Mooi dat je lol hebtquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:35 schreef Ritmo het volgende:
Hahahaahha.Wij hebben ook nog wel een aanbieding voor jullie: topper De Cler. Voor slechts 1 miljoen af te halen. En Landzaat is ook vrij Martin!
was er maar beleid, #fail since '96quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:52 schreef Yankee het volgende:
[..]
ja tuurlijk, helaas is het beleid van ajax inderdaad redelijk lachwekkend
oneill is weg omdat hij niet mocht investeren, denk niet dat Jol dat zal doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Martin Jol staat op 1 bij de bookmakers op Martin O'Neill op te volgen als trainer van Aston Villa.
"Ik kan het niet maken om Ajax nu te verlaten," zei Jol eind juli, maar "nu" is dus al weer even geleden...
Het zou wel des Ajax zijn om hem 3 miljoen te geven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:06 schreef YazooW het volgende:
Wat zou die nou gaan verdienen bij Ajax? Iemand enig idee?
Wil je dat dus niet weer doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:41 schreef Rnnz het volgende:
Ben je een dagje van de PC, komt Ooijer ineens naar Ajax toe.
Als hij tegen spelers speelt die ook kracht gebruiken dan komt ie er wel, maar tegen snelle spelers kan hij niks.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:13 schreef dnzl het volgende:
Daar heb je gelijk in Doublepain maar ik denk dat hij in die wedstrijd behoorlijk boven zichzelf uitsteeg.
Verder heeft Ooijer ook ontzettend veel ervaring en is het een echte winnaar, kan ie die jonge gasten van Ajax nog wat van bijleren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:13 schreef dnzl het volgende:
Daar heb je gelijk in Doublepain maar ik denk dat hij in die wedstrijd behoorlijk boven zichzelf uitsteeg.
Dus? Dat had pantelic ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:22 schreef Schanulleke het volgende:
Splijtzwam Mido. Ik sta er niet bij te juichen. Die clublijst ook van die gast. Ieder seizoen een nieuwe club haast.
Naja, qua statistieken zal hij het niet beter doen. Maar ik denk dat hij wel wat kan forceren tijdens een wedstrijd. Tot dusver is het bij Ajax erg inconsistent en op het moment dat de wedstrijd zich omdraait Ajax niet bij machte is om daar wat aan te doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk niet dat Mido het beter gaat doen dan Pantelic, die gast heeft flink gescoord en heel veel assists gegeven,
Maar ik hoop natuurlijk van wel.
op Wikipediaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:29 schreef Morendo het volgende:
2010-heden Club
Ajax - 9 (0)
Op Wikipedia staat dat hij dit seizoen al 9 wedstrijden voor ons heeft gespeeld.
Dat schreef ik. Maar goed, ik snap het aantrekken van Mido op zich wel. Maar hij zal voornamelijk op de bank zitten en ik weet niet zo goed hoe hij daar mee om zal gaan.quote:
Je hebt 2 scorende spelers. Hamlap en Suarez. Als 1 van die 2 weg valt heb je al enigzins een probleem. Als je dan iemand als Mido hebt, zit je toch net iets breder.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Naja, qua statistieken zal hij het niet beter doen. Maar ik denk dat hij wel wat kan forceren tijdens een wedstrijd. Tot dusver is het bij Ajax erg inconsistent en op het moment dat de wedstrijd zich omdraait Ajax niet bij machte is om daar wat aan te doen.
met hem erbij denk ik dat het seizoen een stuk beter was begonnen, maar das slechts een gevoelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:00 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik ook. Daar had toch meer ingezeten had ik gevoel.
Grappig, ik heb precies het omgekeerdequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
met hem erbij denk ik dat het seizoen een stuk beter was begonnen, maar das slechts een gevoel.
Tuurlijk, vooral de Jong vergeten als scorende speler.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je hebt 2 scorende spelers. Hamlap en Suarez. Als 1 van die 2 weg valt heb je al enigzins een probleem. Als je dan iemand als Mido hebt, zit je toch net iets breder.
Ik bedoelde meer voorin. De Jong als spits vond ik niet echt een succes. Hij doet het goed, maar dan wel als speler achter de spits.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk, vooral de Jong vergeten als scorende speler.
Ik denk dat Ooijer niet zo bizar veel kost. Het is voor hem dit, met een redelijk salaris, of voetballen in de Jupiler League voor een paar euro. Tenminste, volgens mij zijn dat zijn opties.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:30 schreef LudoSanders het volgende:
Wat ik ff niet begrijp, er moest bezuinigd worden op salarissen toch? Nu komen Ooijer, Mido en De Ridder de gelederen versterken en die zullen toch ook niet voor een appel en een ei komen spelen.
Ooijer zou naar Cyprus gaan, naar de club van Cruijff. Ik denk dat hij 5 ton krijgt of zoiets.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat Ooijer niet zo bizar veel kost. Het is voor hem dit, met een redelijk salaris, of voetballen in de Jupiler League voor een paar euro. Tenminste, volgens mij zijn dat zijn opties.
Mido zal wat meer kosten, maar komt in Engeland niet aan voetballen toe en in zijn thuisland zal hij ook niet al te veel verdienen dus is dit een goede optie.
De Ridder een beetje hetzelfde als Mido denk ik.
Hamlap is toch de vervanger van Pantelic? Mido is er gewoon bij gekomen om wat meer keuze voorin te hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk niet dat Mido het beter gaat doen dan Pantelic, die gast heeft flink gescoord en heel veel assists gegeven,
Maar ik hoop natuurlijk van wel.
Ooijer zal geen miljoenen kosten. Mido zal wel een aardig salaris vragen en de Ridder wordt zover ik weet niet gekocht, maar gehuurd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:30 schreef LudoSanders het volgende:
Wat ik ff niet begrijp, er moest bezuinigd worden op salarissen toch? Nu komen Ooijer, Mido en De Ridder de gelederen versterken en die zullen toch ook niet voor een appel en een ei komen spelen.
Waarbij tevens het gerucht gaat dat De Ridder zelfs kosteloos gehuurd kan worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ooijer zal geen miljoenen kosten. Mido zal wel een aardig salaris vragen en de Ridder wordt zover ik weet niet gekocht, maar gehuurd.
Pantelic had gespeeld in de wedstrijden voor groningenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hamlap is toch de vervanger van Pantelic? Mido is er gewoon bij gekomen om wat meer keuze voorin te hebben.
Dat krijg je met die belachelijke indeling....quote:Van der Wiel: "Het is best zwaar allemaal"
Gregory van der Wiel kampt met pijntjes. De verdediger van Ajax, die namens Oranje basisspeler was tijdens het WK in Zuid-Afrika, baalt van het feit dat hij maar kort van een vakantie heeft kunnen genieten.
Na het WK moest hij al weer snel aan de slag bij Ajax, waar hij zich moest opladen voor de voorronde van de Champions League. "Ik heb vorig seizoen alles gespeeld bij Ajax en Oranje en moest mijn niveau verhogen voor het WK. Daarna waren er weer belangrijke met Ajax", blikt de international tegenover NUSport terug.
"Ik had tussendoor steeds maar twee dagen rust", vervolgt hij. "Ik moet me er echt toe zetten om die duels te spelen. Dat heb ik nog nooit gehad, het is best zwaar allemaal."
Van der Wiel kampt dan ook met diverse pijntjes. "Ik had na het WK wat last van mijn lies en nu voel ik een pijntje in mijn hamstrings. En ik voel me ook mentaal best moe."
Zet je hem toch gewoon op de bank.. Bij PSV stonden een Afellay en Salcido ook niet in de basis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat krijg je met die belachelijke indeling....
ben ik het wel eens mee, vdwiel is goed maar zonder hem ben je niet meteen verzwakt. Laat hem even rusten, geef je jonge jongens (blind bv.) de kans en ben je ook niet gelijk de lul mocht hij toch nog verkocht worden...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Zet je hem toch gewoon op de bank.. Bij PSV stonden een Afellay en Salcido ook niet in de basis.
Ooijer kan rechtsback niet meer belopen. Doe dan maar Blind.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:07 schreef Loohcs het volgende:
VD Wiel is toch best belangrijk (geworden). En tegen Groningen was Vertonghen er ook al niet bij...maar Ooijer kan ook RB.
Voor centraal achterin heb je toch nog Oleguer en Wielaert.. die zijn echt niet veel minder of meer dan Ooijer. Ik snap die half miljoen (gokje?) die je hier aan (Ooijer) uitgeeft eerlijk gezegd niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ooijer kan rechtsback niet meer belopen. Doe dan maar Blind.
Dat stukje in sub was ook niet serieus bedoeld natuurlijk, had misschien nog eenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ooijer kan rechtsback niet meer belopen. Doe dan maar Blind.
Ff niet opgelet. Sorryquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:27 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dat stukje in sub was ook niet serieus bedoeld natuurlijk, had misschien nog eenachter gemoeten.
Wielaert moet Jol niets van hebben en met 1 vervanger voor het centrum kom je er niet. In dat opzicht is een goedkope, maar ervaren, verdediger wel een goed idee. Jammer alleen dat het dan gelijk weer Ooijer isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:23 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Voor centraal achterin heb je toch nog Oleguer en Wielaert.. die zijn echt niet veel minder of meer dan Ooijer. Ik snap die half miljoen (gokje?) die je hier aan (Ooijer) uitgeeft eerlijk gezegd niet.
Als het nou een matige rechtsbuiten was had ik het meer begrepen.
Wie dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wielaert moet Jol niets van hebben en met 1 vervanger voor het centrum kom je er niet. In dat opzicht is een goedkope, maar ervaren, verdediger wel een goed idee. Jammer alleen dat het dan gelijk weer Ooijer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |