abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85142533
Vreemd joh, ik doe beetje onderzoek naar eiwitten & kanker en zo, stuit ik op het volgende:

http://www.nieuws.leidenu(...)geidentificeerd.html

Een tumor ontstaat door ongecontroleerde groei van cellen. Normaal gesproken zijn de cellen stevig met elkaar verbonden door eiwitten. Deze eiwitten regelen de interactie tussen cellen. In dit stadium zijn tumorcellen ‘rustig’, hebben weinig annexine A1 en zijn niet in staat om uitzaaiingen te vormen.

Maar in tumorweefsel met veel annexine A1 verliezen de cellen het contact met elkaar en ontstaat er een agressiever (invasief) type.

Aha. Maar dan lees je op andere websites (http://probes.invitrogen.com/media/pis/mp13241.pdf) dat "Fluor® 488 annexin V" wordt gebruikt om kanker te bestrijden (?)

Er zal wel een fundamenteel verschil zitten tussen de verschillende vormen van annexine, ik ben geen expert. Ik vertrouw iig geen medicatie waarvan de Universiteit van Leiden zegt dat het uitzaaiing veroorzaakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Salvad0R op 11-08-2010 16:49:27 ]
pi_85142726
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:11 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ja dat zou kunnen, daarom wordt er onderzoek gedaan. Ooit dacht men ook dat anti-oxidanten tegen kanker beschermden. In de paper die je linkte stond daar volgens mij niets over, is stapje 2 van het onderzoek zeg maar.
[..]

Nee, niet echt, maar dat is ook een heel verhaal misschien ff googlen moet vast mooie uitleg over te vinden zijn op internet.
Hoezo "niet echt" .

Als blijkt dat de uni van Leiden beweert dat eiwitten de belangrijkste rol spelen in het stabiel samenhouden van lichaamscellen, waarom kom je dan aanzetten met dat het niet zo is?

Obvious weer.
pi_85142775
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:24 schreef Salvad0R het volgende:

Aha. Maar dan lees je op andere websites (http://probes.invitrogen.com/media/pis/mp13241.pdf) dat "Fluor® 488 annexin V" wordt gebruikt om kanker te bestrijden (?)

Nee om kanker op te sporen

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:29 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Hoezo "niet echt" .

Als blijkt dat de uni van Leiden beweert dat eiwitten de belangrijkste rol spelen in het stabiel samenhouden van lichaamscellen, waarom kom je dan aanzetten met dat het niet zo is?

Obvious weer.
Eiwitten doen wel meer dan dat, uit jouw uitspraak viel niet af te leiden dat je dat begreep, daarom ook "niet echt" en geen nee. Het was gewoon een niet kloppende redenering. Kankercellen zijn bv. ook cellen :?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85142887
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:30 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nee om kanker op te sporen
Ah, ze gebruiken hetgeen wat uitzaaiing veroorzaakt als ingredient in het goedje om kanker "op te sporen"?
pi_85142970
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:32 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ah, ze gebruiken hetgeen wat uitzaaiing veroorzaakt als ingredient in het goedje om kanker "op te sporen"?
ja zoiets:

Marker
Ondanks de veelbelovende resultaten is het geen optie om remming van annexine A1 als kankertherapie te gebruiken. Annexine A1 vervult immers ook in gezonde lichaamscellen een belangrijke functie en het komt in relatief grote hoeveelheden voor. Het bestrijden van annexine A1 met behulp van medicatie, zou daarom te veel bijwerkingen hebben. Maar de onderzoekers denken wel dat het een ‘marker’ voor de invasieve basale – dus niet uitgezaaide – borstkanker kan worden. ‘Bij de vorming en uitzaaiing van borstkanker zijn vele genen en eiwitten betrokken. Maar weinig van de markers die tot nu toe geïdentificeerd zijn, komen zo specifiek tot expressie in basale borstkanker als annexine A1’, zegt Van Miltenburg. Door annexine A1 als marker te gebruiken, kan een specifieke diagnose gesteld worden en de therapie hierop worden aangepast. Dit zal nog verder onderzoek behoeven, waar de onderzoekers in de groep hard aan werken.

(zelfde bron, lees ze nou eens helemaal voordat je post -.-)
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85143200
Ja, omdat Annexine A1 relatief veel voorkomt heb je de kans dat je de normale verhouding tussen andere cellen beïnvloedt wanneer je een behandeling gaat richten op vermindering van dat eiwit.

Heeft verder niets te maken met dat FluorAnnexineV waarmee ze "kanker opsporen" ...
pi_85143319
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:39 schreef Salvad0R het volgende:
Ja, omdat Annexine A1 relatief veel voorkomt heb je de kans dat je de normale verhouding tussen andere cellen beïnvloedt wanneer je een behandeling gaat richten op vermindering van dat eiwit.

Heeft verder niets te maken met dat FluorAnnexineV waarmee ze "kanker opsporen" ...
Als je nou in ieder geval 15 minuten of zo wachtte met posten dan kon je nog net doen alsof je je eigen bron gelezen hebt :/
pi_85144161
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:41 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Als je nou in ieder geval 15 minuten of zo wachtte met posten dan kon je nog net doen alsof je je eigen bron gelezen hebt :/
Waarom doe jij de suggestie dat ik mijn bronnen niet lees? Kan je niet gewoon een keer je asymmetrische gezicht tegen mij dicht houden, aangezien je verder niets dan aannames doet en onterechte twijfel zaait?
pi_85144398
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:58 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Waarom doe jij de suggestie dat ik mijn bronnen niet lees? Kan je niet gewoon een keer je asymmetrische gezicht tegen mij dicht houden, aangezien je verder niets dan aannames doet en onterechte twijfel zaait?
Projecteer je nu jezelf op een ander of lijkt dat maar zo :')
Profiel opgeheven.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 16:04:27 #210
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85144429
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:24 schreef Salvad0R het volgende:
Vreemd joh, ik doe beetje onderzoek naar eiwitten & kanker en zo, stuit ik op het volgende:

http://www.nieuws.leidenu(...)geidentificeerd.html

Een tumor ontstaat door ongecontroleerde groei van cellen. Normaal gesproken zijn de cellen stevig met elkaar verbonden door eiwitten. Deze eiwitten regelen de interactie tussen cellen. In dit stadium zijn tumorcellen ‘rustig’, hebben weinig annexine A1 en zijn niet in staat om uitzaaiingen te vormen.

Maar in tumorweefsel met veel annexine A1 verliezen de cellen het contact met elkaar en ontstaat er een agressiever (invasief) type.

Er zal wel een fundamenteel verschil zitten door de verschillende vormen van annexine, ik ben geen expert. Ik vertrouw iig geen medicatie waarvan de Universiteit van Leiden zegt dat het uitzaaiing veroorzaakt.
Psst. Dat tweede linkje gaat over een techniek die ex-vivo wordt gebruikt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_85144575
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:58 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

omdat je binnen 5 minuten reageert, niet genoeg tijd om je bronnen te lezen

als je nou je tweede link eens goed leest en eventjes samenvat zul je halverwege er achter komen dat je onzin roept.
pi_85145192
Tussen mijn post met die bronnen en jouw vorige post zit een kwartier.

Toch vreemd dat ze in het goedje om kanker "op te sporen" een ingrediënt stoppen waarvan de Universiteit van Leiden beweert dat het uitzaaiing veroorzaakt, vind je niet?
pi_85145316
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je bedoelt een techniek die inwendig wordt gebruikt maar aan de hand van een ex-vivo voorbeeld wordt uitgelegd, in die bron?
pi_85145408
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:20 schreef Salvad0R het volgende:
Tussen mijn post met die bronnen en jouw vorige post zit een kwartier.

Toch vreemd dat ze in het goedje om kanker "op te sporen" een ingrediënt stoppen waarvan de Universiteit van Leiden beweert dat het uitzaaiing veroorzaakt, vind je niet?
en toen waren er twee dingen die je kon doen om jezelf te informeren:

of je bron nog een keer lezen om the glaring obvious die je bij de eerste poging gemist had misschien dit keer wel te zien

of
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

dat moeilijke woord op te zoeken.

Beide leiden tot exact dezelfde conclusie.
pi_85145477
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:23 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Je bedoelt een techniek die inwendig wordt gebruikt maar aan de hand van een ex-vivo voorbeeld wordt uitgelegd, in die bron?
probes.invitrogen.com

nog een woord dat je misschien op zou willen zoeken?
pi_85145593
Wat zit je nou raadselachtig te doen?

Zeg gewoon watzup, ik pretendeer nergens de kennis van een oncoloog te hebben, ik kan gewoon lezen.
pi_85145685
in de naam zit een term die buiten het lichaam betekent
in de beschrijving staat hoe je buiten het lichaam iets op spoort

nergens staat dat het voor in een lichaam is
pi_85145843
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:26 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

probes.invitrogen.com

nog een woord dat je misschien op zou willen zoeken?
Dat is ook niet nodig he, deze toon.
pi_85146071
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is ook niet nodig he, deze toon.
Ik wordt de hele tijd gedwongen zijn bronnen te lezen omdat hij dat zelf niet doet en zelfs erger; claimt dat er dingen in staan die er helemaal niet in staan, en ondertussen loopt hij wel hoog van de toren te blazen dat wij schapen zijn. Ik vind het meer dan nodig.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 16:42:19 #220
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85146232
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:23 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Nee, als ik dat stuk zo lees wordt het helemaal niet toegepast in het lichaam. Ze hebben het bijv over samples etc.
Onikaan ni ov dovah
pi_85146322
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:39 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik wordt de hele tijd gedwongen zijn bronnen te lezen omdat hij dat zelf niet doet en zelfs erger; claimt dat er dingen in staan die er helemaal niet in staan, en ondertussen loopt hij wel hoog van de toren te blazen dat wij schapen zijn. Ik vind het meer dan nodig.
Dat het goedje uitwendig gebruikt wordt door een bedrijf wat "invitrogen" heet, sluit niet uit dat het inwendig gebruikt wordt, lijkt mij?
pi_85146459
http://video.google.com/v(...)+fluoride+deception#

The Fluoride Deception (Interview With Christopher Bryson)
28:31 - 4 years ago

"Bryson marshals an impressive amount of research to demonstrate fluoride?s harmfulness, the ties between leading fluoride researchers and the corporations who funded and benefited from their research, and what he says is the duplicity with which fluoridation was sold to the people. The result is a compelling challenge to the reigning dental orthodoxy, which should provoke renewed scientific scrutiny and public debate."

-- PUBLISHERS WEEKLY

[ Bericht 19% gewijzigd door Salvad0R op 11-08-2010 16:54:25 ]
pi_85146764
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:44 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dat het goedje uitwendig gebruikt wordt door een bedrijf wat "invitrogen" heet, sluit niet uit dat het inwendig gebruikt wordt, lijkt mij?
ja sommige mensen gebruiken antivries of lego-hoofdjes inwendig. Nee dat sluit het niet uit, maar daar is het niet voor gemaakt.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 16:54:34 #224
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85146900
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:44 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Echt uitsluiten lijkt me lastig ja, maar zeggen dat ze het dus wel doen vanwege de naam van het bedrijf lijkt mij totaal onlogisch. Het goedje is er iig niet voor bedoelt.
Onikaan ni ov dovah
pi_85146941
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Echt uitsluiten lijkt me lastig ja, maar zeggen dat ze het dus wel doen vanwege de naam van het bedrijf lijkt mij totaal onlogisch. Het goedje is er iig niet voor bedoelt.
Die specifieke website is niet de enige die die "medicatie" draagt..
pi_85146983
Die docu is trouwens Lekker .
pi_85147082
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:55 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Die specifieke website is niet de enige die die "medicatie" draagt..
Het is geen medicatie en het spul is gemaakt om buiten het lichaam te gebruiken. Zoals een wijs mens al eerder stelde:
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:52 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

ja sommige mensen gebruiken antivries of lego-hoofdjes inwendig. Nee dat sluit het niet uit, maar daar is het niet voor gemaakt.
Kun je even vertellen wat er in de docu gezegd wordt en hoe dat relevant is voordat ik mn tv-rogramma af zet om over tien minuten weer teleurgesteld te zijn dat het een waste of time was? Zeg iig waar het over gaat en welke punten belangrijk zijn voor de discussie.
pi_85147236
Gaat over dat fluoride oorspronkelijk een reststof was van de aluminiumindustrie en hoe dat samenhangt met het besluit om fluoride toe te voegen aan het drinkwater van Amerika.

Je weet toch dat mensen zeggen dat je geen water uit de kraan moet drinken in Frankrijk & Amerika?

Guess why.
pi_85149190
Deze is ook hard:

G. Edward Griffin - A World Without Cancer - The Story Of Vitamin B17
55:13 - 4 years ago

G. Edward Griffin marshals the evidence that cancer is a deficiency disease - like scurvy or pellagra - aggravated by the lack of an essential food compound in modern man's diet.
That substance is vitamin B17. In its purified form developed for cancer therapy, it is known as Laetrile. This story is not approved by orthodox medicine.

The FDA, the AMA, and The American Cancer Society have labeled it fraud and quackery. Yet the evidence is clear that here, at last, is the final answer to the cancer riddle. Why has orthodox medicine waged war against this non-drug approach? The author contends that the answer is to be found, not in science, but in politics - and is based upon the hidden economic and power agenda of those who dominate the medical establishment.

With billions of dollars spent each year on research, with other billions taken in on the sale of cancer-related drugs, and with fund-raising at an all-time high, there are now more people making a living from cancer than dying from it. If the solution should be found in a simple vitamin, this gigantic industry could be wiped out over night. The result is that the politics of cancer therapy is more complicated than the science.

http://video.google.com/videoplay?docid=4312930190281243507#
  woensdag 11 augustus 2010 @ 18:11:10 #230
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_85149610
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:01 schreef Salvad0R het volgende:
Gaat over dat fluoride oorspronkelijk een reststof was van de aluminiumindustrie en hoe dat samenhangt met het besluit om fluoride toe te voegen aan het drinkwater van Amerika.

Je weet toch dat mensen zeggen dat je geen water uit de kraan moet drinken in Frankrijk & Amerika?

Guess why.
Lambiekje kwam met het verhaal dat het nucliair afval was. Wat is het nu?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  woensdag 11 augustus 2010 @ 18:31:48 #231
132191 -jos-
Money=Power
pi_85150300
tvp, ik gebruik al een tijdje fluoridevrije tandpasta :)
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_85150426
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:11 schreef Knarf het volgende:

[..]

Lambiekje kwam met het verhaal dat het nucliair afval was. Wat is het nu?
Als je die docu checkt, kan je zien dat tijdens het Manhattan Project veel fluoride is gebruikt. Het toenmalig toxicologisch hoofd van dat project, een wetenschaper genaamd Harold Hodge was heel erg gerenommeerd destijds, tot het moment dat naar buiten kwam dat hij met andere wetenschappers mensen inspoot met uranium en plutoniom om de schadelijkheid te testen.
Hij beweerde in een marketingcampagne, bedacht door Edward Bernays dat fluoride helemaal geen schadelijke effecten had op het menselijk lichaam en dat mensen het vooral moesten vertrouwen.

Dus de gast die plutonium in mensen spoot om het effect te testen is dezelfde gast die aan hetzelfde volk vertelt dat fluoride etc. heel goed voor je is.

Dat hij gesteund werd in zijn "bevindingen" betreffende fluoride door bedrijven als DuPont, Aluminium Co, US Steel, etc, zegt natuurlijk ook wel wat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Salvad0R op 11-08-2010 18:45:05 ]
pi_85150540
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:01 schreef ToT het volgende:

[..]

Volgens mij zegt Bankfurt hier dat bij chemisch gemaakte calciumpreparaten er meer losse Ca2+ ionen zijn dan met organisch calcium, ondanks dat de fysieke eigenschappen en dus ook de oplosbaarheid van beide varianten volkomen gelijk is.

Edit: tenzij we weer over isomeren praten misschien.
Nee, dat schreef ik niet, maar je gaf al een goede opmerking over de verhouding met andere noodzakelijke substanties zoals Magnesium; en er is er nog een: Vitamine D bijvoorbeeld.

Die hele discussie over calcium hier ingevoegd is ook aan de orde over de discussie van fluoride; ze hebben een sterk onderlinge invloed op de opbouw van het botstelsel.
pi_85150711
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:39 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nee, dat schreef ik niet, maar je gaf al een goede opmerking over de verhouding met andere noodzakelijke substanties zoals Magnesium; en er is er nog een: Vitamine D bijvoorbeeld.

Die hele discussie over calcium hier ingevoegd is ook aan de orde over de discussie van fluoride; ze hebben een sterk onderlinge invloed op de opbouw van het botstelsel.
Maar dat is nog steeds geen antwoord:

wat is het verschil tussen die twee versies van Ca2+?
Je zei dat dat alleen homeopathisch uitgelegd kon worden maar hebt daarna niets meer gezegd...
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:13:17 #235
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85151791
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:35 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als je die docu checkt, kan je zien dat tijdens het Manhattan Project veel fluoride is gebruikt. Het toenmalig toxicologisch hoofd van dat project, een wetenschaper genaamd Harold Hodge was heel erg gerenommeerd destijds, tot het moment dat naar buiten kwam dat hij met andere wetenschappers mensen inspoot met uranium en plutoniom om de schadelijkheid te testen.
Hij beweerde in een marketingcampagne, bedacht door Edward Bernays dat fluoride helemaal geen schadelijke effecten had op het menselijk lichaam en dat mensen het vooral moesten vertrouwen.

Dus de gast die plutonium in mensen spoot om het effect te testen is dezelfde gast die aan hetzelfde volk vertelt dat fluoride etc. heel goed voor je is.

Dat hij gesteund werd in zijn "bevindingen" betreffende fluoride door bedrijven als DuPont, Aluminium Co, US Steel, etc, zegt natuurlijk ook wel wat.
http://en.wikipedia.org/wiki/Uranium_hexafluoride
Ik neem aan dat je deze stof bedoelt?
Onikaan ni ov dovah
pi_85153262
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:01 schreef Salvad0R het volgende:

Guess why.
Alcoa Corporation :r
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:48:10 #237
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_85153294
Is deze al langs geweest?

In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_85164063
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Is deze al langs geweest?

Neen! Thx ! Keiharde film..
pi_85171433
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Uranium_hexafluoride
Ik neem aan dat je deze stof bedoelt?
Zou best kunnen.

http://www.gwu.edu/~nsarc(...)04/pl4brf/pl4bre.txt

In ieder geval, dezelfde gast die mensen met uranium injecteerde vertelde in zijn bijbaan als farma-official dat fluoride heel gezond voor je is. Die gozer was niet goed bezig. Niet te vertrouwen.
pi_85274021
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:44 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Maar dat is nog steeds geen antwoord:

wat is het verschil tussen die twee versies van Ca2+?
Je zei dat dat alleen homeopathisch uitgelegd kon worden maar hebt daarna niets meer gezegd...
pi_85274429
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 11:29 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik denk dat je het een beetje moet zoeken in de verklaring die ik er over heb gegeven (energie enzo), maar het zou idd wel fijn zijn als hijzelf er antwoord op gaf. :)
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:22:50 #242
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_85277134
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 11:29 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Homeopatie is onzin
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_85278372
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Homeopatie is onzin
Ja de klassieke homeopathie krijgt steeds minder aanhangers hier in het westen. Ikzelf geloof er ook niet echt in. Bachbloesemtherapie, wat eigenlijk op hetzelfde principe is gebaseerd, schijnt echter wel enorm goed te werken volgens velen.
pi_85281242
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Homeopatie is onzin
no shit sherlock, maar wanneer iemand claimt dat er een verschil is op homeopathisch niveau tussen calcium en calcium wil ik dat toch ff graag horen. Moet een interessante redenatie zijn.
pi_85331448
Kick
pi_85332509
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 00:03 schreef Salvad0R het volgende:
Kick
Met welke vraag of stelling?

Ik ben nog steeds op Bankfurt aan het wachten en volgens mij is er over de rest van de punten al redelijk concensus?
pi_85332707
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 00:32 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Met welke vraag of stelling?

Ik ben nog steeds op Bankfurt aan het wachten en volgens mij is er over de rest van de punten al redelijk concensus?
Ik kon wel een leuk verhaal beginnen over de effecten van fluoride en aanverwante stoffen op het DNA van mensen, maar aangezien mijn enige motivatie van posten was om de aanwezige online gasten van wat leesvoer te voorzien, voldeed mijn kick.

[ Bericht 9% gewijzigd door ToT op 16-08-2010 01:03:49 ]
pi_85333658
SalvadOr....het hoeft niet zo vijandig. Daarmee jaag je alleen maar mensen weg.
pi_85334240
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 01:04 schreef ToT het volgende:
SalvadOr....het hoeft niet zo vijandig. Daarmee jaag je alleen maar mensen weg.
Als die mensen geen "interessante bijdrage" hebben aan dit soort topics en alleen maar twijfel zaaien en nonsens posten, dan zijn we die mensen beter kwijt dan rijk.
pi_85334736
Fijn dat je dit in de feedback hebt gezet. :)
Dan gaan we hier nu weer over op fluoride.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')