Die heb ik zelf gemaaktquote:
Ik wil er een sealtje in.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:02 schreef aight1 het volgende:
Als iemand dingen heeft die ie in de OP wil hebben, PM me even.
Tofquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:03 schreef ElmoFan het volgende:
IK WIL DAT IEMAND MIJN UI VERNUECKT!
Typo in de TT
HaJeequote:Op maandag 9 augustus 2010 17:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ .gif]afbeelding ] + [ afbeelding ] = [ afbeelding ]
ik heb een hele foute in gedachten...quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:14 schreef Het_Biertje het volgende:
Kunnen jullie iets met die van mij?
Nee ik heb geen zin om een lul erin te shoppenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:33 schreef Swomp het volgende:
[..]
ik heb een hele foute in gedachten...
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ .gif]afbeelding ] + [ afbeelding ] = [ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:29 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een gedoe zeg, die gifs
Die heb ik al een keer gedaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:49 schreef Lotusss het volgende:
<----- en die van mij???? Alstublieft?
Je hebt vast een hoop andere talentenquote:
Dit kan ik wel van mijn lijstje schrappen he.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:11 schreef aight1 het volgende:
[..]
Je hebt vast een hoop andere talenten
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:05 schreef BB-King het volgende:
Met een kroon valt er niks te verzinnen dus ik ben veilig.
Niet gezien.... wel grappigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die heb ik al een keer gedaan
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom wordt die van mij overgeslagen?
Niet zo bijzonder maar alles wat ik nog wilde toevoegen mislukte en maakte het alleen maar lelijkquote:
Het heet niet voor niks: vernueckquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit kan ik wel van mijn lijstje schrappen he.
ben ook wel in voor iets totaal nieuwsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:31 schreef banapples het volgende:
[..]
Niet zo bijzonder maar alles wat ik nog wilde toevoegen mislukte en maakte het alleen maar lelijk
[ afbeelding ]
Haha, ik zie hetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:29 schreef HaJee het volgende:
[..]
Graag gedaan. Zie net dat ik de schaduw verkeerd heb gedaan, maar ja
Zeg, ga jij eens gauw weer BigMacs copy/pastenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:52 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Haha, ik zie hetWat slecht zeg.....
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens gauw weer BigMacs copy/pasten
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:08 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Iemand zin om het hoofd van John Mayer te verneuken?
Goed hae?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:12 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, daar beginnen we dus ook echt niet aan !
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:55 schreef HaJee het volgende:
Ja, als je jezelf gezicht noemt maak ik er een gezicht van anders is het geen gezicht![]()
[ afbeelding ] ---> [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:54 schreef Lysdexie het volgende:
Wie lukt het om van die van mij iets hilarisch te maken
Even weer iets geprobeerd en aardig gelukt.....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:14 schreef CaptainCookie het volgende:
En wat kunnen jullie met die van mij?
Ze mogen sinds kort 50kb zijn en die ik voor je gemaakt heb is 42kb dus die kun je gebruiken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:29 schreef Joosterd het volgende:
Is het mogelijk om van mijne nog een GIF te maken die als UI ingesteld kan worden.
Je zoekt een leuk plaatje die 60 hoogte is en 60 breedte. Wanneer dat niet zo is kan je hem in paint verkleinen. dan ga je naar profiel. en dan User icon manager en doe je bladeren. selecteer je User Icon en klaar is kees.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef KarinJ. het volgende:
heb geprobeerd een icoon te plaatsen maar ben er te stom* /oud* /mutserig* /digibeterig *voor.
Kan iemand iets moois voor me maken? ( én meteen vertellen hoe ik dat op de juiste plek krijg?)
Alvast bedankt.
* doorhalen wat niet van toepassing is.....shit ik geloof dat alles van toepassing is haha
Waar is je UI danquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:06 schreef Squirrel.D het volgende:
maak er dan maar één voor mij...
Alsjeblieft?
Ik heb hem nog even aangepast, nu zie je niet dat het een nootje isquote:
fixedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog even aangepast, nu zie je niet dat het een nootje is
Je bent te snellllquote:
Vooruit dan maar, een makkelijke....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:06 schreef Squirrel.D het volgende:
maak er dan maar één voor mij...
Alsjeblieft?
welke moet ik nou kiezenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, een makkelijke....
[ afbeelding ]
De mijne, daar heeft veul meer tijd in gezetenquote:
De mijne is een fantastische weergave van zijn usernamequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
De mijne, daar heeft veul meer tijd in gezeten
Dankuquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef Squirrel.D het volgende:
hmm ik kies toch voor aight alleen als iemand een mooier kan maken
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef Squirrel.D het volgende:
hmm ik kies toch voor aight alleen als iemand een mooier kan maken
ik weet ben ook dankbaar maar ... maar... die van aight geeft meer een kleuter gevoelquote:
nee hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:27 schreef ToT het volgende:
De mijne zal lastig worden om te verneuken!
Ik stalk je niet hoarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Goh, uit welk topic heb je die geplukt zeg?
HaJee!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Andere manier van vernietigen gekozen....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, het moet zo'n schuifpuzzeltje voorstellen maar het komt er nog niet helemaal uit....
[ afbeelding ]
Gaat ie dan niet verkeerd om?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, het moet zo'n schuifpuzzeltje voorstellen maar het komt er nog niet helemaal uit....
[ afbeelding ]
Nee, je begint "door de war" en dan maak je 'm weer goedquote:
Aanbevolen voor verbetering maar is nu ook al tofquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, je begint "door de war" en dan maak je 'm weer goed
Je kunt alleen niet goed zien dat de vakjes worde verschoven. Moet ik meer frames voor maken.
Dat snap ik, maar het witte vlak lijkt de foute kant op te schuiven? Maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, je begint "door de war" en dan maak je 'm weer goed
Je kunt alleen niet goed zien dat de vakjes worde verschoven. Moet ik meer frames voor maken.
Ik ga 'm nog een keer opnieuw doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het witte vlak lijkt de foute kant op te schuiven? Maar dat kan ook aan mij liggen
HaJee jij bent echt pro, ik wou je even dit geven:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:08 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik ga 'm nog een keer opnieuw doen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:07 schreef Nectar het volgende:
hajee had een echte goeie voor mij gemaakt, iemand die mijne ook kan verneuken
quote:
Zo is 'ie beter....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:08 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik ga 'm nog een keer opnieuw doen.
Zo, kwakje zit erop....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:33 schreef opastokvis het volgende:
okee wie plaatst er een kwakje op de mijne?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:33 schreef SpauldingPF het volgende:
Kan iemand mijn clown verneuken ?
jipiiiieeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:40 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zo, kwakje zit erop....
[ afbeelding ]
ikke ookquote:
Matig, die ga ik niet gebruiken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:53 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
[ afbeelding ] No face o my gosh!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Matig, die ga ik niet gebruiken.
Goffer!quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, hoewel ik betwijfel of je 'm wilt gebruiken....
[ afbeelding ]
Je moet ook geen chocola in je broekzak bewaren. Stomme molquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De GIF moet nog iets kleiner worden gemaakt om 'm te kunnen gebruiken. Wie ? Heb helaas geen tijd meer.quote:
Damn, hijs te groot ofzo. Maar wel heel leuk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
De GIF moet nog iets kleiner worden gemaakt om 'm te kunnen gebruiken. Wie ? Heb helaas geen tijd meer.
[ afbeelding ]
Hij is nu binnen de 50kb met een beetje aanpassing....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Damn, hijs te groot ofzo. Maar wel heel leuk.
Edit: oow, dat zei je ook al.
Het is nu een prachtig klein mooi rood kruisje inderdaadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hij is nu binnen de 50kb met een beetje aanpassing....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:52 schreef banapples het volgende:
[..]
Het is nu een prachtig klein mooi rood kruisje inderdaad
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:18 schreef Nectar het volgende:
Mijne heeft zoveel verneuking nodig PLZ
inderdaad.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
die van mij is wel heel simpel
Oké, hij is nu onder de 50kb....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:58 schreef HaJee het volgende:
[..]
Toen ik hem plaatste werkte 't goed. Later thuis nog maar eens kijken.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kun je stoppen met dit om de 5 posts te roepen. Dankje.
Welkomquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, hij is nu onder de 50kb....
[ afbeelding ]
Zijn het lippen???quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:57 schreef seasushi het volgende:mijn lippen zijn niet te verneuken?
uit little britain toch.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wat is dat voor een wezen in je UI?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:16 schreef Nectar het volgende:
Verneuk de mijne zodanig dat het een olifant word
Ik kreeg bijna een epileptische aanval van die onderste.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:05 schreef Dante_Alighieri het volgende:
Kan iemand mijn avatar net als dit laten doen:
[ afbeelding ]\
Of
[ afbeelding ]
Iemand?
Die zijn super leuk! Totaal niet verneukt eigenlijk...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:08 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik heb het geprobeerd maar ben niet goed met gifjes. Dacht dat het uit 2 plaatjes bestond maar het zijn er 4.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:05 schreef Dante_Alighieri het volgende:
[ afbeelding ]\
Of
[ afbeelding ]
Iemand?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:05 schreef Dante_Alighieri het volgende:
[ afbeelding ]\
Of
[ afbeelding ]
Iemand?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:38 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Die zijn super leuk! Totaal niet verneukt eigenlijk...![]()
Dankjewel!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:05 schreef Dante_Alighieri het volgende:
[ afbeelding ]\
Of
[ afbeelding ]
Iemand?
Wat is het? Een röntgenfoto ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:14 schreef seasushi het volgende:
ik val niet te verneucken/opleucken blijkbaar
Maar nog zie ik hem niet helemaalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:57 schreef seasushi het volgende:mijn lippen zijn niet te verneuken?
aardig verneukt ja, maar t was niet helemaal wat ik bedoeldequote:
Je nieuwe plaatje is wel te verneuken....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:57 schreef seasushi het volgende:
[..]
aardig verneukt ja, maar t was niet helemaal wat ik bedoelde
Misschien vinden mensen dat hij niet veel slechter kanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:39 schreef joers1 het volgende:
Volgens mij is mijne aardig verneuk-ready....of ist verneuk-proof?
Ooh, jawel hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:38 schreef ShiroYasha het volgende:
Mijne is te cool, die kan je niet verneuken
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:41 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ooh, jawel hoor![]()
[ afbeelding ]
je hebt het duidelijk over jouw mangaatje?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:40 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Misschien vinden mensen dat hij niet veel slechter kan
Zie het alsof iemand iets heeft gemaakt van klei, en je moet er iets lelijks van maken. En dan is die van jou gemaakt met hondenpoepniemand wil daaraan zitten.
Oeps....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:38 schreef ShiroYasha het volgende:
Mijne is te cool, die kan je niet verneuken
Volgens mij bestaat daar al een animated gif van en wordt 'ie ook al door iemand hier gebruikt.quote:
En, beweegt 'ie ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:27 schreef SpauldingPF het volgende:
Hajee, held kun je die van mij ook laten bewegen /:P
Zeur niet en gebruik je nieuwe UI. Het was een hoop werkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:56 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Wil je me een trauma bezorgen?
Oké, hier heb je een andere....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:56 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Wil je me een trauma bezorgen?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:50 schreef KarinJ. het volgende:
Nee hoor, ik vind je aapje geweldig, maar soms ben ik niet in een aapjes stemming....
En ik vind je werk écht tof, vandaar dat ik vroeg of je er nog een voor me kon veranderen.
Omdat ik niets van dat verkleinen snap zoek ik plaatjes van 60 bij 60 op t net,vandaar dat mannetje.
Wil je deze dan voor me veranderen??Kan ik af en toe eens afwisselen.
Geniaal! Thanks dude!quote:
Mooi gedaan ! Ik heb net deze af. Heb er een iets andere draai aan gegeven want aan heilige boontjes hebben we een hekel hier op FOK!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:23 schreef ry4life het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben dan wel geen HaJee![]()
Kan je mijn avatar ook zo laten bewegen net als Spaulding?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mooi gedaan ! Ik heb net deze af. Heb er een iets andere draai aan gegeven want heilige boontjes hebben we niet hier op FOK!![]()
[ afbeelding ]
Heb jouw plaatje al opgeslagen maar moet nog even wat leuks verzinnen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:51 schreef joers1 het volgende:
Ziet er wel te gek uit allemaal...wauw
take your time....:) Vind het tof dat je er iets mee wil doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb jouw plaatje al opgeslagen maar moet nog even wat leuks verzinnen.
Thanksquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:59 schreef aight1 het volgende:
Ik maak dalijk wel weer het nieuwe topic, als iemand iets voor in de OP heeft, PM me.
Doe maar weer mee want je hebt al mooie dingen gemaakt ! En ik kan het alleen niet aan !quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:20 schreef banapples het volgende:
Door HaJee durf ik niks meer te vernuecken. Doe ik mijn best komt HaJee met een of andere 15-frame gif aangezet
Dat had ik ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:20 schreef banapples het volgende:
Door HaJee durf ik niks meer te vernuecken. Doe ik mijn best komt HaJee met een of andere 15-frame gif aangezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |