Pfffffff moeilijke situatie. Ik zou persoonlijk komen werken. Als ik de situatie zo lees. Je baan is belangrijker dan een meeting...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:06 schreef Mss het volgende:
Godver, mijn werk belt net, dat ze morgen in de knoop zitten, of ik toch echt niet wil komen werken....
Ze kunnen het me niet verplichten, want ik heb vrij gekregen. Maar gezien de recente toestanden bij ons ben ik bang dat ik het zwaar krijg als ik morgen niet kom....
Ik heb gezegd dat ik er even over na wil denken en vanmiddag even terugbel. Ik wil echt heel graag naar de meet, maar ik ben echt bang dat als ik niet ga, ze me echt terug gaan kloten. De toestanden bij ons op het werk zijn echt heel bizar, dus dat kan best.
Ik zit echt zwaar in dubio, want ik wil jullie graag zien
Jammer, had je graag ontmoet, maar je werk gaat voor inderdaadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:24 schreef Mss het volgende:
Ze kunnen me er niet op ontslaan. Maar er zijn al heel veel spanningen tussen mij en mijn leidinggevende. Tel daarbij op dat ik een 0-uren contract hebben, en ze me dus in principe gewoon niet meer kunnen inplannen totdat ik ontslag neem. Netjes is het niet, maar ik heb ze op ergere dingen betrapt. Ik denk er nog even over na, maar ik denk idd dat ik toch maar ga werken, en dan hoop ik er bij de volgende meet bij te zijn!
Ik zou inderdaad het zekere voor het onzekere kiezen en gaan werken. Want met bijbaantjes naaien ze je vaak waar je bij staat!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:24 schreef Mss het volgende:
Ze kunnen me er niet op ontslaan. Maar er zijn al heel veel spanningen tussen mij en mijn leidinggevende. Tel daarbij op dat ik een 0-uren contract hebben, en ze me dus in principe gewoon niet meer kunnen inplannen totdat ik ontslag neem. Netjes is het niet, maar ik heb ze op ergere dingen betrapt. Ik denk er nog even over na, maar ik denk idd dat ik toch maar ga werken, en dan hoop ik er bij de volgende meet bij te zijn!
Dat klinkt bekend. Heb ook ooit eens zo´n baas gehad. Werkte altijd 16 (en soms meer) uur per week daar naast mijn studie. En na wat gezeur werd ik gewoon ingeroosterd voor 5 uur per week. En hij had ineens bedacht dat mijn functie van assistent floormanager niet meer bestond (we waren met 3 assistenten). Toen heb ik dus inderdaad ontslag genomen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:24 schreef Mss het volgende:
Tot nu toe heb ik nog nooit problemen gehad met mijn 0-uren contract. En ik ben al ruim 5 jaar in dienst. Maar nu worden er toch echt dusdanige vieze spelletjes gespeeld dat ik het zooitje echt niet meer vertrouw.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:29 schreef Puckzzz het volgende:
0-uren contracten zuigen. Die onzekerheid zou ik niet aankunnen...
gewoon lekker gaan werken meid. en tot de volgende meeting
Deze jongen wilt ook graag komen. Mag hij langskomen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:20 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja ik wou surveillance fiets vragen wanneer de volgende naggellak meet is
mwaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Deze jongen wilt ook graag komen. Mag hij langskomen?
En ik.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij mag altijd komen
bij mij dan he
een dode orchideequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Heb je nog een plantje wat ik vast kan houden
.
geen witte lelie?quote:
quote:
Hmm, moeilijke keuze. Wat raad je mij aan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
of een wietplant van anderhalve meter hoog, je mag kiezen
neenquote:
nouja, hoe sterk ben jequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Hmm, moeilijke keuze. Wat raad je mij aan?
Naja, als het nodig is moet allebei tillen ook wel lukken.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:49 schreef Puckzzz het volgende:
jullie vervuilen ons mooie meetingtopic
Laat mij ff flirtenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:49 schreef Puckzzz het volgende:
jullie vervuilen ons mooie meetingtopic
Ben je lekker dan?quote:
Ja. Of wacht.quote:
Tuurlijk!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Stelletje vervuilerds
@ Puckzzz - Ik ben er waarschijnlijk iets voor drie uur, is da goe?
Vechtenquote:
Lees ik dit goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
werk en leven is belangrijker dan nagellak!
Ja nouja liever niet, maar ik zie mezelf nog niet meteen in een doos wonen met drie bakken nagellak en een fles wijnquote:
quote:
Hoezo wijn? Zo'n fles is al gauw drie potjes nagellak waardquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja nouja liever niet, maar ik zie mezelf nog niet meteen in een doos wonen met drie bakken nagellak en een fles wijn
Oeh.quote:
nagellak kan je niet drinken...alhoewel...daar zit ook alcohol in geloof ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoezo wijn? Zo'n fles is al gauw drie potjes nagellak waard.
[..]
Oeh.
Remover zuipen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nagellak kan je niet drinken...alhoewel...daar zit ook alcohol in geloof ik
Keer aan ruiken is ook genoeg voor een leuk effect.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nagellak kan je niet drinken...alhoewel...daar zit ook alcohol in geloof ik
Maar ik ga het wel filmen toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja maar jij ging niet jakoezzieën met mij
Ze staan al op tafelquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoop alleen maar dat Bubs mijn lakjes en plate niet vergeet![]()
voor de rest zal ik me lekker vergapen aan jullie stash
Yeey!!quote:
ik ga toch zuipen lin.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:19 schreef Lindytje het volgende:
Internet!!!!!!
![]()
Na 3 dagen zonder , gofterdegofterkloteKPN, deed ie het een kwartier geleden ineens weer!!!!!!
![]()
Ik heb gelukkig niks gemist over de meet (dat ie ineens niet door zou gaan en ik voor lul in mijn eentje bij puckzzz zou staan ofzo:')), en ik ga nu even de rest doorlezen!
Mss: jammer dat je niet kunt komen
Doe maar morgen, ik wil dat wel zien! (ik vind acryl klote, dus ik wil wel eens kijken of gel makkelijker gaatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yeey!!
Ik zit te twijfelen, zal ik nu mijn twee gehandicapte nagels gaan fixen met tips en gel of willen jullie dat ik dat morgen doe zodat jullie het kunnen zien (als daar behoefte aan is)
Och eigenlijk stelt het ook geen zak voor, maar zeg het maar
Nee, ik denk niet dat ik daar erg gelukkig van ga wordenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Blijf je ook slapen toevallig??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |