Er is een goede buslijn vanaf station Tilburg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:28 schreef Guanabana het volgende:
Terechte klacht, ik vind de Efteling UBER, maar omdat ik een sloeber ben kan ik er niet vaak heen. En het is ook nog eens ZEER SLECHT bereikbaar met het openbaar vervoer, echt niet normaal.
Oh, de Efteling. Ik kan er uren over praten.
Heb weer zin in het weekend van 17, 18 en 19 september. Overnachten in Bosrijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:40 schreef chansadres het volgende:
Laatst nog geweest.
Ze hebben de Monniken weggehaald in het spookslot![]()
Binnenkort is hij dicht voor onderhoud maar ik hoop dat ze hun weer terugzetten.
Dat is niet waar, stel je niet zo aan zeg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:28 schreef Guanabana het volgende:
Terechte klacht, ik vind de Efteling UBER, maar omdat ik een sloeber ben kan ik er niet vaak heen. En het is ook nog eens ZEER SLECHT bereikbaar met het openbaar vervoer, echt niet normaal.
Oh, de Efteling. Ik kan er uren over praten.
That makes two of us... van de winter weer?quote:
Zeker weten. Ik waggel wel meequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
That makes two of us... van de winter weer?
Hij zegt "de laatste keer dat ik er was". Dat kan net zo goed 2 jaar geleden zijn geweest.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:33 schreef Zwolsboy het volgende:
TS kan niet rekenen27 euro naar 31 euro is 2 euro verhoging volgens hem
![]()
Ik kom toch op 4 euro uit![]()
Kon ik maar naar de Efteling met mn meisjedat kan voorlopig niet
volgend jaar dan maar voor de prijs van 35 euro p.p
Omg tis gewoon een winkelpop, zie die handen, zo slaapt toch niemand.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:14 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik ga het liefste naar de befteling in ketsheuvel voor dat lekker mokkeltje dat daar op bed ligt. Zou er graag opkruipen.
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:09 schreef ach het volgende:
Voor dat geld mogen ze die oude zooi wel eens updaten, laatste keer dat ik er was hoorde je bij het volk van laaf alles klikken en kraken en uit de mond van de bakker stak een PVC-pijp waar lucht uitkwam wat zijn halve snor er af blies. Geen idee wat dat nou voor moest stellen.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:09 schreef ach het volgende:
Voor dat geld mogen ze die oude zooi wel eens updaten, laatste keer dat ik er was hoorde je bij het volk van laaf alles klikken en kraken en uit de mond van de bakker stak een PVC-pijp waar lucht uitkwam wat zijn halve snor er af blies. Geen idee wat dat nou voor moest stellen.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:21 schreef Djeez het volgende:
Vorig jaar nog geweest, mijn dochter heeft het er nog dagelijks over! En elke dag het filmpje kijken dat ik daar heb gemaakt. Tofste blijft het Spookslot, wat een prachtmuziek!
Die zijn al 3 jaar wegquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vogelrok is wel leuk en in de droomvlucht voel ik mij weer een kind![]()
Maar meestal ga ik erheen voor de bestuurbare bootjes.
Dan kunnen wij jouw familie bekijken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:40 schreef najazeg het volgende:
snap alleen nog steeds niet wat er nou leuk is aan het volk van laaf.
Geniale attractiequote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 00:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan kunnen wij jouw familie bekijken.
Nee, het park is slechts een select aantal dagen tot 24u open. Voor de rest tot 21:00, gedurende de 7 Mijls Zomer. Buiten de 7 Mijls Zomer tot 18:00.quote:Op woensdag 1 september 2010 01:16 schreef megamandy het volgende:
Die ¤31 is omdat het de Zeven Mijls Zomer is, dan is het park tot 24u open, dus die paar euro voor die extra uren mag wel vind ik
Verder kun je vanaf het station in Tilburg heel makkelijk met het OV bij het park komen, je stapt gewoon uit op de parkeerplaats zonder een enkele tussenstop
Oja en die opmerking ergens in dit topic over Disney klopt ook niet, inderdaad je tas werd gecontroleerd maar je mag echt wel zelf eten en drinken het park innemen. Die controleurs vroegen aan ons altijd of we geen ticktack in onze tas hadden
Ja, want daarna hebben ze het weer 2 euro goedkoper gemaakt zeker?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:47 schreef RTB het volgende:
[..]
Hij zegt "de laatste keer dat ik er was". Dat kan net zo goed 2 jaar geleden zijn geweest.
De bedoeling is: ze gaan tegelijk naar boven, de gene die als eerste de baan aflegt die zo op elkaar zijn afgesteld dat ze even lang duren wint. Oftewel de zwaarste.quote:
ha ha ha ha haquote:Op woensdag 1 september 2010 00:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan kunnen wij jouw familie bekijken.
Ik heb vuur ook wel eens meerdere keren zien winnen achter elkaar, uiteindelijk is het een kwestie van pure zwaartekracht die bepaald wie er wint.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
De bedoeling is: ze gaan tegelijk naar boven, de gene die als eerste de baan aflegt die zo op elkaar zijn afgesteld dat ze even lang duren wint. Oftewel de zwaarste.
In praktijk: om en om wint vuur of water omdat ze de treintjes met een vertraging het station uitsturen. Je weet dus al op het moment dat je instapt dat je wint of niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |