was er maar beleid, #fail since '96quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:52 schreef Yankee het volgende:
[..]
ja tuurlijk, helaas is het beleid van ajax inderdaad redelijk lachwekkend
oneill is weg omdat hij niet mocht investeren, denk niet dat Jol dat zal doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Martin Jol staat op 1 bij de bookmakers op Martin O'Neill op te volgen als trainer van Aston Villa.
"Ik kan het niet maken om Ajax nu te verlaten," zei Jol eind juli, maar "nu" is dus al weer even geleden...
Het zou wel des Ajax zijn om hem 3 miljoen te geven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:06 schreef YazooW het volgende:
Wat zou die nou gaan verdienen bij Ajax? Iemand enig idee?
Wil je dat dus niet weer doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:41 schreef Rnnz het volgende:
Ben je een dagje van de PC, komt Ooijer ineens naar Ajax toe.
Als hij tegen spelers speelt die ook kracht gebruiken dan komt ie er wel, maar tegen snelle spelers kan hij niks.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:13 schreef dnzl het volgende:
Daar heb je gelijk in Doublepain maar ik denk dat hij in die wedstrijd behoorlijk boven zichzelf uitsteeg.
Verder heeft Ooijer ook ontzettend veel ervaring en is het een echte winnaar, kan ie die jonge gasten van Ajax nog wat van bijleren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:13 schreef dnzl het volgende:
Daar heb je gelijk in Doublepain maar ik denk dat hij in die wedstrijd behoorlijk boven zichzelf uitsteeg.
Dus? Dat had pantelic ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:22 schreef Schanulleke het volgende:
Splijtzwam Mido. Ik sta er niet bij te juichen. Die clublijst ook van die gast. Ieder seizoen een nieuwe club haast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |