Ik had een Zen, die dingen vind ik wel fijn. Maar hoeveel gigabyte wil je? Ik heb een 16 gigabyte kaartje gekocht en in mn telefoon gestopt, vind ik veel fijner. Ik gebruik mn telefoon eigenlijk ook meer als mp3-speler dan telefoonquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:37 schreef Meesterchef het volgende:
Zo drukte hier! Iemand verstand van mp3 spelers? Wil een nieuwe kopen want de oude heeft een ongeluk gehad. Ik wil alleen geen speler waar je een programma voor op je pc moet installeren. Gewoon zo'n ding dat als USB stick gezien wordt en waar je mp3s op kan zetten. Enig idee welk merk je dan moet hebben? Euro of 50 is meer dan zat.
Oh, en bij die Zen hoefde je niks te installeren? Ik hoef niet zoveel GB, 2 is denk ik zelfs al zat, misschien 4 voor de zekerheid. Heb je niet dat je telefoon zo leeg is als je er een uur in de trein muziek op zit te luisteren? Mijn huidige telefoon is sowieso niet erg geschikt, te weinig geheugen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:46 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik had een Zen, die dingen vind ik wel fijn. Maar hoeveel gigabyte wil je? Ik heb een 16 gigabyte kaartje gekocht en in mn telefoon gestopt, vind ik veel fijner. Ik gebruik mn telefoon eigenlijk ook meer als mp3-speler dan telefoon
Volgens mij hoefde je niets te installeren nee, maar dit weet ik niet 100% zeker.Nee mn mobiel gaat best lang mee, ook als ik de hele dag muziek luister! Dan nog kan ie 2/3 dagen zonder oplader. Maar dit ligt misschien ook aan je telefoon. Mn vorige mobiel was binnen een dag leegquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:56 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Oh, en bij die Zen hoefde je niks te installeren? Ik hoef niet zoveel GB, 2 is denk ik zelfs al zat, misschien 4 voor de zekerheid. Heb je niet dat je telefoon zo leeg is als je er een uur in de trein muziek op zit te luisteren? Mijn huidige telefoon is sowieso niet erg geschikt, te weinig geheugen.
Ok dank jullie, zal eens kijken naar de Zen en de Mozaic!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb de Creative Mozaic van 4gb, en ik vind het een fijn ding, gewoon plug and play
(zen is ook van Creative)
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:54 schreef Rituals het volgende:
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan iTunes. Ik kan er niet mee omgaan. Stom programma.
quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:54 schreef Rituals het volgende:
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan iTunes. Ik kan er niet mee omgaan. Stom programma.
Ik heb de zegswijze al lang niet meer gehoord, maar speciaal voor jullie een herintroductie: Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:
Kloptquote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:16 schreef Swine het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de zegswijze al lang niet meer gehoord, maar speciaal voor jullie een herintroductie: Je kan er gewoon niet mee omgaan
Ik heb eigenlijk hetzelfdequote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:16 schreef Swine het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de zegswijze al lang niet meer gehoord, maar speciaal voor jullie een herintroductie: Je kan er gewoon niet mee omgaan
Goedemorgenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 06:03 schreef Difficult het volgende:
Itunes is ook een klote programma. Het enige wat ik wil is me liedjes op me Ipod dumpen en dan komen ze met zo'n nutteloze applicatie aanzetten
Ik vind iTunes prima werken?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 06:03 schreef Difficult het volgende:
Itunes is ook een klote programma. Het enige wat ik wil is me liedjes op me Ipod dumpen en dan komen ze met zo'n nutteloze applicatie aanzetten
Werksequote:Op woensdag 11 augustus 2010 06:13 schreef Difficult het volgende:
Het werkt ook wel prima, maar van mij had het niet zo uitgebreid hoeven zijn
Ik gebruik Itunes alleen om liedjes van me pc naar me Ipod te zetten... lijkt me sterk dat daar zon applicatie voor nodig is :p.
En ga slapen
Ben werken toedels
Elk ding met een USB aansluiting en mp3 erop!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:37 schreef Meesterchef het volgende:
Zo drukte hier! Iemand verstand van mp3 spelers? Wil een nieuwe kopen want de oude heeft een ongeluk gehad. Ik wil alleen geen speler waar je een programma voor op je pc moet installeren. Gewoon zo'n ding dat als USB stick gezien wordt en waar je mp3s op kan zetten. Enig idee welk merk je dan moet hebben? Euro of 50 is meer dan zat.
Dan heb je echt geen doel in je levenquote:
Ik las politie en schijnen en dacht dat ze je waren komen halenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net echt weird, ik denk wtf schijnt hier voor een rondje naar binnen, de zon kan gewoon niet zo laag staan, en verder was het helemaal bewolkt, was het de zon die op die koepels van het politiebureau scheen, en dan via daar weer hier naar binnen
Winamp is baas. Dat gebruik ik ook echt al jaren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:27 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk hetzelfdeBen gewoon winamp enzo gewend, dus ik denk dat Apple afvalt...
Goed bezigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:36 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer terugleuk dagje geweest, ff laptops bekeken, toen met n collega lekker gegeten en bier gedronken, toen kwamen er nog meer collegas bij, toen gingen er weer n aantal weg, en toen was t afgelopen
partytent en een trui, niet zeurenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Want het weer zit ook zo lekker mee
vanavondquote:
quote:
Foobar2000 > Winamp.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:55 schreef Mikkie het volgende:
Winamp is baas. Dat gebruik ik ook echt al jaren.
Nooit van dat hele Foobar gehoord. Overigens merkte ik laatst wel dat winamp iets van 50Mb geheugen trekt, best veel voor een simpele player.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Foobar2000 > Winamp.
Winamp is een papieren-product. De rechten liggen bij het bedrijf dat het heeft overgenomen, maar de ontwikkelaars en het hoofd-team van bedenkers van winamp zijn vertrokken. Sindsdien ging het bergafwaarts met winamp als muziekspeler en moest het een volledige multimedia-speler geworden. Steeds meer feature gericht en steeds minder gericht op het dichten van geheugen gaten etc. Het is nu legale bloatware.
Foobar2000 is gemaakt door een voormalig freelance medewerker van Winamp en trouwer gebleven aan het concept van het maken van een simpele muziekspeler.
Foobar2000 draaide als een zonnetje op deze 3,5 - 4 jaar oude laptop met een externe HD waarop de muziek stond, winamp maakte er een potje van. Sindsdien gebruik ik alleen nog maar foobar op mijn windows pc
Omdat mijn ritme niet kloptquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:26 schreef SLP_ het volgende:
DeKubus, waarom ben jij altijd nog zo laat wakker?
Ja! Ik heb besloten te wachten met het kopen van een laptop. Eerst eens even kijken of formatteren helpt. Ik zal eerst nog even mijn ex vragen, want ik vind het zielig voor jou als jij me moet helpen met mijn probleemquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:17 schreef IrishBastard het volgende:
Hee Rituals, moet je je pc nou nog gefixed hebben?
Oooh echt? Dat zou eigenlijk wel fijn zijn! Wacht, ik PM wel even, beetje saai voor het topic ditquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:31 schreef IrishBastard het volgende:
Hehe, maakt mij niet uit hoor. Anders heb ik morgen nog wel ergens tijd namelijk
Dat lijkt me nou nog eens een heel slim idee!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:28 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja! Ik heb besloten te wachten met het kopen van een laptop. Eerst eens even kijken of formatteren helpt.
Gezien de BBQ van morgen... zet je dat ding tot lekker tussentijds aan om opnieuw te installeren enzo? Alleen drivers zoeken en installeren kost je dan een kwartiertje.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:31 schreef IrishBastard het volgende:
Hehe, maakt mij niet uit hoor. Anders heb ik morgen nog wel ergens tijd namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |