefoon is sowieso niet erg geschikt, te weinig geheugen.
Ok dank jullie, zal eens kijken naar de Zen en de Mozaic!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb de Creative Mozaic van 4gb, en ik vind het een fijn ding, gewoon plug and play
(zen is ook van Creative)
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:54 schreef Rituals het volgende:
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan iTunes. Ik kan er niet mee omgaan. Stom programma.
quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:54 schreef Rituals het volgende:
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan iTunes. Ik kan er niet mee omgaan. Stom programma.
Ik heb de zegswijze al lang niet meer gehoord, maar speciaal voor jullie een herintroductie: Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:
Kloptquote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:16 schreef Swine het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de zegswijze al lang niet meer gehoord, maar speciaal voor jullie een herintroductie: Je kan er gewoon niet mee omgaan
Ik heb eigenlijk hetzelfdequote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:16 schreef Swine het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de zegswijze al lang niet meer gehoord, maar speciaal voor jullie een herintroductie: Je kan er gewoon niet mee omgaan
Goedemorgenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 06:03 schreef Difficult het volgende:
Itunes is ook een klote programma. Het enige wat ik wil is me liedjes op me Ipod dumpen en dan komen ze met zo'n nutteloze applicatie aanzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |