Zul je zien dat met het geld voor Suarez een speler als Sulejmani wordt aangeschaft. Jonge speler waar veel teveel voor wordt betaald en waar het niet uitkomt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, dan is Suarez sowieso al weg.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:30 schreef Nectar het volgende:
sulejmani--el hamdaoui----suarez
goeie voorhoede?
Ik ben serieus, Sulemani speelt niet meer bij ons, is je volgende opstelling er 1 met Messi?quote:
Ohjaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben serieus, Sulemani speelt niet meer bij ons, is je volgende opstelling er 1 met Messi?.
Die site is sowieso niet serieus te nemenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
http://www.afca.nl/index_3.htm?x=525&y=347
En dan naar: "Een leuk dagje naar Gent?"
kansloze idiotenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Dat zijn mongooltjes.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Exact, het is alweer wachten op de eerste nederlaag dit seizoen, waarna de site voor de zoveelste keer op zwart gaat met de mededeling dat bestuur, spelers en Jol moeten oprotten. Hilarischquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:11 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat zijn mongooltjes.
Echt van die internethelden die je vooral niet serieus moet nemen
Ben je echt zo naïefquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Wat is er dan zo erg? Ze gaan voor zover ik lees alleen naar de wedstrijd om aan te moedigen, niet om te rellen toch?
Als er dan toch nog wat moet komen liever een extra verdediger want ik ben geschrokken hoe makkelijk de goals worden weggegeven op dit momentquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:44 schreef peaceman het volgende:
Blijft jammer dat Dembele niet wil komen.
Dembelequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:44 schreef peaceman het volgende:
Ach een verdediging die vorig jaar slechts 20 maal gepasseerd werd, kan niet ineens heel slecht zijn. Dan kan je wel paniekerig een aankoop gaan doen, maar dat lijkt me uiterst nutteloos.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als er dan toch nog wat moet komen liever een extra verdediger want ik ben geschrokken hoe makkelijk de goals worden weggegeven op dit moment
We hebben toch net Ooijer binnengekregen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als er dan toch nog wat moet komen liever een extra verdediger want ik ben geschrokken hoe makkelijk de goals worden weggegeven op dit moment
een extra linksback ofzo... en het liefst iemand met lengtequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
We hebben toch net Ooijer binnengekregen?
Een soort Bryan Roy. Fijne techniek, goede voetballer. Maar het levert geen reet op.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:44 schreef peaceman het volgende:
nee, te duf om een smiley te postenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |