heb ik al gedownloadquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:14 schreef Inverted_World het volgende:
Koop de cd:
1. Villa Volta
2. Volk van Laaf
3. Carnaval Festival
4. Diorama
5. Monsieur Cannibale
6. Paddenstoelen
7. Indische Waterlelies
8. Langnek
9. Droomvlucht
10. De Rode Schoentjes
11. Fata Morgana
12. De Magische Klok
13. Spookslot
14. Vogel Rok
15. Gondoletta
16. Panda Droom
17. De Vliegende Hollander
18. Assepoester
19. Joris en de Draak
Vanaf de weg kun je over de muur klimmen bij laafland. Kosten: 0 euro.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:12 schreef DE_krumpel het volgende:
Ik ben afgelopen vrijdag weer eens lekker naar de efteling geweest wat zoals gewoonlijk KEI TOF is geweest, maar....
Nu zijn de entree kaartje verhoogd naar 31 EURO.
De laatste keer dat ik er was, was de prijs nog 27 euro.
Klacht: De efteling die elk jaar de kaartjes zonodig met 2 euro moet verhogen terwijl repelsteeljes kaak nog steeds niet werkt.
Dat ze eerst alles goed laten werken voordat ze de prijs omhoog knallen.
Boete door het betrapt worden van de verborgen camera net iets verderop daar: 250 euroquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:16 schreef apogee het volgende:
[..]
Vanaf de weg kun je over de muur klimmen bij laafland. Kosten: 0 euro.
Faillquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:17 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Boete door het betrapt worden van de verborgen camera net iets verderop daar: 250 euro(eigen ervaring
)
Dan klim je vast niet op de goede plek. Als je er overheen klimt net achter waar de camera hangt, dan kan je toch wel gratis?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:17 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Boete door het betrapt worden van de verborgen camera net iets verderop daar: 250 euro(eigen ervaring
)
Je kan met je Airmailes op internet gratis kaartjes bestellen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:20 schreef Koeketrommel het volgende:
Wou ook naar de efteling deze week maar 31 EURO?! wtf man.
Iemand een betere optie?
Heb geen milesquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:27 schreef imissyou het volgende:
[..]
Je kan met je Airmailes op internet gratis kaartjes bestellen.
Ligt er wel aan hoeveel je er hebt natuurlijk.
Maar wij hebben 1 kaartje met die Airmailes gratis gekregen en ééntje die met Airmailes nu maar ¤15,- was.
Misschien is dat een optie?
Zonder de Python is er niks aan idd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:15 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
heb ik al gedownload![]()
Ook erg is de winterefteling het is net zo duur maar niet alle atracties zijn open..
Vriend van mij had in de droomvlucht een zijde bloem geplukt ook een boete van 250 euro zeker een standaard bedrag daarquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:17 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
)
Daar hangt het vol met camera'squote:Op maandag 9 augustus 2010 14:16 schreef apogee het volgende:
[..]
Vanaf de weg kun je over de muur klimmen bij laafland. Kosten: 0 euro.
Kun je nagaan hoeveel dat kost als je met een gemiddeld gezin een dagje Efteling doet.quote:
Ik vond de rit op die vogel wel engquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:56 schreef __Saviour__ het volgende:
De Efteling is het geld wel waard. Vooral de Winter Efteling is tof. Daar was ik vorig jaar. Er was een pad waar de bomen helemaal verlicht waren in de takken. Het was net Pandora man.
Inderdaad. Niet op te brengen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel dat kost als je met een gemiddeld gezin een dagje Efteling doet.
En dan meer zout over de patat zodat mensen meer drinken kopen. En dan de prijs van het drinken erg hoog maken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet op te brengen.
Het lijkt mij dat je meer winst kunt maken door de toegangsprijs te verlagen, en in het park zodoende wat meer eten en drinken kunnen verkopen, want meer mensen. Ik ga er voor 31 euro echt niet meer naartoe. Ben er ook te vaak geweest, is onderhand ook niet leuk meer.
Dat deed ik vroeger altijd met Rollercoaster Tycoonquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:25 schreef classpc het volgende:
[..]
Of de prijzen van paraplu's verhogen wanneer het gaat regenen.
Van allebei wordt ik rete misselijkquote:
Van het Sprookjesbos..?quote:
Ja. Gedrogeerde kinderen, pratende beesten, paddestoelen zo groot als kleuters.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:40 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Van het Sprookjesbos..?
Pratende bomen, dansende schoentjes, zingende paddestoelenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Gedrogeerde kinderen, pratende beesten, paddestoelen zo groot als kleuters.
Nog meer voorbeelden?
In het Sprookjesbos wandel je in een betoverende omgeving van sprookje naar sprookje. Ssst… Luister eens… Uit de paddenstoelen klinkt muziek! Laat je vangen door de nostalgische sfeer zoals Anton Pieck die bedacht. Kijk… Daar slaapt Doornroosje. En ach… Klik, klak, klikker de klak… De rode schoentjes dansen nog altijd voort. Ken je het verhaal van Vrouwe Holle? Zelfs in de zomer sneeuwt het bij haar huisje. Met de komst van Assepoester zijn er nu 26 sprookjes te bewonderen in het Sprookjesbos. Ken jij ze allemaal?quote:
Vogelrok is wel leuk en in de droomvlucht voel ik mij weer een kindquote:
Op zaterdag naar de Efteling gaan!quote:
Als ik 3 keer in dat karretjes mag blijven zitten ga ik gerust 3 rondjesquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Op zaterdag naar de Efteling gaan!
Gewoon een doordeweekse dag vrij regelen. Kun je overal zo in. Laatst ook gewoon kunnen blijven zitten in de Halve Maen, bovenin. Was toch niemand verder
Overigens haat ik de droomvlucht. Een uur in de rij staan voor wat 'kunst'. Leuk om een keer gezien te hebben, maar dat sommige mensen daar op een dagje Efteling 3 keer in willen snap ik echt niet
Tja, als je (of je vriend) de boel gaat lopen slopen daar, moet je het niet gek vinden dat de prijs niet lager is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef Broder het volgende:
[..]
Vriend van mij had in de droomvlucht een zijde bloem geplukt ook een boete van 250 euro zeker een standaard bedrag daar
Daar heb je natuurlijk gelijk in. Het is gewoon een goed, degelijk onderhouden park met prima voorzieningen en entertainment. Maar dat neemt niet weg dat het voor een gezin met 2 kinderen al 124 euro kost, alleen al aan toeganskaartjes.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:28 schreef Walter81 het volgende:
31,- is niet weinig, maar bekijk het eens van de andere kant: Het park is altijd schoon (wordt steeds goed bijgehouden), je kan voor dat geld de hele dag in grote attracties (wat ben je kwijt voor een dagje kermis? En een kermis is niet eens te vergelijken). Je mag je eigen drinken en eten meenemen, er is geen tassencontrole zoals bij Disneyland Parijs, dus éxtra kosten hoéf je niet te maken.
En een uur wachten is echt niet bij iedere attractie. Hoogstens bij de nieuwe houten achtbaan, Joris en de Draak. En als je gaat op een regenachtige doordeweekse dag is het helemaal rustig.
[..]
Tja, als je (of je vriend) de boel gaat lopen slopen daar, moet je het niet gek vinden dat de prijs niet lager is.
Dat is mijn ringtonequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:15 schreef chroestjov het volgende:
6. Paddenstoelen
Van dit nummer word ik wel vrolijk.
Gister twee keer verloren met vuurquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:43 schreef Chule het volgende:
Joris de Draak is leuk. Vuur wint altijd!
Je hebt vaak kortingskaarten bij de AH.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:20 schreef Koeketrommel het volgende:
Wou ook naar de efteling deze week maar 31 EURO?! wtf man.
Iemand een betere optie?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:09 schreef ach het volgende:
Voor dat geld mogen ze die oude zooi wel eens updaten, laatste keer dat ik er was hoorde je bij het volk van laaf alles klikken en kraken en uit de mond van de bakker stak een PVC-pijp waar lucht uitkwam wat zijn halve snor er af blies. Geen idee wat dat nou voor moest stellen.
hoe werkt dat dan weer?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:46 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Gister twee keer verloren met vuurmaar water was te druk....
wat is er in fucksnaam nou leuk aan het volk van laaf?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:09 schreef ach het volgende:
Voor dat geld mogen ze die oude zooi wel eens updaten, laatste keer dat ik er was hoorde je bij het volk van laaf alles klikken en kraken en uit de mond van de bakker stak een PVC-pijp waar lucht uitkwam wat zijn halve snor er af blies. Geen idee wat dat nou voor moest stellen.
quote:melodietje laaf
woooop wooop wooop wooop woooop wooop woopooooop
weeeh weeeh weeeh weeeh weeeh weeeh weeeeeeeh
En bedankt.. nu zit ik met dat liedje van het volk van laaf in m'n hoofd...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:29 schreef najazeg het volgende:
[..]
wat is er in fucksnaam nou leuk aan het volk van laaf?
[..]
Yup, 2 maaltijden en souvenirs. Tikt lekker aan for sure.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel dat kost als je met een gemiddeld gezin een dagje Efteling doet.
Je hebt twee achtbanen: een rode = vuur en een blauwe = water. Aan het eind van de rij kan je kiezen voor vuur of water. De twee achtbanen racen tegen elkaar en de winnaar krijgt applaus.quote:
Gaaf! Dan moet ik toch echt weer eens naar de efteling.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:27 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Je hebt twee achtbanen: een rode = vuur en een blauwe = water. Aan het eind van de rij kan je kiezen voor vuur of water. De twee achtbanen racen tegen elkaar en de winnaar krijgt applaus.
Echt een toffe achtbaan!
Anderhalf uur?!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:16 schreef EMCioran het volgende:
Leuk, de Efteling. Samen met huilkindjes, tokkies en relmarokkanen anderhalf uur in de rij staan voor een attractie
Er is een goede buslijn vanaf station Tilburg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:28 schreef Guanabana het volgende:
Terechte klacht, ik vind de Efteling UBER, maar omdat ik een sloeber ben kan ik er niet vaak heen. En het is ook nog eens ZEER SLECHT bereikbaar met het openbaar vervoer, echt niet normaal.
Oh, de Efteling. Ik kan er uren over praten.
Heb weer zin in het weekend van 17, 18 en 19 september. Overnachten in Bosrijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:40 schreef chansadres het volgende:
Laatst nog geweest.
Ze hebben de Monniken weggehaald in het spookslot![]()
Binnenkort is hij dicht voor onderhoud maar ik hoop dat ze hun weer terugzetten.
Dat is niet waar, stel je niet zo aan zeg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:28 schreef Guanabana het volgende:
Terechte klacht, ik vind de Efteling UBER, maar omdat ik een sloeber ben kan ik er niet vaak heen. En het is ook nog eens ZEER SLECHT bereikbaar met het openbaar vervoer, echt niet normaal.
Oh, de Efteling. Ik kan er uren over praten.
That makes two of us... van de winter weer?quote:
Zeker weten. Ik waggel wel meequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
That makes two of us... van de winter weer?
Hij zegt "de laatste keer dat ik er was". Dat kan net zo goed 2 jaar geleden zijn geweest.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:33 schreef Zwolsboy het volgende:
TS kan niet rekenen27 euro naar 31 euro is 2 euro verhoging volgens hem
![]()
Ik kom toch op 4 euro uit![]()
Kon ik maar naar de Efteling met mn meisjedat kan voorlopig niet
volgend jaar dan maar voor de prijs van 35 euro p.p
Omg tis gewoon een winkelpop, zie die handen, zo slaapt toch niemand.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:14 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik ga het liefste naar de befteling in ketsheuvel voor dat lekker mokkeltje dat daar op bed ligt. Zou er graag opkruipen.
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:21 schreef Djeez het volgende:
Vorig jaar nog geweest, mijn dochter heeft het er nog dagelijks over! En elke dag het filmpje kijken dat ik daar heb gemaakt. Tofste blijft het Spookslot, wat een prachtmuziek!
Die zijn al 3 jaar wegquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vogelrok is wel leuk en in de droomvlucht voel ik mij weer een kind![]()
Maar meestal ga ik erheen voor de bestuurbare bootjes.
Dan kunnen wij jouw familie bekijken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:40 schreef najazeg het volgende:
snap alleen nog steeds niet wat er nou leuk is aan het volk van laaf.
Geniale attractiequote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 00:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan kunnen wij jouw familie bekijken.
Nee, het park is slechts een select aantal dagen tot 24u open. Voor de rest tot 21:00, gedurende de 7 Mijls Zomer. Buiten de 7 Mijls Zomer tot 18:00.quote:Op woensdag 1 september 2010 01:16 schreef megamandy het volgende:
Die ¤31 is omdat het de Zeven Mijls Zomer is, dan is het park tot 24u open, dus die paar euro voor die extra uren mag wel vind ik
Verder kun je vanaf het station in Tilburg heel makkelijk met het OV bij het park komen, je stapt gewoon uit op de parkeerplaats zonder een enkele tussenstop
Oja en die opmerking ergens in dit topic over Disney klopt ook niet, inderdaad je tas werd gecontroleerd maar je mag echt wel zelf eten en drinken het park innemen. Die controleurs vroegen aan ons altijd of we geen ticktack in onze tas hadden
Ja, want daarna hebben ze het weer 2 euro goedkoper gemaakt zeker?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:47 schreef RTB het volgende:
[..]
Hij zegt "de laatste keer dat ik er was". Dat kan net zo goed 2 jaar geleden zijn geweest.
De bedoeling is: ze gaan tegelijk naar boven, de gene die als eerste de baan aflegt die zo op elkaar zijn afgesteld dat ze even lang duren wint. Oftewel de zwaarste.quote:
ha ha ha ha haquote:Op woensdag 1 september 2010 00:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan kunnen wij jouw familie bekijken.
Ik heb vuur ook wel eens meerdere keren zien winnen achter elkaar, uiteindelijk is het een kwestie van pure zwaartekracht die bepaald wie er wint.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
De bedoeling is: ze gaan tegelijk naar boven, de gene die als eerste de baan aflegt die zo op elkaar zijn afgesteld dat ze even lang duren wint. Oftewel de zwaarste.
In praktijk: om en om wint vuur of water omdat ze de treintjes met een vertraging het station uitsturen. Je weet dus al op het moment dat je instapt dat je wint of niet.
Pure zwaartekracht is het in ieder geval alvast nietquote:Op woensdag 1 september 2010 13:10 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik heb vuur ook wel eens meerdere keren zien winnen achter elkaar, uiteindelijk is het een kwestie van pure zwaartekracht die bepaald wie er wint.
Nee.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Pure zwaartekracht is het in ieder geval alvast niet
Een achtbaantrein van 1.000 kg valt immers even snel als een wc rol van 150 gram.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |