heb ik al gedownloadquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:14 schreef Inverted_World het volgende:
Koop de cd:
1. Villa Volta
2. Volk van Laaf
3. Carnaval Festival
4. Diorama
5. Monsieur Cannibale
6. Paddenstoelen
7. Indische Waterlelies
8. Langnek
9. Droomvlucht
10. De Rode Schoentjes
11. Fata Morgana
12. De Magische Klok
13. Spookslot
14. Vogel Rok
15. Gondoletta
16. Panda Droom
17. De Vliegende Hollander
18. Assepoester
19. Joris en de Draak
Vanaf de weg kun je over de muur klimmen bij laafland. Kosten: 0 euro.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:12 schreef DE_krumpel het volgende:
Ik ben afgelopen vrijdag weer eens lekker naar de efteling geweest wat zoals gewoonlijk KEI TOF is geweest, maar....
Nu zijn de entree kaartje verhoogd naar 31 EURO.
De laatste keer dat ik er was, was de prijs nog 27 euro.
Klacht: De efteling die elk jaar de kaartjes zonodig met 2 euro moet verhogen terwijl repelsteeljes kaak nog steeds niet werkt.
Dat ze eerst alles goed laten werken voordat ze de prijs omhoog knallen.
Boete door het betrapt worden van de verborgen camera net iets verderop daar: 250 euroquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:16 schreef apogee het volgende:
[..]
Vanaf de weg kun je over de muur klimmen bij laafland. Kosten: 0 euro.
Faillquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:17 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Boete door het betrapt worden van de verborgen camera net iets verderop daar: 250 euro(eigen ervaring
)
Dan klim je vast niet op de goede plek. Als je er overheen klimt net achter waar de camera hangt, dan kan je toch wel gratis?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:17 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Boete door het betrapt worden van de verborgen camera net iets verderop daar: 250 euro(eigen ervaring
)
Je kan met je Airmailes op internet gratis kaartjes bestellen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:20 schreef Koeketrommel het volgende:
Wou ook naar de efteling deze week maar 31 EURO?! wtf man.
Iemand een betere optie?
Heb geen milesquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:27 schreef imissyou het volgende:
[..]
Je kan met je Airmailes op internet gratis kaartjes bestellen.
Ligt er wel aan hoeveel je er hebt natuurlijk.
Maar wij hebben 1 kaartje met die Airmailes gratis gekregen en ééntje die met Airmailes nu maar ¤15,- was.
Misschien is dat een optie?
Zonder de Python is er niks aan idd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:15 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
heb ik al gedownload![]()
Ook erg is de winterefteling het is net zo duur maar niet alle atracties zijn open..
Vriend van mij had in de droomvlucht een zijde bloem geplukt ook een boete van 250 euro zeker een standaard bedrag daarquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:17 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
)
Daar hangt het vol met camera'squote:Op maandag 9 augustus 2010 14:16 schreef apogee het volgende:
[..]
Vanaf de weg kun je over de muur klimmen bij laafland. Kosten: 0 euro.
Kun je nagaan hoeveel dat kost als je met een gemiddeld gezin een dagje Efteling doet.quote:
Ik vond de rit op die vogel wel engquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:56 schreef __Saviour__ het volgende:
De Efteling is het geld wel waard. Vooral de Winter Efteling is tof. Daar was ik vorig jaar. Er was een pad waar de bomen helemaal verlicht waren in de takken. Het was net Pandora man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |