Lijkt me geen slecht idee en zou tegen vitesse toch moeten kunnenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het spel van Van der Wiel echt zorgwekkend... het is niet meer een aanvallende rechtsback met bravoure maar een angstig bang vogeltje die zoveel verdedigende steken laat vallen... dat trad al een beetje tijdens het WK op maar gaat nu van kwaad tot erger... misschien is het verstandiger om hem even wat rust te geven....
Met Vertonghen weer terug in het centrum zou het niet gek zijn om Blind wat speeltijd te gunnen. Die heeft het vorig seizoen bij Groningen toch ook heel behoorlijk gedaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:52 schreef Yankee het volgende:
[..]
Lijkt me geen slecht idee en zou tegen vitesse toch moeten kunnen
Blind lijkt me een prima alternatief voor de competitie als rechtsback ja...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met Vertonghen weer terug in het centrum zou het niet gek zijn om Blind wat speeltijd te gunnen. Die heeft het vorig seizoen bij Groningen toch ook heel behoorlijk gedaan.
Absoluutquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met Vertonghen weer terug in het centrum zou het niet gek zijn om Blind wat speeltijd te gunnen. Die heeft het vorig seizoen bij Groningen toch ook heel behoorlijk gedaan.
Maar is het misschien niet verstandig om Anita ook nog even iets anders te laten doen? De zwakte bij Ajax lijkt op dit moment met name door de backs. Anita & Van der wiel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:16 schreef Omega het volgende:
Ooijer en de Ridder (op proef) trainen mee vandaag. Mido is ook aanwezig, heeft zijn medische keuring doorstaan.
Blind is wel linksbenig, misschien Anita op rechts en Blind op links? Maar eigenlijk vind ik Blind gewoon geen back. Bij Groningen deed hij het wel goed, maar ajax speelt toch anders. Ik zie Blind liever naast Enoh of De Zeeuw, al weet ik niet of hij genoeg kracht daarvoor heeft.
Inderdaad, Anita kan niet beter, v/d Wiel gelukkig wel maar die hadden ze gewoon wat langer rust moeten gunnenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar is het misschien niet verstandig om Anita ook nog even iets anders te laten doen? De zwakte bij Ajax lijkt op dit moment met name door de backs. Anita & Van der wiel.
Niet op linksback nee, toch kan Anita prima voetballen hoor alleen niet verdedigen. Ik denk dat hij 1 van de toppers zou kunnen zijn op het middenveld van bijvoorbeeld AZ of Heerenveen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, Anita kan niet beter, v/d Wiel gelukkig wel maar die hadden ze gewoon wat langer rust moeten gunnen
De Zeeuw dan ook maar gelijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet op linksback nee, toch kan Anita prima voetballen hoor alleen niet verdedigen. Ik denk dat hij 1 van de toppers zou kunnen zijn op het middenveld van bijvoorbeeld AZ of Heerenveen.
Ik hoop ook dat Van der Wiel rust krijgt en zou het ook niet verkeerd vinden om Steek rust te geven, die ziet er ook vermoeid uit. Met Vermeer en Blind moeten we toch wel van Vitesse kunnen winnen wacht ik zo.
Die heeft nog steeds wel z'n momenten, maar lijkt inderdaad wel aardig ongeconcentreerd / vermoeid de laatste wedstrijden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De Zeeuw dan ook maar gelijk.
Maar voor de Zeeuw heb je weinig alternatieven...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De Zeeuw dan ook maar gelijk.
Ik bedoel geef hem nu gewoon rust, want als je dat niet doet gaat ie steeds slechter spelen .. en we hebben 'm nodig tegen Feyenoord / PSV / Twente / Az / Utrechtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar voor de Zeeuw heb je weinig alternatieven...
Misschien Ooijer of Oleguer op de plek van Vertonghen en die door schuiven. Ik ben er geen voorstander van, maar als De Zeeuw echt rust moet krijgen. In het belgisch elftal speelt Vertonghen ook op het middenveld.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar voor de Zeeuw heb je weinig alternatieven...
Die hebben wat langer vrij gehad. Wel opletten hequote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:32 schreef ajacied4lf het volgende:
'WK-gangers Demy de Zeeuw, Gregory van der Wiel, Maarten Stekelenburg en Luis Suarez mochten woensdag vrijaf nemen. Jol gunt de vier Ajacieden rust aangezien zij na het WK slechts een korte vakantie kregen'.
Ja, maar ik dacht de competitie is weer begonnen, dus lekker weer met de hele selectie trainen .. maar niet dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hebben wat langer vrij gehad. Wel opletten he
de selectie is toch verre van compleet?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht de competitie is weer begonnen, dus lekker weer met de hele selectie trainen .. maar niet dus.
quote:Sulejmani verhuurd aan West Ham United
Ajax en West Ham United hebben overeenstemming bereikt over de verhuur van Miralem Sulejmani. Er moeten bij West Ham United nog wel enkele formaliteiten worden vervuld. Hierna gaat de verhuur in en deze loopt tot en met 30 juni 2011. De aanvaller staat nog tot en met 30 juni 2013 onder contract bij Ajax.
Sulejmani werd op 5 december 1988 geboren in Belgrado. In de zomer van 2008 kwam hij over van sc Heerenveen, daarvoor speelde hij voor Partizan Belgrado.
Hij maakte zijn debuut op 30 augustus 2008 in de competitiewedstrijd tijdens Willem II – Ajax (2-1). De Serviër speelde tot nu toe 68 wedstrijden in het eerste elftal van Ajax en maakte daarin 12 doelpunten. In 2010 won hij met Ajax de KNVB beker.
Ajax.nl
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:59 schreef Urquhart het volgende:
Sulejmani nu officieel verhuurd:
[..]
Laten we hopen dat hij in de Premier League een beetje opbloeit. Dan valt er in ieder geval nog een leuk transferbedragje te vragen straks.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:59 schreef Urquhart het volgende:
Sulejmani nu officieel verhuurd:
[..]
Inderdaad, ben overigens blij dat hij nu even opgetieft isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij in de Premier League een beetje opbloeit. Dan valt er in ieder geval nog een leuk transferbedragje te vragen straks.
en anders is er volgend jaar nog niks opgelost qua financiele huishouding want de opvolger staat al duur op de begrotingquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij in de Premier League een beetje opbloeit. Dan valt er in ieder geval nog een leuk transferbedragje te vragen straks.
Ach, dan is Suarez sowieso al weg.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en anders is er volgend jaar nog niks opgelost qua financiele huishouding want de opvolger staat al duur op de begroting
De selectie is de hele week al niet compleet. Morgen zou iedereen er weer moeten zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht de competitie is weer begonnen, dus lekker weer met de hele selectie trainen .. maar niet dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |