Ja, maar ik dacht de competitie is weer begonnen, dus lekker weer met de hele selectie trainen .. maar niet dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hebben wat langer vrij gehad. Wel opletten he
de selectie is toch verre van compleet?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht de competitie is weer begonnen, dus lekker weer met de hele selectie trainen .. maar niet dus.
quote:Sulejmani verhuurd aan West Ham United
Ajax en West Ham United hebben overeenstemming bereikt over de verhuur van Miralem Sulejmani. Er moeten bij West Ham United nog wel enkele formaliteiten worden vervuld. Hierna gaat de verhuur in en deze loopt tot en met 30 juni 2011. De aanvaller staat nog tot en met 30 juni 2013 onder contract bij Ajax.
Sulejmani werd op 5 december 1988 geboren in Belgrado. In de zomer van 2008 kwam hij over van sc Heerenveen, daarvoor speelde hij voor Partizan Belgrado.
Hij maakte zijn debuut op 30 augustus 2008 in de competitiewedstrijd tijdens Willem II – Ajax (2-1). De Serviër speelde tot nu toe 68 wedstrijden in het eerste elftal van Ajax en maakte daarin 12 doelpunten. In 2010 won hij met Ajax de KNVB beker.
Ajax.nl
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:59 schreef Urquhart het volgende:
Sulejmani nu officieel verhuurd:
[..]
Laten we hopen dat hij in de Premier League een beetje opbloeit. Dan valt er in ieder geval nog een leuk transferbedragje te vragen straks.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:59 schreef Urquhart het volgende:
Sulejmani nu officieel verhuurd:
[..]
Inderdaad, ben overigens blij dat hij nu even opgetieft isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij in de Premier League een beetje opbloeit. Dan valt er in ieder geval nog een leuk transferbedragje te vragen straks.
en anders is er volgend jaar nog niks opgelost qua financiele huishouding want de opvolger staat al duur op de begrotingquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij in de Premier League een beetje opbloeit. Dan valt er in ieder geval nog een leuk transferbedragje te vragen straks.
Ach, dan is Suarez sowieso al weg.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en anders is er volgend jaar nog niks opgelost qua financiele huishouding want de opvolger staat al duur op de begroting
De selectie is de hele week al niet compleet. Morgen zou iedereen er weer moeten zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht de competitie is weer begonnen, dus lekker weer met de hele selectie trainen .. maar niet dus.
Zul je zien dat met het geld voor Suarez een speler als Sulejmani wordt aangeschaft. Jonge speler waar veel teveel voor wordt betaald en waar het niet uitkomt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, dan is Suarez sowieso al weg.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:30 schreef Nectar het volgende:
sulejmani--el hamdaoui----suarez
goeie voorhoede?
Ik ben serieus, Sulemani speelt niet meer bij ons, is je volgende opstelling er 1 met Messi?quote:
Ohjaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben serieus, Sulemani speelt niet meer bij ons, is je volgende opstelling er 1 met Messi?.
Die site is sowieso niet serieus te nemenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
http://www.afca.nl/index_3.htm?x=525&y=347
En dan naar: "Een leuk dagje naar Gent?"
kansloze idiotenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Dat zijn mongooltjes.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Exact, het is alweer wachten op de eerste nederlaag dit seizoen, waarna de site voor de zoveelste keer op zwart gaat met de mededeling dat bestuur, spelers en Jol moeten oprotten. Hilarischquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:11 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat zijn mongooltjes.
Echt van die internethelden die je vooral niet serieus moet nemen
Ben je echt zo naïefquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Wat is er dan zo erg? Ze gaan voor zover ik lees alleen naar de wedstrijd om aan te moedigen, niet om te rellen toch?
Als er dan toch nog wat moet komen liever een extra verdediger want ik ben geschrokken hoe makkelijk de goals worden weggegeven op dit momentquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:44 schreef peaceman het volgende:
Blijft jammer dat Dembele niet wil komen.
Dembelequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:44 schreef peaceman het volgende:
Ach een verdediging die vorig jaar slechts 20 maal gepasseerd werd, kan niet ineens heel slecht zijn. Dan kan je wel paniekerig een aankoop gaan doen, maar dat lijkt me uiterst nutteloos.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als er dan toch nog wat moet komen liever een extra verdediger want ik ben geschrokken hoe makkelijk de goals worden weggegeven op dit moment
We hebben toch net Ooijer binnengekregen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als er dan toch nog wat moet komen liever een extra verdediger want ik ben geschrokken hoe makkelijk de goals worden weggegeven op dit moment
een extra linksback ofzo... en het liefst iemand met lengtequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
We hebben toch net Ooijer binnengekregen?
Een soort Bryan Roy. Fijne techniek, goede voetballer. Maar het levert geen reet op.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:44 schreef peaceman het volgende:
nee, te duf om een smiley te postenquote:
Eerst maar gewoon CL halen ja.. geld is nodig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Selectie is nu gewoon goed voor de Eredivisie, in de CL zullen we niet veel bereiken. En de EL met wat geluk de halve finale. maar hoop toch op de CL
Die is erquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een extra linksback ofzo... en het liefst iemand met lengte
Circus Atoubaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is er
Nu ergens bij HSV geloof ik, maar toch
Op het moment dat we CL halen gewoon direct een linkerverdediger aanschaffen!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Selectie is nu gewoon goed voor de Eredivisie, in de CL zullen we niet veel bereiken. En de EL met wat geluk de halve finale. maar hoop toch op de CL
Het valt me sowieso nog mee dat hij op de teamfoto staatquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is er
Nu ergens bij HSV geloof ik, maar toch
`quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Mazzel met loting! daar heb ik dus zo'n hekel aan, als je de beste wil zijn moet je van iedereen kunnen winnen (Fullham won wel van Juventus) Tjah als het competitieschema vorig jaar anders was geweest waren we zeker wel kampioen geworden!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je dus mazzel hebt en een beetje een goede loting kun je misschien nog wel ver komen ook.
Dembele linksvoor?!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En je vind Urby wel geweldig?
quote:
Vermeer maanden uitgeschakeld
Kenneth Vermeer is tijdens de training van donderdag zwaar geblesseerd geraakt. De doelman heeft zijn rechterachillespees afgescheurd. Vermeer is naar verwachting zes maanden uitgeschakeld.
Afgelopen seizoen stond Vermeer eenmaal onder de lat bij Ajax. In de competitiewedstrijd van 24 januari 2010 tegen AZ verdedigde Vermeer het doel omdat Stekelenburg vader was geworden. Ajax won, onder meer door zijn fantastische optreden, met 1-0.
Dan hebben we deze badass toch nog?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We hebben verhoeven nog!![]()
gvd, en wat als Stekelenburg weggaat?!
badass = fatassquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dan hebben we deze badass toch nog?
[ afbeelding ]
Ze hebben ''Kinderen, vlaggen en shirts?" Bovenaan de website?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
ja, zoveel procent van de interlands van je land of een bijzonder talent.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Dus je moet International zijn om in de Premier League te spelen?
Wat een onzin, wanneer is een speler een bijzonder talent? zeker spelers onder de 15 ofzo?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, zoveel procent van de interlands van je land of een bijzonder talent.
Mido gaat lekker moeilijk doen op de bank, dat snap je wel natuurlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Dit konden ze toch bij voorhand weten? 75% moeten gespeeld hebben van de laatste 2 jaar qua interlands of een uitzonderlijk talent. Sulejmani is blijkbaar geen van 2en. Dat zal hij niet leuk vinden. En ik vraag me af wat Ajax nu moet met De Ridder en Mido?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |