Moet je in de zee gaan zwemmen.quote:
Die zou ik ook echt zwemmen om hem uit te zwemmen en niet vanwege de tijd of plaats.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Een beetje boelmooi is wel dat je gewoon lekker kunt zwemmen en wel zien waar je eindigt.
Ja precies maar daar moet je ook gewoon steady zwemmen en niet perse hard.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die zou ik ook echt zwemmen om hem uit te zwemmen en niet vanwege de tijd of plaats.
Wel fan van zure vis dan?quote:
Ik moet hem toch op mijn max. gaan zwemmen uiteindelijk, want ik wil wel weten hoe lang ik er over zou doen, er zit tenslotte ook nog een tijdlimiet op. Hoe dat precies zit weet ik niet, maar ik mag niet te laat binnenkomen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja precies maar daar moet je ook gewoon steady zwemmen en niet perse hard.
QFPIquote:
Ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet hem toch op mijn max. gaan zwemmen uiteindelijk, want ik wil wel weten hoe lang ik er over zou doen, er zit tenslotte ook nog een tijdlimiet op. Hoe dat precies zit weet ik niet, maar ik mag niet te laat binnenkomen.
Ik wacht op je smsje :$ :$ :$quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:31 schreef mstr het volgende:
Ik ga richting bed.
Nog even smsen en dan slapen.
Ik wacht met smart.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:31 schreef mstr het volgende:
Ik ga richting bed.
Nog even smsen en dan slapen.
xDquote:
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:31 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt.
Zit met een idee in mn hoofd maar kan het niet onder woorden brengen
Spreekt elkaar een beetje tegen.quote:
Hoe bedoel je? Op 10km is een verschil van 2 seconden natuurlijk niks, maar op 50m is dat een wereld van verschil.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Spreekt elkaar een beetje tegen.
Dat je met zo'n lange afstanden minder verschillen hebt maar over lange afstand maken kleine verschillen natuurlijk meer verschil.
Dat weet ik zelf dus niet helemaalquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Op 10km is een verschil van 2 seconden natuurlijk niks, maar op 50m is dat een wereld van verschil.
Ik snap het niet meerquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:46 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf dus niet helemaal.
Relatief verschil zal anders liggen, denk ik?
Nee, echt balen.quote:
Nee ik ook niet, laat maar hangen.quote:
Van Nederland?quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:47 schreef VASND het volgende:
[..]
Nee, echt balen.
[ afbeelding ]
Een van de weinige vrouwelijke vrouwen-topzwemsters van dit moment..
Nja die anderen zien er allemaal zo niet-vrouwelijk uit.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van Nederland?Ik denk eerder dat we een te kort aan mannen hebben hier
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilerquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb gisteren Into The Wild gekeken. Toch stom dat die gozer zo stubborn is en daardoor dood gaat.
Ik haat MEN-spamsletten.quote:
Daaromquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Leuk tegen de verveling of bij postrecords.
Van 10:00 tot 14:00 en van 18:00 tot 0:00 ofzo.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
Weet ik, je had toch 1156 als record.
Hoelang was je daarmee bezig?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van 10:00 tot 14:00 en van 18:00 tot 0:00 ofzo.
En dan ook nog snel.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
ja hele dag fok!en in en men de hele tijd
Welke generatie iPod heb je? Ipod touch sowieso neem ik aan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:49 schreef Bravebart het volgende:
Zo in de trein maar eens m'n iPod compleet ordenen en updaten
Natuurlijk niet gastquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Welke generatie iPod heb je? Ipod touch sowieso neem ik aan?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
ja, de hele tijd bij je MYAT kijken.
Ik ben nu aan het proberen een record te vestigen. Heb al 246 posts in 90 min kunnen plaatsen.quote:
Heb je nog hobbies?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:01 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het proberen een record te vestigen. Heb al 246 posts in 90 min kunnen plaatsen.
Kun je die updaten en ordenen dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Natuurlijk niet gastiPod classic 80 GB, geen idee welke generatie
Laptopquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kun je die updaten en ordenen dan?Of neem je je laptopje mee?
Dat is vrij snel.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:01 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het proberen een record te vestigen. Heb al 246 posts in 90 min kunnen plaatsen.
Ik probeer een gemiddelde van 3.1 posts per minuut te plaatsen, en dit 12 uur vol te houden, dan volgens mij berekeningen zal k ongeveer 1980 hebbenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is vrij snel.Ik zat op een gegeven moment aan de 50 posts in een kwartier, volgens Arcee
oftewel de alltime recordquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:05 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik probeer een gemiddelde van 3.1 posts per minuut te plaatsen, en dit 12 uur vol te houden, dan volgens mij berekeningen zal k ongeveer 1980 hebben
Uuuh nee.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:05 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik probeer een gemiddelde van 3.1 posts per minuut te plaatsen, en dit 12 uur vol te houden, dan volgens mij berekeningen zal k ongeveer 1980 hebben
Ik ken het record.quote:
Iddquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:09 schreef DeLuna het volgende:
Je gemiddelde gaat trouwens ook vrij hard omhoogNet was het nog 131 en nu 137
Wel als je goed je best doetquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat wil bij mij dan weer niet. Maar ach.
Dan moet ik over de 3000 gaan zitten denk ik en da's onmogelijkquote:
Als je niet slaapt is het een eitjequote:Op zondag 8 augustus 2010 12:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan moet ik over de 3000 gaan zitten denk ik en da's onmogelijk
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:14 schreef xyzyx het volgende:
Dus nu moeten we allemaal onzin met Nectar lullen?
Je mag iemand helpen als je maar niet gaat baggerenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:14 schreef xyzyx het volgende:
Dus nu moeten we allemaal onzin met Nectar lullen?
Ik ook, daaromquote:
Altijd toch, lekker baggeren is niets mis meequote:
Ohquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je mag iemand helpen als je maar niet gaat baggeren
Ja, maar ik bagger niet echtquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Altijd toch, lekker baggeren is niets mis mee
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:16 schreef xyzyx het volgende:
T regent, mijn raam staat open en mijn ma heeft de luxaflex omhoog gedaan en nu wordt mijn xbox nat
Weet ik niet?quote:
Maar ik doe geen poging tot veel postsquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Weet ik niet?Maar anders word de poging al gauw gestaakt door een ban
Ja dat bedoel ik, dus daarom bagger ik nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Weet ik niet?Maar anders word de poging al gauw gestaakt door een ban
Ik welquote:
Socios? Piranhia heeft het record toch?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:21 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik welsoms.. meestal.. en dan soms komt er wat nuttigs tussendoor
.
Vanwaar wil je socios verslaan eigenlijk?
Heulemaal nietquote:
Ik dacht dat Socios er laatst overheen gegaan wasquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:22 schreef Nectar het volgende:
[..]
Socios? Piranhia heeft het record toch?
Nee volgens mij niet?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik dacht dat Socios er laatst overheen gegaan wasmaar zou het niet 100% zeker weten
Misschien dat hij t record voor die dag had maar niet het algemene record.. Kan het zo 123 niet terug vinden waar het stondquote:
Ja dat denk ik ook, want dat topic staat in de tt Piranhia kom eens hier! ofzo.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Misschien dat hij t record voor die dag had maar niet het algemene record.. Kan het zo 123 niet terug vinden waar het stond
Haha okee.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:26 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, want dat topic staat in de tt Piranhia kom eens hier! ofzo.
Nee sinds 10:30 non stop aan het postenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Haha okee.
Ben je nu al vanaf 12 uur 's nachts aan het posten dan?
Toen ik begon, had ik 754 posts op me naamquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee sinds 10:30 non stop aan het posten
Okeequote:Op zondag 8 augustus 2010 12:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee sinds 10:30 non stop aan het posten
Okee ff kijkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:28 schreef Nectar het volgende:
[..]
Toen ik begon, had ik 754 posts op me naam
Hij mislukt niet, ik heb vandaag de hele dag, heb niks te doen, het is zondag, enja ga dus de hele tijd fokkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Okee![]()
Op hoeveel posts zit je nu dan ongeveer?
Als je poging mislukt moet je volgende x gewoon 12 uur beginnen in de nachtbagger dan kun je behoorlijk wat posts maken
Ja makkelijk, tel maar na. tot 00.00 heb ik de tijd, ik moet eten enz dus min een uurquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:31 schreef xyzyx het volgende:
ongeveer 340 posts al dan.. Dus 170 per uur.. ga je het daarmee halen?
Een echte die heart eet achter de pcquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:31 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja makkelijk, tel maar na. tot 00.00 heb ik de tijd, ik moet eten enz dus min een uur
Het raam staat open en t spettert op de vensterbank en dan op de xboxquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:32 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Welke idioot laat zijn Xbox nat regenen.
1950quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Een echte die heart eet achter de pc.
Je hebt dus nog ongeveer.. 10,5 uur.. dus kun je nog ~1800 posts maken als je zo door gaat en kom je op 2100 uit.. Wat is het oude record?
Logisch, tatoeages.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Gvd niemand uit dat tattootopic helpt me
Oohquote:
Verdriedubbeld jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:41 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Oohdat moet wel te doen zijn.
Heb je meteen je postcount verdubbeld
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:50 schreef Bravebart het volgende:
Geen brood in huisKut huisgenoot ook
Je kan niet even weg zijn of het loopt alweer in de soep hier
Ja dat jaquote:
Haha is het een jongen/meisje dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat ja"Ja, jij was er toch niet en ik at op m'n werk, blablabla"
Een manquote:
Je bent afgekapt! Op naar de volgende.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bent afgekapt! Op naar de volgende.
Ik snap er niks vanquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
http://www.inkstitution.c(...)dir=~Lettering&img=0
Hmm
Ik ook niet, maar dat plaatje zegt me dat Rotterdam misschien een goede optie is voor mijn inktquote:
Doen ze wel, maar ze zijn zo traag met terugsturen dat het lijkt alsof ze ze niet lezen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
waarooooom lezen mijn ouders hun smsjes nooit
Meheheh ik ken hetquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
waarooooom lezen mijn ouders hun smsjes nooit
Ja! Die ± doet het hem hè!quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat plaatje zegt me dat Rotterdam misschien een goede optie is voor mijn inkt
Nee, ze lezen ze nooit omdat ze hun mobiel nooit aan/bij zich hebben.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doen ze wel, maar ze zijn zo traag met terugsturen dat het lijkt alsof ze ze niet lezen.
Dat is ook weer waarquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, ze lezen ze nooit omdat ze hun mobiel nooit aan/bij zich hebben.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
http://www.venividivicita(...)/content/RICK/Color/
wajooooooooooooooooo
Wat zijn alle ouders toch weer hetzelfde.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is ook weer waarHet geniale excuus 'als ik niemand hoef te bellen, waarom zou hij dan aan moeten staan
' Ik twijfel wel eens over de gesteldheid van m'n ouders
Jaaaa, zo denk jij. Maar ouders hebben een compleet andere perceptie wat dat betreftquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat zijn alle ouders toch weer hetzelfde.Maar ze hebben vanmorgen 4x gebeld dusd dan letten ze er toc wel op dat ik reageer..... Zou je verwachten.
Vind je?!quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
omg ew tattoo's onderste laag van samenleving smakeloos
![]()
Ja flikker maar op met je DVquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Later op de dag de gehele reportage.
Mooi zo, hoeveel tattoo's heb jequote:Op zondag 8 augustus 2010 13:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij dat denkt
Hehe genoeg stuiterballen daar gezienquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja flikker maar op met je DV
Ik zat gister met wat grote schotels volk in de treinZo'n gast die enorm druk om zich heen zat te kijken, 3 seconde later opeens sliep en toen enorm shakend weer wakker werd en weeer enorm hyper naar buiten begon te kijken
Jamaarik heb ook nog zo'n gratisccchhhh smsje verstuurd met m'n eigen mobiel! Ennnnnn waarom is devodafonesite niet in mobiele versie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:13 schreef Bravebart het volgende:
Misschien vertrouwen ze het niet omdat je met een ander nummer sms't Noor
Hehehequote:Op zondag 8 augustus 2010 13:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe genoeg stuiterballen daar gezien
Omdat Vodafonequote:Op zondag 8 augustus 2010 13:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jamaarik heb ook nog zo'n gratisccchhhh smsje verstuurd met m'n eigen mobiel! Ennnnnn waarom is devodafonesite niet in mobiele versie.
MC'squote:Op zondag 8 augustus 2010 13:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bij Showtek stond ik op de tafel van de draaitafels los te gaan met de MC.
Absoluut. Ze mogen best eens wat zeggen, als de microfoon dan maar uitstaat.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
QFT. Die gasten moeten worden afgeschoten.
Dit was wel een relaxte neger.quote:
Wat denk je zelf.quote:
Ja? Liet hij je lekker op je gemak voelen bij hem?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dit was wel een relaxte neger.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja? Liet hij je lekker op je gemak voelen bij hem?
Hoe bedoel jequote:Op zondag 8 augustus 2010 13:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Geen. En onderbouw je houding eens.
Veel suc6 danquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Geen spierpijn van hardlopen gisteren.
Dat betekent dat ik vandaag nog een rondje ga rennen
Concentreren waarvoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Eindelijk reactie van mijn mams woohoo.En ik kan me niet concentreren.
Doei kilo's, hallo conditiequote:Op zondag 8 augustus 2010 13:56 schreef Bravebart het volgende:
Onze liftvloer kraakt als een malleIk neem de trap voortaan wel weer
Doei kilo's?quote:
Ohw, maar pubers tegenwoordig zijn heel dikquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doei kilo's?Nog ff en ik vlieg van de fiets af man.
QUOTE FOR FUCKING TRUTHquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doei kilo's?Nog ff en ik vlieg van de fiets af man.
Ik ben geen puber meer.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ohw, maar pubers tegenwoordig zijn heel dik
Jeetje.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wanneer de jaren gaan tellen, meer en meer
Des te dikker je buik, keer op keer
Het schijntquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar jij bent dus van het soort gratenpakhuis + een beetje
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar jij bent dus van het soort gratenpakhuis + een beetje
Jajajajajajajaja.quote:
Good for you!quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
![]()
ik heb hele zachte schouders
Ik heb een beeldquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:43 schreef Bravebart het volgende:
Eigenlijk een soort inverse van Juicyhil
Ik ookquote:
Veel ectomorfer vind je ze niet neequote:
hihihihiquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:43 schreef Bravebart het volgende:
Eigenlijk een soort inverse van Juicyhil
Ik ben ectomorfer, denk ik, maar ik ben nog harstikke puber en weet niet hoe ik er over een paar jaar uitziequote:Op zondag 8 augustus 2010 14:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Veel ectomorfer vind je ze niet nee
Over 10 jaar sta ik in alle schoolboeken.
Je denkt dat je dan ectomorf-af bent?quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben ectomorfer, denk ik, maar ik ben nog harstikke puber en weet niet hoe ik er over een paar jaar uitzie
Dat weet ik niet, maar ik eet niet bepaald gezond, dus ik denk dat ik wel wat dikker wordtquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je denkt dat je dan ectomorf-af bent?
Klopt. 13 kilo in 3 maanden hier.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik eet niet bepaald gezond, dus ik denk dat ik wel wat dikker wordt
En toen begon je kaneeldingesbroodjes te eten!quote:
Mijn eten was juist uitgelopenquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:45 schreef Nectar het volgende:
Ik vergeet mezelf eten te geven nu ik aan het record bezig ben
Wat eet jij?quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt. 13 kilo in 3 maanden hier.
Gaaf hè, lekker in je 3e versnelling over de snelweg op 40% van je vermogenquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn eten was juist uitgelopenwas ff bij de mac gaan ontbijten stond er een gt3
blijven geile auto's met ontiegelijk veel vermogen
Oooh, niet zo moeilijk. Ga veel bier drinken, veel sporten en daarna steeds langs de snackbar die naast je huis zit, dan is het een makkiequote:Op zondag 8 augustus 2010 14:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat eet jij?ik moet aankomen maar kan niets vinden waar ik van aankom
Die eet ik bijna nooit.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En toen begon je kaneeldingesbroodjes te eten!
Ohquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn eten was juist uitgelopenwas ff bij de mac gaan ontbijten stond er een gt3
blijven geile auto's met ontiegelijk veel vermogen
Mits heetquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maaaar ze zijn wel heel lekker!
Met 40% van dat vermogen rij je toch al gouw over de 200 km/hquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gaaf hè, lekker in je 3e versnelling over de snelweg op 40% van je vermogen![]()
![]()
Teringquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yo Bart, waarom is de formule van de snelheid van punt P dat met een constante snelheid een cirkel doorloopt v(t) = wortel((x'(t))^2+(y'(t))^2) ?
Naja, de snelheid is de afgeleide van de plaats, vandaar dat het de 2 afgeleides zijn van de x en y. En verder is het gewoon de basisformule toch?quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja het is iets heel simpels maar weet het even niet meer.
Ongeveer jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh ik weet waar de kwadraten en e wortel vandaan komen! Da'sgewoon Pythagoras.Ooooh en de afgeleiden is omdattttttttttt vast omdat het anders de afstand is.
Heb ik gelijk?
Net alsof ik die basisformules nog weet mannnnquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, de snelheid is de afgeleide van de plaats, vandaar dat het de 2 afgeleides zijn van de x en y. En verder is het gewoon de basisformule toch?
Nee, maar die krijg je volgend jaar welquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Net alsof ik die basisformules nog weet mannnn
Graag gedaan geweldigerd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh ik ben geweldig. Dankje Bart.
Minder spammmen, spamhoer.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:18 schreef Nectar het volgende:
dit krijg ik de hele tijd:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig ged
ged?quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:18 schreef Nectar het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig ged
Het spellen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:22 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik spam niet, ik doe mee aan de spellen,
kortom, je spamtquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:22 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik spam niet, ik doe mee aan de spellen,
Ja, ze zwaaiden niet terugquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn nichtjes en oom en tante ook!
Oja. Spellen is inderdaad niet je sterkste kantquote:
Was jetzt wiederquote:
quote:
Dan moet je niet zo hitsig op invoeren drukkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:18 schreef Nectar het volgende:
het record ga ik verbreken, hoor je dat?!quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:25 schreef naatje_1 het volgende:
* kijkt in posthistorie van Nectar
Sjezus, dat is toch niet normaal
Fail.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
het record ga ik verbreken, hoor je dat?!
Dat postdagrecord? Dan ben je echt levenloosquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
het record ga ik verbreken, hoor je dat?!
Gaat 'm ook niet lukken gok ik zo.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat postdagrecord? Dan ben je echt levenloos
quote:De hele nacht de Beatles mam
En om elk uur dat woord
Het spijt me mam het spijt me zo
John Lennon is vermoord
De zoon van god was terug op aarde mam
Zelfde boodschap zelfde haar
En All You Need Is Love, zo mooi
Maar kennelijk niet waar
Had je moeten fokken op een iPad, dat ding geneest je aids en zorgt dat je geen rsi krijgt ook al zit je er een week achterquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:38 schreef Nectar het volgende:
ik kan niet eens fatsoenlike meer typenna al dat gefok, ik ga ff een pauze nemen denk, ik , leijkt met verstandig
Weet je dat zeker?quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Had je moeten fokken op een iPad, dat ding geneest je aids en zorgt dat je geen rsi krijgt ook al zit je er een week achter
T is apple, dat ding kan alles behalve flash afspelenquote:
Dan weet ik nog niet of ik wel een iphone neem, misschien doe ik dan wel een ipad, als het zover isquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T is apple, dat ding kan alles behalve flash afspelen
iPhone > iPad.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan weet ik nog niet of ik wel een iphone neem, misschien doe ik dan wel een ipad, als het zover is
toch een iphone dusquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
iPhone > iPad.
Wat moet je met een iPad?
T meest jammere aan dat ding vind ik toch wel dat die slider niet helemaal van links naar rechts gaat.. Leek me toch wel masterlijk om dan tegen iemand te zeggen: Dit is mijn iPad en dan vervolgens een half uur bezig zijn om die slider van de ene naar de andere kant te doen om nog eens aan te duiden hoe superdupermegagroot dat scherm wel niet is![]()
geen chorusquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Meeeeeen ik heb dus een tot nu toe aardig liedje geschreven maar dat fucking chorus lukt niet
Nein! AKA AKA & UMAMI - Ich & Duquote:
Ik ben goed bezig ja.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:58 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Nice![]()
De hele dag al honger aan 't opbouwen?
Kom eerst maar eens over mn 1337 heenquote:
Hmm, ik zal het hier ook maar eens in de groep gooienquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben goed bezig ja.
3 afbakbolletjes op de hele dag.
Ik ga gezellig met vriendinlief.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:04 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Hmm, ik zal het hier ook maar eens in de groep gooien
en word alleen maar harderquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:06 schreef Nectar het volgende:
Mijn gemiddelde post is echt ziek op dit moment
Gefrituurde garnalen en anderzulks zooi dat ik niet ken maar toch opeetquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Loempiaatjes, zalm van de grill, kipfilet gewokt in zoetzure saus
Altijd lekker om van alles te proberen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:10 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Gefrituurde garnalen en anderzulks zooi dat ik niet ken maar toch opeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |