Ik moet er ook niet aan denken 'm in een vagina te hangen. Walgelijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:57 schreef wonderer het volgende:
Maar waarom is die voorstelling in je hoofd dan zo walgelijk? Dat het je niet opwindt, snap ik best. Maar dat je het echt smering vindt?Volgens mij vind je het smerig omdat je homofoob bent, en word je niet homofoob omdat je het smerig vindt...
Tenminste, dat lijkt mij. Je kunt pas iets vies vinden, als je het al niet mag. Anders zouden je gevoelens daaromtrent gewoon neutraal zijn, toch?
Had jij dan al een keer in een strak aarsje gepord toen je vond dat je hetero was?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 04:41 schreef Dubby het volgende:
Er is natuurlijk niets mis met homoseksualiteit, maar toch zou het een goede zaak zijn wanneer iedere man eens in een nat kutje heeft geroerd, voordat hij zijn geaardheid vaststelt.
Wat heeft het geslacht van de persoon waarop je verliefd wordt daar nou mee te maken dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 04:41 schreef Dubby het volgende:
Er is natuurlijk niets mis met homoseksualiteit, maar toch zou het een goede zaak zijn wanneer iedere man eens in een nat kutje heeft geroerd, voordat hij zijn geaardheid vaststelt.
Jij vindt dat iedereen ooit in een nat kutje geroerd moet hebben?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:11 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Wat heeft het geslacht van de persoon waarop je verliefd wordt daar nou mee te maken dan?
Dat kun je de eigenaressen van die natte kutjes toch niet aan doen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij vindt dat iedereen ooit in een nat kutje geroerd moet hebben?
Zelfs een vingerplant in een tuinpot heeft zaad nodig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat kun je de eigenaressen van die natte kutjes toch niet aan doen!
Dit dus.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:01 schreef goofy_goober het volgende:
Mannen die homofoob zijn zitten in de knoop met hun eigen seksualiteit.
Ik wilde echt iets heel smerigs zeggen over "als het eenmaal zover is kan het ze niet meer schelen".quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat kun je de eigenaressen van die natte kutjes toch niet aan doen!
Zie bovenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zelfs een vingerplant in een tuinpot heeft zaad nodig.
Waarom zou je kwaad met kwaad moeten vergelden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:09 schreef Zeurnietzo het volgende:
[..]
Dit dus.
Homo's doen anderen geen kwaad door homo te zijn. Boze schreeuwlelijkerds (met name, maar niet uitsluitend, religieuzen) zouden hun frustraties beter kunnen richten op mensen die anderen kwaad doen.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:20 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Waarom zou je kwaad met kwaad moeten vergelden?
Sommige homo's doen het mannelijk ras wel degelijk kwaad!
Nooit gehoord van de mannenmoordende homobende van zierikzee?quote:
Door vrouwelijke trekken te vertonen, verder dan een hetero man ooit zou gaan.quote:
Ik heb sowieso een afkeer tegen kleffe mensen op straat. Of hand in hand lopen. En dan boeit me het geslacht ook nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:02 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt AgLarr niet dat de discussie op zich intolerant is.
Maar dat er een paar mensen dingen posten dat hetero's hun aanwezigheid ook niet onder stoelen of banken schuiven. En dat ze een afkeer hebben aan stelletjes die bekken op straat.
Hoe doen ze het mannelijk ras dan kwaad?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:38 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Door vrouwelijke trekken te vertonen, verder dan een hetero man ooit zou gaan.
Dus ik beweer niet dat een mannelijke hetero geen vrouwelijke trekjes zou hebben.
Maar dit in ieder geval in veeel mindere mate heeft dan een 'klassieke' homo.
Dat mogen ze toch lekker doen? Waarom niet, het is hun leven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:38 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Dus ik beweer niet dat een mannelijke hetero geen vrouwelijke trekjes zou hebben.
Maar dit in ieder geval in veeel mindere mate heeft dan een 'klassieke' homo.
Door vrouwelijke trekken te vertonen, verder dan een hetero man ooit zou gaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe doen ze het mannelijk ras dan kwaad?
Vind ik ook, maar ik geef alleen maar aan dat IK dáár niet van hou(c.q. afkeer).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat mogen ze toch lekker doen? Waarom niet, het is hun leven.
Daar doen ze mij geen kwaad mee. Daar doen ze eerder andere homo's kwaad mee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:40 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Maar dit in ieder geval in veeel mindere mate toont dan een 'klassieke' homo.
Nee, zij jou waarschijnlijk ook niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:43 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ik geef alleen maar aan dat IK dáár niet van hou(c.q. afkeer).
Dus ik zal ze zelf nooit vrijwillig opzoeken.
Het ontgaat me nog steeds volledig hoe ze daar een andere man kwaad mee doen. Zou juist fijn moeten zijn voor alle pantoffelhelden, omdat het ze door vergelijking mannelijker laat lijken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:40 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat een 'klassieke' homo geen voorbeeld kan zijn voor een 'klassieke man'.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar doen ze mij geen kwaad mee. Daar doen ze eerder andere homo's kwaad mee.
Ik zeg niet dat ze een andere man kwaad doen, ik zeg dat ze geen voorbeeld voor het mannelijk ras zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:44 schreef Zeurnietzo het volgende:
[..]
Het ontgaat me nog steeds volledig hoe ze daar een andere man kwaad mee doen. Zou juist fijn moeten zijn voor alle pantoffelhelden, omdat het ze door vergelijking mannelijker laat lijken.
Nee. Maar wat denk je van al die metromannen? Het 'mannelijk ras' is, als je het zo bekijkt, al lang 'verpest'. Dat vrouwelijke gedrag hoeft van mij ook niet hoor, vind het zelf ook storend, maar ze doen er niemand kwaad mee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:51 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat een 'klassieke' homo geen voorbeeld kan zijn voor een 'klassieke man'.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, zij jou waarschijnlijk ook niet.
Nee klopt, k zeg ook niet dat ze iemand kwaad doen, maar zoals jij het zegt, 'verpesten' ze het echte mannelijke ras, en ik ben ook van mening dat het al tijden zo bezig is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Maar wat denk je van al die metromannen? Het 'mannelijk ras' is, als je het zo bekijkt, al lang 'verpest'. Dat vrouwelijke gedrag hoeft van mij ook niet hoor, vind het zelf ook storend, maar ze doen er niemand kwaad mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |